Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-18, 14:28   #81
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Min mann får lave tursko, som han på direkte forespørsel ønsket seg. Det har han sikkert glemt at han sa, satser på at det blir en hyggelig overraskelse.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 16:57   #82
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg lurer på å kjøpe 220-dundyne, det er ikke kjipt det? Han har 200 dyne i dag, og mannen er jo 185 lang. Må jo kjøpe litt sengetøy og.

Vi har en 220-lang og 200-bred dundyne hver oss. Det er MAGISK!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 18:14   #83
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han får to Tommy Hilfiger gensere og 3 forskjellige Norrøna plagg.
Aner ikke hva han ønsker seg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 18:36   #84
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Dette er like håpløst hvert år. Og det formørker faktisk hele adventstida for meg, kjenner jeg. Frekkasen har attpåtil bursdag lille julaften, så jeg må finne dobbelt opp med gaver.

Billetter til konserter eller teater eller andre arrangement?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 19:18   #85
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Billetter til konserter eller teater eller andre arrangement?

Det må i så fall bli uten meg - og det er kanskje like greit. Men takk for tips!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 19:19   #86
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Og dobbeltdyne er definitivt ikke et alternativ.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 19:38   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Billetter til konserter eller teater eller andre arrangement?

Bluen: Tur for å se kvartfinalen til damelaget? Vi heier jo ikke engang på den klubben, men vurderer å dra allikevel.

Eller tur til Reims i pinsehelga for å se første kamp i VM. (Her vil det definitivt være høy sannsynlighet for å møte på Saltkråkanfamiliens to kvinnelige representanter.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 20:32   #88
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Min får brodder og bok. Ikke hvert år han får noe men i år Fant jeg jo noe.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 10:38   #89
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Helten fikk lov til å bestille billetter til UK Championship i York i desember neste år. Å pushe ham til å gjøre det var min julegave til ham. Å faktisk bestille billetter til den snookerturneringen, innmari slitsomt for å si det forsiktig, var hans julegave til meg.

Nå må jeg finne en bursdagsgave til ham, han har bursdag i mårra, og det er værre. Han ønsker seg ingenting egentlig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 14:02   #90
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Mannen fikk vesentlig dyrere gave i år enn tidligere. Men i år visste jeg faktisk om en ting han ønsket seg. Så det ble Bose QC hodetelefoner. Med Bluetooth. Svindyre. Jeje. Han ble veldig fornøyd da.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 14:49   #91
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vi må vel snakke om dette i år også?

Vi skal feire vår første jul sammen og jeg har så lyst til å gi ham noe skikkelig fint. Vi feirer sannsynligvis med hele hans familie, det kompliserer det litt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 14:54   #92
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Han blir 50 noen uker før jul, så da må jeg bruke noen idéer til det. Til jul tenker jeg å lage en eske med diverse snop og snacks som han er glad i, god øl og noen LP-plater. Kanskje ramler det oppi en bok også, og så tror jeg at jeg synes han trenger en ny lue.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 15:29   #93
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg har kjøpt overnatting på et lokalt hotell med lunsj både lørdag og søndag, treretters middag lørdag kveld og frokost søndag

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 16:59   #94
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg har kjøpt konsertbilletter til mannen og 16-åringene sammen. De kommer til å bli glade alle 3. I tillegg har jeg kjøpt billetter til teater + hotell for ham og meg som han skal få.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 17:01   #95
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Vet ikke. Hva ønsker robotstøvsugere seg til vanlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 17:01   #96
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker seg eller har/skal du kjøpe til din partner til jul?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi trenger nytt garderobeskap i gangen og mulig penga går til det. :bill. mrk: kjedelig.
Men vi har bryllupsdag i februar og jeg bursdag i mars så da skal vi skaffe billetter til Phantom of the opera.
Hilsen kona som ikke bare vil ordne kjedelig gaver og ting..


Status er fortsatt ikke nytt garderobeskap, ikke var vi og så Phantom of the opera heller.
Hva gaven ble, husker jeg ikke. Vet ikke hva det blir i år heller.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 17:59   #97
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke. Hva ønsker robotstøvsugere seg til vanlig?

Ny børste

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 18:18   #98
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Vi har en 220-lang og 200-bred dundyne hver oss. Det er MAGISK!

Høres ut som super gave til gutta mine. Hvor får man tak i 220dyne som er 200cm bred da?

Gubben her får nok en genser som han kan plukke ut på en av julehandleturene. Og sikkert en deo og kanskje en parfyme.
Har snakket om å se showet med Øystein Sunde. Knirk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 19:08   #99
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Jeg lurer på om jeg skal tørre å kjøpe en bra hodelykt til ham. Han trenger også ordentlige votter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 19:20   #100
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke. Hva ønsker robotstøvsugere seg til vanlig?

En pakke cornflakes. Du knuser innholdet og strør det utover gulvet. Det blir garantert stor lykke!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no