Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Olivens effekt på fordøyelsessystemet

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-07, 22:39   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Olivens effekt på fordøyelsessystemet

Vi har vært på 2 ukers ferie, og jeg har vært nettløs (og fortvilet). Jeg spør nå i etterkant sånn at jeg kan vite til en annen gang.

Hvilken effekt har oliven på fordøyelsessystemet, hvis noen?

Snuppa fikk nemlig akutt spisevegring på ferien. Hun som vanligvis er så innmari glad i mat. Det eneste hun ville spise var oliven, og det i enorme mengder. Samtlige servitører der vi var holdt på å le seg i hjel av denne bittelille 2-åringen som spiste oliven (som tydeligvis IKKE anses som barnemat i Tunisia).

Hun har klaget en del over vondt i magen og ting har jo tydet på at magen hennes ikke har fungert som den skulle. Vi ble ganske desperate etterhvert, men oliven var altså det eneste hun ville spise (i tilegg til is).

Håper at noen kan opplyse meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no