Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-19, 17:04   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Eg har kjøpt denne hjå ein eller annan bokhandel dei siste åra. No finner eg den ikkje, korkje i nettbutikk eller i butikk. Dvs. Nordengros har den, men da må eg kjøpe 3 stk, og eg må sikkert vere bedriftskunde.





Greia er at denne følger skuleåret.

Vedlagte bilder
Filtype: png 90f724e8-0b24-4ecb-b173-5f877ab8892c.png (122,9 KB, 56 visninger)
__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 18:13   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Er det denne? https://www.akademika.no/hjemmets-ma.../7045117225024 Ser praktisk ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 20:35   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Den er det! Supert, takk skal du ha.

Me har blitt heilt avhengige av denne i kvardagen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 21:18   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Dette er den samme. Med Star wars-tema. Veldig fin. Dog utsolgt.
https://www.outland.no/darth-vader-a...-wall-calendar

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 21:35   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Dette er den samme. Med Star wars-tema. Veldig fin. Dog utsolgt.
https://www.outland.no/darth-vader-a...-wall-calendar


Kult! Den hadde mine barn likt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 22:56   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Den er kul. Det følger med klistremerker. De kommer sikkert igjen skoleåret 19/20

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 23:01   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Tips i tilfelle noen skulle trenge det: Jeg bestiller kalender med kolonner til hver familiemedlem fra www.personligalmanakk.no. Den kan skreddersys, man velger startmåned, antall kolonner og farger og det hele, man kan få trykket på bursdager og andre datoer man må huske, og man kan velge moduler nederst med notatfelt, kryssebokser, treningslogg og diverse annet. Koster mer, men jeg synes den er verdt det.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 18:16   #8
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmets månedsplanlegger 2019/2020

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Tips i tilfelle noen skulle trenge det: Jeg bestiller kalender med kolonner til hver familiemedlem fra www.personligalmanakk.no. Den kan skreddersys, man velger startmåned, antall kolonner og farger og det hele, man kan få trykket på bursdager og andre datoer man må huske, og man kan velge moduler nederst med notatfelt, kryssebokser, treningslogg og diverse annet. Koster mer, men jeg synes den er verdt det.

Denne har jeg også kjøpt, og er veldig fornøyd.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no