Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Dere som har iPhone: hvilket abonnement?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 14:12   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Dere som har iPhone: hvilket abonnement?

Ser Telenor har iPhone 5 med komplett M+ som gir 1000 ringeminutter, 1500 Mb data og 600 sms inkl. Dette gir en totalpris på 6978,- første året. Når jeg sammenligner med netcom og Tele2 med samme mnd pris ser det ut som det er dette som gir mest for pengene.
Spm er da om dette holder? Jeg synes et abb på 499 i mnd er dyrt (det er bare første året men regner med å få tilbake firma tlf når jeg er tilbake på jobb om et år ).Jeg skjønner jo at det er individuelt altså, men jeg har firma mobil nå som de vil ta fra meg fordi jeg er i permisjon så jeg aner ikke hva som er vanlig å bruke. Jeg ringer ikke veldig mye, sender mest sms. Og så blir det en del instagram, Facebook og snapchat + sjekke Mail ( dt gjør jeg vel mest hjemme hvor jeg bruker w-lan).

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 16:28   #2
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Det lureste er å kjøpe iPhone5 fra Apple uten abonnement. Det blir billigst totalt.
Jeg har Talkmore abonnement til 199,- pr. mnd. Da er 600 ringeminutter, 600 sms, 600 mms og 1000 MB nedlasting inkludert.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 16:46   #3
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Totalt sett blir det litt dyrere, 5200 for tlf + 199 i mnd i 12 mnd = 7600,-
Men da har man ikke bindingstid da..

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:14   #4
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

499,-i mnd inludert nedbetaling på mobilen?
Jeg har Komplett fra Telenor UTEN Iphone med binding. Skal egentlig betale 399,- i mnd, men div tlf. nr er ikke inkludert, så min regning pleier å ligge på 500-600,-

Kanskje på tide å bytte abb...?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:18   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Eg betaler 349 for fri datatrafikk 500 sms og 500 ringeminutter hos TalkMore. Fri datatrafikk er - slik eg bruker phonen - nødvendig for at eg skal ha glede av han. Du skal ikkje høyre mange timane på spotify i månaden før du er over 1500 mb og må ut med ein blodpris for datatrafikken.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:21   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Jeg betaler 199 for et abb hos Chess. SjakkMatt, tror jeg. Inkl 600 sms, ringeminutter, mms og 1000 MB. Jeg har aldri gått over, bortsett fra på en del femsifra nummer som ikke er inkl. Men det begrenser seg til noen tiere en og annen måned.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:21   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

499,-i mnd inludert nedbetaling på mobilen?
Jeg har Komplett fra Telenor UTEN Iphone med binding. Skal egentlig betale 399,- i mnd, men div tlf. nr er ikke inkludert, så min regning pleier å ligge på 500-600,-

Kanskje på tide å bytte abb...?

Ja det er inkl nedbetaling.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:22   #8
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg betaler 199 for et abb hos Chess. SjakkMatt, tror jeg. Inkl 600 sms, ringeminutter, mms og 1000 MB. Jeg har aldri gått over, bortsett fra på en del femsifra nummer som ikke er inkl. Men det begrenser seg til noen tiere en og annen måned.

Vi har spotify premium og streamer da uten Internett

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:43   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Ja det er inkl nedbetaling.

Hmm...tror jeg bør bytte abb...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 17:47   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Vi har spotify premium og streamer da uten Internett

Jeg skjønte ikke. Dere streamer via spotify-abbonementet? Dere streamer via 3G? Dere bruker offlinefunksjonen?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:01   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Eg bruker både online og offline streaming på Spotify Premium, ja. Men eg synest det er befriande å ha datatrafikk inkludert i abonnementet og slippe å tenke på at eg kanskje går over.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:07   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Har aldri hatt mobil jeg har vært på nett med utenfor husets fire vegger (der det er trådløst nett) så hva trenger man hvis man surfer omtrentlig en halvtime hver dag, feks? Innom fb, fp, og litt nettaviser og andre forum feks?
Så også det tilbudet fra telenor i dag, og begynte å fundere litt på om det er på tide å få meg eplofon.

Har en tlf jeg definitivt bør bytte nå, for den virker bare annenhver dag. Men vi må ha telenor og fri familie i forhold til mann og unger som stort sett er de eneste jeg ringer til.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:08   #13
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg bruker både online og offline streaming på Spotify Premium, ja. Men eg synest det er befriande å ha datatrafikk inkludert i abonnementet og slippe å tenke på at eg kanskje går over.

Samme som meg, det, bare at jeg har Wimp. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble sitert, bare.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:10   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg skjønte ikke. Dere streamer via spotify-abbonementet? Dere streamer via 3G? Dere bruker offlinefunksjonen?

Du må ha premium abb.
Når jeg er på Wifi setter jeg endel spillelister på offline modus. Da lastes de inn, og må kun oppdateres via Wifi en gang i mnd. Bruker disse når jeg ikke har tillgang på Wifi (eller 3G)
Når jeg er hjemme, på jobb, hos famile og venner bruker jeg Wifi. Bruker ikke så mye 3G

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 18:34   #15
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement ?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Samme som meg, det, bare at jeg har Wimp. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble sitert, bare.

Siterte feil ser jeg nå. Går litt fort i svingene

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:49   #16
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement?

Ser Chess har tlf med nedbetaling til 349,- i mnd med samme som djuice abonnementet inkludert, det blir 5387 på et år. Det er jo for godt til å være sant
Klarer ikke legge inn link fra iPad.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:04   #17
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement?

Telenor Komplett L.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 09:27   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har iPhone: hvilket abonnement?

Chess

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no