Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-19, 21:41   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Vi skal leie en film til 12-års jentebursdag på Get eller vi kan kjøpe på Itunes. Men hvilken film syns 10 jenter i den alderen er ok å se på?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 22:06   #2
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Jentungen på 11 så akkurat Rutete ninja, og syns den var veldig morsom.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 22:10   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Jentungen på 11 så akkurat Rutete ninja, og syns den var veldig morsom.

Jeg så den sammen 13 åringens klasse som en del av avslutningen av 7. klasse. Jeg synes filmen var helt horribel, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke hadde vært med å bestemme at de skulle se de. Hadde jeg valgt den som film i bursdag til eget barn hadde jeg måttet sende en beklagelse til alle foreldrene i etterkant. Den var morsom for meg på en måte, men det var grovt språk og handlingen var ikke spesielt hyggelig. Jeg må legge til at jeg ikke har sett Terkel i knipe som vel er samme type film, men både jeg og en annen mamma som var med for en annen klasse var helt sjokkert der vi satt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 22:41   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

12-åringen her likte også Rutete Ninja.

Ellers er Minions, Baby boss og Kjæledyrenes hemmelige liv bra. Fins flere av dem. Den Modig Disney filmen er en stund siden har gått.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-19, 00:02   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Pitch Perfect filmene.
Clueless
Mamma Mia
Mary Poppins
A walk to remember
The Last Song

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-19, 23:25   #6
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Min tolvåring hadde Your name (japansk anime) i sin 12årsbursdag. Det er yndlingsfilmen hennes, og gjengen som var her likte den også. Den er veldig fin og finnes på iTunes.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no