Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som laster ned iOS7?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 08:40   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Oppdateringen fikset dog ikke den knuste, igjengaffede baksiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:46   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg liker ikke den nye kalenderen...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:47   #83
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg liker ikke den nye kalenderen...

Hvah?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:48   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

... Den klarer dog fortsatt ikke å vite hvilket ukenummer det er, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:52   #85
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg fikk oppdatert telefonen til slutt i går, og jeg liker det bedre på den enn på padda. Elsker at man kan gjøre mye mer fra lock-screenen. Og jeg liker hvordan tekstmeldingene ser ut.

Telefonen min (4'er) takler det overraskende bra selvom den er gammel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:56   #86
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.482
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Pøblis, du dobbeltklikker på knappen som vanlig, og så kan du bare svisje med fingeren opp og ut de du ikke vil ha kjørende.

Det var jo direkte vakkert!

Det er flere ting jeg liker med det nye OS-et, det ene er varslingssenteret og kontrollsenteret. For meg som ikke liker å ha bluetooth på hele tiden, men bruker det når jeg kjører bil og hører på musikk på den trådløse høytaleren min så er det veldig greit å bare svippe av og på bluetooth med et enkelt knappetrykk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:56   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Hvor mye plass må man ha ledig for å få oppdatert, egentlig? Bah. Jeg hater ryddesjauer på telefonen min.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:57   #88
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... Den klarer dog fortsatt ikke å vite hvilket ukenummer det er, da.

Jeg har installert kalender pluss. Da klarer den innebygde kalenderen å vise ukenummer på mandager i det minste. Tror det er basert på google kalendere eller noe. Den har litt annet lurt også. Skoleferier kan legges inn automatisk f.eks

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:02   #89
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det var jo direkte vakkert!

Det er flere ting jeg liker med det nye OS-et, det ene er varslingssenteret og kontrollsenteret. For meg som ikke liker å ha bluetooth på hele tiden, men bruker det når jeg kjører bil og hører på musikk på den trådløse høytaleren min så er det veldig greit å bare svippe av og på bluetooth med et enkelt knappetrykk.

Signerer, har savnet enklere tilgang til blåtann og wifi. Det sitter langt inne å si det, men det var det eneste jeg savnet da jeg byttet fra android. Nå slipper jeg å tenke på det lengre.

Mannen er Samsung'er på sin hals, og gikk gjennom eplet mitt i går. Han hånflirte nærmest av "hvor likt iOS7 er blitt android nå".

Jeg har for øvrig ikke oppdatert iPad'en enda, kommer ikke til å gjøre det før jeg er blitt mer vant til iOS7.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:03   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvah?

Venner meg sikkert til det. Men jeg likte å se HELE mnd, og under opplegget for den aktuelle dagen. Nå er det enten eller?
Om jeg ser hele mnd - så ser jeg ikke dagens oppgaver. Om jeg vil se dagens oppgaver, ser jeg ikke hele mnd

Jeg har lasta ned en uketallapp, så det ser jeg heldigvis.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:06   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ja, bare dra opp den (helsikes) menyen nede. Den er usynlig, så du må bare late som om du vet den er der. På Android, der Apple har stjålet den fra, er den merket.

iOS7 er så android at jeg egentlig er ganske skuffet. :ser knapt forskjell på experiaen og iPhonen:

Ja, den "usynlige menyen" nede var ganske ok.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:08   #92
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor mye plass må man ha ledig for å få oppdatert, egentlig? Bah. Jeg hater ryddesjauer på telefonen min.

Jeg vet ikke på iphone, men på ipad mini måtte man ha 3,1 gb ledig tror jeg. Skulle oppdatere til jentungen og hun hadde ikke så mye ledig. Og hun syns det er fryktelig vanskelig å slette noe som helst.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:12   #93
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg sympatiserer med henne. Jeg har 2.1 gb ledig nå, trodde det holdt. Sigh.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:13   #94
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ja, bare dra opp den (helsikes) menyen nede. Den er usynlig, så du må bare late som om du vet den er der. På Android, der Apple har stjålet den fra, er den merket.

iOS7 er så android at jeg egentlig er ganske skuffet. :ser knapt forskjell på experiaen og iPhonen:

Du kan i alle fall skru den av så den ikke forstyrrer deg når du er i en app:
innstillinger - kontrollsenter - tilgang fra programmer

Her kan du også skru den av så den ikke kan åpnes fra låst skjerm, om du vil det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:13   #95
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jeg elsker å slette! : out with the old:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:14   #96
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.482
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor mye plass må man ha ledig for å få oppdatert, egentlig? Bah. Jeg hater ryddesjauer på telefonen min.

3 GB fikk kollegaen min beskjed om.

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg har for øvrig ikke oppdatert iPad'en enda, kommer ikke til å gjøre det før jeg er blitt mer vant til iOS7.

Det gjør seg enda bedre på iPad, faktisk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:14   #97
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Ja, og minne kommer til å bli en større en størst greie i telefonkrigen fremover. Den er vel egentlig alt det, skal man spare på noe så ikke spar på den biten. :erfart:

Ellers må jeg si det tok kort tid å bli venn med det nye iOSet! Det kan lønne seg å ta fem minutter å lese tips og triks på nettet, så får man mest mulig ut av det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:18   #98
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, og minne kommer til å bli en større en størst greie i telefonkrigen fremover. Den er vel egentlig alt det, skal man spare på noe så ikke spar på den biten. :erfart:

Jepp. :8GB Iphone 4: Skal sies at det ikke var selvvalgt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:25   #99
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Jepp, jeg har riktignok en 16GB iPhone 4, men det blir jo fort snaut når man ikke er så flink til å overføre bilder. :kremt:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:29   #100
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som laster ned iOS7?

Lastet den ned i går. Så rart at dere synes den ser billig ut - jeg synes den ble litt classy. Liker den kjempegodt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no