Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sommerhytta på TV2

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-19, 13:00   #61
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Hvordan avgjøres vinneren, egentlig? Er det det totale antall hammere? Og så gis det ut tre hammere denne uken?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 13:05   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hvordan avgjøres vinneren, egentlig? Er det det totale antall hammere? Og så gis det ut tre hammere denne uken?

Tror det. Og så deles det ut hammere i konkurranser. Så klipp fra noe ballongskytegreier, at det deles ut hammer for det er helt på trynet, spør du meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 18:54   #63
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Denne siste uka deles det visst ut 6 hammere - to for to ulike konkurranser, en fra hyttenaboene og tre fra dommerne

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 23:08   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Okei, hva tror dere nå?

Spennende!

Spent på hva hyttenaboene synes. Tror de liker best Anette & Thor Erlings hytte, egentlig.

Så tror jeg Lars gir til Jostein & Emma, Aina til KK, og Finn kommer til å avgjøre det hele. Vet ekspertene hvem de andre stemmer på, mon tro?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 23:36   #65
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Er det kk som får nabostemmene tro? Siden Anette sa at de lå to bak KK, mistenker jeg dum klipping av tv2.

Eller har KK fem hammere?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 23:55   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Er det kk som får nabostemmene tro? Siden Anette sa at de lå to bak KK, mistenker jeg dum klipping av tv2.

Eller har KK fem hammere?

Jeg stusset også på det. Men jeg tror heller at de har klippet feil motsatt, at dette var noe de sa før konkurransen, men så ble det vist etter konkurransen. Eller noe sånt.

Jeg tror dessverre ikke KK får nabostemmene. Naboene er altfor tradisjonelle.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 00:04   #67
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg har fulgt med serien med et halvt øye, men føler likevel jeg har fått med meg det vesentlige ettersom mannen følger med, med haukeblikk, han kjenner 1 av deltakerene og er rasende hver gang det går det paret i mot. og "raseriet" går utover meg (jeg hører på lydbok og strikker, så det blir mye jaha, neidaså, mhmm) + det er mye høylydte diskusjoner blandt kompisgjengen om ulike elementer.

Skal bli greit å bli ferdig kjenner jeg. Jeg prøver å fortelle at det er realityserie som er klipt, justert og vridd slik at det blir bra TV, men folket mener det er urettttferrrdi og useriøst!!

Men én ting skal jeg være enig i! Hva gjør blomsterFinn der? Bør ikke hyttene være best mulig i forskriftsmessig stand slik at de som skal selges faktisk kan selges uten å måtte rive alt? Jeg tror neppe potensielle kjøpere finner det "artig" men fargerike innslag i hytt og pine. Det er i hvertfall en av hyttene som i beste fall kan brukes til vedskjul. Og jeg irriterer meg over sløsing av materialer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 00:07   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Veldig enig i det siste avsnittet ditt, Fløyel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 09:05   #69
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg stusset også på det. Men jeg tror heller at de har klippet feil motsatt, at dette var noe de sa før konkurransen, men så ble det vist etter konkurransen. Eller noe sånt.

Jeg tror dessverre ikke KK får nabostemmene. Naboene er altfor tradisjonelle.

Det er en mulighet ja. Jeg tror egentlig ikke at de får nabostemmene jeg heller så det høres mer riktig ut.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 12:43   #70
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg tror Emma og Jostein eller Anette og Tor Erling får nabostemmene. De har de mest "nøytrale" hyttene. KK sin hytte tror jeg blir for spesiell.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 12:55   #71
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Nabostemmene går vel litt på popularitet og sympati også, skulle man tro. Fetterne sist sa etterpå at de hadde brukt tid på relasjonsbygging underveis. Ville i hvert fall vært naturlig at naboer også tenker på hvem de syns burde vinne ut fra flere faktorer, og det betyr noe hvem man liker og som man syns "fortjener" å vinne.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 14:11   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg tror Emma og Jostein eller Anette og Tor Erling får nabostemmene. De har de mest "nøytrale" hyttene. KK sin hytte tror jeg blir for spesiell.

I mitt hode er den ikke spesiell i det hele tatt, men det er klart, vet noen synes at den har for mørke farger?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 18:11   #73
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Det er mye som ikke er vist på TV, vi ser 1 time av 24, enkelte har hjulpet naboene mer enn andre og det vil vel vise seg på avstemmingen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 21:24   #74
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Er det ferdig nå, eller er denne artikkelen en spoiler?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 21:45   #75
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Siste episode i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 21:46   #76
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Ikke se, hvis du ikke har sett siste episode. Det er spoiler.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 21:58   #77
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg stiller spørsmålstegn ved troverdigheten til Tv2 og Strix etter Sommerhytta mtp tilsvarende utspill som kom etter Farmen. Skal bli spennende å se hvor dette ender.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 22:00   #78
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg synes det oser av dårlige taper-stemning av hele denne saken. Bare trist.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 22:40   #79
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Merkelig sak med disse som tapte. Har kun sett torsdagsprogrammene, men føler at vinnerne har vært i toppen hele tiden. Solide, kreative og håndverksmessig gode.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 22:46   #80
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerhytta på TV2

Jeg skjønner godt at de er skuffet, de har jo laget hyttene så fine de kan etter egen smak. Dommerne dømmer etter egne preferanser og KK traff på preferansene til to av dommerne og har gjort det gjennom hele programmet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no