Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 22:56   #41
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Fant et par plagg til guttene, allesammen "in stock", halvdelen på salg. Tenkte å spandere fortollingsgebyr og MVA for å slippe styr med svigers/venner i Danmark, selv om jeg studset over at de kun refunderer så litt av den engelske MVA som vi jo ikke skal betale (den er på 17%, de refunderer kun 5%). Jammen sendte de ikke kun et par av tingene av sted, uten først å høre om det var OK eller noe.

Skrev og forklarte at dette ble veldig dyrt, så pakken ville ikke bli hentet (ville jo komme til å koste 50% av kjøpsprisen i gebyr, MVA og toll) og resten av ordren kunne de bare annulere.

Tror ikke det blir mer Boden på meg, ihvertfall ikke så lenge jeg bor i Norge.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 08:10   #42
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Er du sikker, Muad'Dib? Jeg har fått trukket fra 15% fra min ordre, i alle fall. Og jeg får bare beskjed om at dameklærne er sendt, men sist det var et problem og jeg mailet dem, fikk jeg beskjed om at det er forskjellige lagre, så det står bare melding fra ett av dem, selv om hele forsendelsen sendes samlet. Så enn så lenge regner jeg med at både barne- og dameklærne er på vei.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 14:25   #43
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Er du sikker, Muad'Dib? Jeg har fått trukket fra 15% fra min ordre, i alle fall. Og jeg får bare beskjed om at dameklærne er sendt, men sist det var et problem og jeg mailet dem, fikk jeg beskjed om at det er forskjellige lagre, så det står bare melding fra ett av dem, selv om hele forsendelsen sendes samlet. Så enn så lenge regner jeg med at både barne- og dameklærne er på vei.

Nope. De har trukket GBP 66 fra kontoen (det er inkl. forsendelsesomkostninger). Det lå idag beskjed fra dem på min mobilsvarer, om jeg kunne ringe tilbake til dem. Har ikke gjort det - da blir hele greia enda dyrere ! De får sende mail.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 14:30   #44
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nope. De har trukket GBP 66 fra kontoen (det er inkl. forsendelsesomkostninger). Det lå idag beskjed fra dem på min mobilsvarer, om jeg kunne ringe tilbake til dem. Har ikke gjort det - da blir hele greia enda dyrere ! De får sende mail.

Jeg sjekket mailen jeg hadde fått, en gang til, og jammen meg har de ikke trukket fra noe på barneklærne, ser det ut til. Har de redusert VAT på barneklær, kanskje? Eller må jeg også maile og mase?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 15:07   #45
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg sjekket mailen jeg hadde fått, en gang til, og jammen meg har de ikke trukket fra noe på barneklærne, ser det ut til. Har de redusert VAT på barneklær, kanskje? Eller må jeg også maile og mase?

Det er ikke VAT (moms) på barneklær i UK.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no