Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Prinsesseborg-kake

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-09, 22:16   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg var så dum at jeg viste ungene denne tråden, og nå ligger det inne bestilling på to borg-kaker til begynnelsen av september, ei med maskulint og ei med feminint preg. Jaja, jeg får det sikkert til selv om jeg ikke liker å pynte kaker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:20   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Dette er hva jeg klarte fikse til Hannahs ettårsdag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:43   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Åh. Bursdagskake er morsomt å lage!

Vi har hatt skjørøverkake, bilbanekake og monstertruckbane-kake. Nå har jeg ett barn, eller så er det mulig jeg hadde lagt lista litt lavere... En gang i året er nok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:44   #24
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Åh. Bursdagskake er morsomt å lage!

Vi har hatt skjørøverkake, bilbanekake og monstertruckbane-kake. Nå har jeg ett barn, eller så er det mulig jeg hadde lagt lista litt lavere... En gang i året er nok.

Jeg har 3 unger, men har lagt lista høyt. har angret i en og annen sein nattetime når jeg har stått med cacasfarger i 2 timer.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:48   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Haha. Jeg har nesten angret jeg og faktisk. Men trøster meg med "det er en gang i året" :mantra:.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-09, 08:57   #26
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Herlighet så flinke dere er ti lå lage kaker. Jeg er seriøst i sjokk!

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 08:50   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Gutte-kake, men samme prinsippet. Lagde en diger langpanne, skar ut en fin firkant og halvsirkler til å sette rullekaka i. Hadde iskjeks på.

Bygget rundt på kaken med de overskytende delene av kaka. Og godis!



Tror jeg skal prøve meg på noe ala denne over helga.

()

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 09:48   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Dette får du til. Pass på at du får en skikkelig diger/full langpannekake - da har du mye kake å bygge av! Glasur som lim.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 09:53   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg har kjøpt sånn TORO langpannemix () - bør jeg ha to?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:27   #30
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg har kjøpt sånn TORO langpannemix () - bør jeg ha to?

Som å høre meg. Om du bruker to, kan det kanskje være lurt å lage i to omganger, så kan du ha noe mellom? Men da blir det jo MYE kake, og du skal jo ha fat til den også? (Og tårn utenfor.) Lag en, del på to, og ha to lag?



Hilsen 1-2-3-kakeeksperten

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:35   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg tror to blir mye, får heller dele den ja, og lage den høyere på den måten.
Jeg har et svært glassfat, men det er så stort at jeg får det ikke i kjøleskapet, og det er litt upraktisk.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 13:31   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg har skikkelig diger langpanne og tror faktisk jeg brukte to slike Toro. *gullfiskhukommelse*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 13:46   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Jeg har fått til både prinsesseslott og sjørøverskip med langpannesjokoladekake (ikke den største langpanna) og når jeg klarer det så gjør alle det!
Jeg jukset litt på prinsesseslottet, jeg delte langpanna i to og satte oppå hverandre, lagde rosa smørkrem, men satte iskjeksen rullet inn i smørkrem og strøssel i hvert hjørne bare, uten rullekake. Det ble veldig fint, jeg hadde en prinsessefigur som jeg satte i midten.
Sjørøverskipet fikk jeg litt hjelp av mannen til å skjære til skipsfiguren, holdt av en mindre firkantet del som ble satt oppå bak. Hadde en liten Kaptein Sabeltann figur, kanon og seil som jeg satt på, pluss sånne sølvkuler som var kanonkulene liksom. Brukte sånne sjokoladeornamenter/kakepynt på høykant som skipsgjerde rundt hele kaka, det gjorde seg faktisk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 16:07   #34
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Det gikk vel greit til slutt, men det er siste gang jeg prøver meg på noe slags krem uten sprøytepose. Det ble bare klin ! Til slutt holdt hele slottet på å gå i søpla. Min kjære tok en ICA tur etter mer melis slik at jeg fikk laget meg krem og reddet elendigheten. Hvis jeg noen gang lager det igjen blir det med sprøytepose helt fra starten av !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 16:39   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Så flott (og råååsa) den ble!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:09   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Den ble kjempefin!!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:29   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Utrolig flott!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:24   #38
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Kjempeflott kake, den må da bursdagsbarnet bli fornøyd med.

Hvilke figurer er det du har brukt?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:33   #39
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Så flott den ble

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:48   #40
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsesseborg-kake

Opprinnelig lagt inn av Silence, her.

Kjempeflott kake, den må da bursdagsbarnet bli fornøyd med.

Hvilke figurer er det du har brukt?

Det er noen litt dyrere prinsesser fra Sprell. En god og en ond.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no