Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-21, 15:40   #201
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Her holder de foreløpig på datoen i juni (humanistisk konfirmasjon). Undervisningen er begynt med digitalt oppmøte

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 15:43   #202
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Her starter kurset på mandag, digitalt de første 4 gangene, så fysisk etter planen fra etter påske. Seremoni tidlig i mai. Vi krysser fingrene!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 17:42   #203
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Noen med humanistisk konfirmasjon som har fått beskjed om utsettelse til høsten?

Fikk mail i dag med spørreundersøkelse om interesse for flytting til høsten. De må jo leie lokaler så dersom utsettelse må de finne ledige lokaler for seremoniene. Kurset er godt i gang, med fysisk oppmøte. Ungdommen virker fornøyd.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 21:49   #204
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Fikk mail i dag med spørreundersøkelse om interesse for flytting til høsten. De må jo leie lokaler så dersom utsettelse må de finne ledige lokaler for seremoniene. Kurset er godt i gang, med fysisk oppmøte. Ungdommen virker fornøyd.

Ja, her og. Jeg tror jeg ønsker å utsette. For det er så usikkert om vi kan samle de vi vil i mai. Og alternativet med at de kanskje kan endre på datoer i mai stresser meg - det er ikke akkurat mange alternative datoer ledig i mai på det lokalet vi ønsker å ha selskapet i.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 21:59   #205
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Noen med humanistisk konfirmasjon som har fått beskjed om utsettelse til høsten?

Kristiansand har utsatt fra mai til september.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 14:47   #206
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Her går ting foreløpig sin gang, ingen info om evt. utsettelse så langt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 15:16   #207
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Ingenting her heller. Det er foreldremøte 21.3., og jeg håper at det blir avklart da.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 16:43   #208
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Ikke hørt noe her. De har hatt første samling, for noen uker siden, ellers ikke hørt noe som helst.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 16:52   #209
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Noen med humanistisk konfirmasjon som har fått beskjed om utsettelse til høsten?

I Bergen har de satt opp en ekstra dato til høsten. Vi byttet til den. De aller første konfirmeres etter planen til våren som planlagt.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-21, 18:01   #210
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2021

I går kveld ble jeg liggende å tenke på talen til ungen når jeg egentlig skulle sove. Sovnet ikke før to eller noe. Men nå har jeg talen nesten klar i hodet mitt, om ikke annet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 15:51   #211
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Humanetisk leir i Mai ble avlyst og erstattes med digitalt kurs. 4500,- i retur til meg, jippi. Ungen er lei seg og jeg synes synd på henne. Men samtidig får hun fri til å delta i kusinens konfirmasjon 50 mil unna.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 15:54   #212
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Humanetisk leir i Mai ble avlyst og erstattes med digitalt kurs. 4500,- i retur til meg, jippi. Ungen er lei seg og jeg synes synd på henne. Men samtidig får hun fri til å delta i kusinens konfirmasjon 50 mil unna.

Vi fikk nettopp samme mail.
Har ikke rukket å snakke med poden enda, men kjenner jeg ham rett tar han det greit. Jeg hadde bare så inderlig unna ham å treffe ny folk og henge og tøyse og fjase og kose seg. Blir ikke helt det samme på Teams gitt.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 08:13   #213
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi fikk også Mail om avlyst leir og digital undervisning. Vi får penger tilbake og det er flott. Reagerer litt på at de skal ha 1000 kr hvis man velger å ikke gjennomføre, syns 500kr måtte være nok.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-21, 10:07   #214
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Og jeg som var så skråsikker på at det ble konfirmasjon i mai. Nå ser det ut som det blir i september for vår del også.
Undervisningen vil gå nå på vårparten da, første samlingen blir ute.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-21, 11:51   #215
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Første samling digitalt var på mandag, blir ikke fysisk oppmøte før i beste fall en uke etter påske. Men slik det er nå kan det ikke arrangeres verken seremoni eller fest, time will show..

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 20:18   #216
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Human etisk har tenkt å gjennomføre seremonien åkkesom i april. Med eller uten gjester. Vi får ikke noe valg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 21:22   #217
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg er litt sur på HEF for den der Daisy. Det er jo umulig å planlegge.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 21:37   #218
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Human etisk har tenkt å gjennomføre seremonien åkkesom i april. Med eller uten gjester. Vi får ikke noe valg.

Veldig rart!

Her i byen har de utsatt til september. Skulle vært i mai.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 21:58   #219
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg er også sur. Og det brevet de sendte ut for å forklare det var helt idiotisk.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 08:10   #220
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Human etisk har tenkt å gjennomføre seremonien åkkesom i april. Med eller uten gjester. Vi får ikke noe valg.

Så kjipt

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no