Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ser alle med grått hår gamle ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Må du sjå to gongar på gråhåra folk for å tenkje at personen kanskje ikkje er gammal
Ja. Gammal er lik grå 28 22,58%
Kjem an på resten av framtoninga 62 50,00%
Nei, eg tenker ikkje sånn automatisk 29 23,39%
Brokkolifarga er best uansett 5 4,03%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-19, 18:25   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da mener jeg yngre under 50..

Så de her ser ut som de er over 50?






__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 18:55   #82
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg har bestemt meg for å slutte å farge håret (har stripet det for å kamuflere det grå uten å få tydelig ettervekst). Selv om jeg "bare" er i starten av 40-åra. En stille protest mot samfunnets "ungdomstyranni". Jeg syns det er latterlig at en gråhåret mann blir karakterisert som distingvert og stilig, mens vi damer skal skjule og kamuflere for å ikke oppfattes som gamle. Standpunktet mitt handler ikke om at jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut, for det gjør jeg i aller høyeste grad, men jeg kan ikke tro at jeg skal se så ille ut med min naturlige hårfarge? På treningssenteret mitt ser jeg stadig ei dame som er omtrent på min alder som er helgrå, og hun ser så bra ut - absolutt en inspirasjon.

(Det skal sies at jeg bestemte meg for det samme for et par år siden, men plutselig stripet jeg det igjen i mars 2018, så det er ingen garanti for at jeg er standhaftig denne gangen, altså ... )

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:25   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Tallulah: Jeg synes ikke de damene ser ut som om de er over 50, men de ser garantert eldre ut enn de hadde gjort uten grått hår.

Trøtt: Jeg har ikke tall, jeg bare antar ut fra hva jeg ser rundt meg. Har du tall som sier noe om hvor mange førtiåringer som har grått hår?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:46   #84
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Det enkleste er jo å ta en sjekk bland menn, f.eks. På jobben. De færreste farger vel håret og gjør de det så vet vi det.

Tingen er jo at man må tenke omvendt. Jeg husker et intervju med Jean-Pierre Barda fra Army of Lovers. Der sa han at han ikke skjønte seg på kvinner som sa at de var yngre enn hva de var. Det var mye smartere at man sa at man var eldre. Da tenkte alle i stedet at "hun så utrolig fresh og ung ut for sin alder" i stedet for at de tenkte at hun så sliten og gammel ut. Dete r kanskje samme sak med grått hår når man har kommet forbi den grå fargen og ser personen? Da tenker man kanskje at hun så veldig ung og fresh ut til tross for at hun nok er litt eldre (om de blir lurt av det grå).

Jean-Pierre Barda til venstre her.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1183.jpg (52,4 KB, 51 visninger)

Sist redigert av Pelen : 06-01-19 kl 19:52.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:48   #85
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jean-Pierre Barda nå. Med grått hår.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1184.JPG (361,1 KB, 48 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:50   #86
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg synes det er veldig hyggelig at flere lar gråhåret skinne litt. Barna mine tror det bare er bestemødre over 70 år som er grå. ”Mamma, nå blir du bestemor“ sa mine for fem år siden.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:54   #87
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Pleier dere å si at dere er yngre enn det dere er?
Det tror jeg aldri at jeg har gjort.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:55   #88
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pleier dere å si at dere er yngre enn det dere er?
Det tror jeg aldri at jeg har gjort.

Jeg tror det var vanligere før. Vi snakker 80-tallet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 19:55   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pleier dere å si at dere er yngre enn det dere er?
Det tror jeg aldri at jeg har gjort.

Jeg tror det var vanligere før. Kanskje mest hinting om at man var yngre, typ at man er noen og 50 når man var 58. Vi snakker 80-tallet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 21:35   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Men selv om man i dag kanskje ikke sier at man er yngre, så er det mange som kvier seg or å si hvor gamle man er, og bare denne tråden er jo et bevis for at man ønsker å se yngre ut enn man er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 21:44   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg synes vel jevnt over de som ser minst ungdommelige ut er de som prøver å skjule sin alder. Det er ingenting som får mer fokus på aldringstegn enn botox, oppstrammet panne og liksomektehårfargefarget hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:03   #92
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jean-Pierre Barda nå. Med grått hår.

Ja, tja. Men er han hetero? For det hadde betydd mye mer om han var, og var sammen med en dame på sin egen alder. Med grått hår. Det er de jo sjelden, stjernene.

Tenker også det er forskjell på en på 27 som farger håret grått, og en som er 50 og har grått hår ifht hvordan man oppfattes. Den peachy, glatte huden tar vekk forfallet som det grå signaliserer.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:05   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ja, tja. Men er han hetero? For det hadde betydd mye mer om han var,

Atte hæ?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:06   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:18   #95
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Atte hæ?

At han ikke skjønner hvorfor kvinner ikke heller sier de er eldre enn yngre?

Se på annonsene til heterofile menn og hvilke kvinner de ser for seg som partner. Det er de færreste som har jevnaldrende kvinner som potensiell partner. For en del av dem er «øvre grense» for potensiell partner kvinner som er 10 år yngre enn dem selv. Ja, ikke bare en del, men sjokkerende mange menn som leter etter partner synes ikke jevnaldrende kvinner er aktuelle. Da er det tipptopp hvis en homofil mann mener kvinner burde si de er eldre enn de er, men det reflekterer ganske dårlig den virkelige verden for heterofile kvinner. Dermed hadde det betydd mer om en heterofil mann sa det samme, og hadde en jevnaldrende partner med grått går. Hvis det ble klarere.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:22   #96
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg synes grått hår er pent, men klart, man ser vel noe eldre ut.
Jeg har masse grått hår og farger det. Jeg vil ikke farge det mer, men vil heller ikke ha tidenes ettervekst mens jeg venter på at min egen farge vokser ut.
Så hvordan gjør man det da? Farger håret gradvis lyserer? Striper?

Du kan enten stripe det i en periode, eller bruke glansvask, og så etter en stund når det har vokst ganske mye, slutte å bruke glansvask og så klippe vekk det ytterste hvor det fortsatt er farge.


Jeg har gått en lang periode uten å gjøre noe med håret, men fordi jeg ønsket å freshe meg litt opp igjen like før jul fikk jeg litt striper igjen. Det er fortsatt tydelig at jeg har grå hår, men jeg synes ikke det gjør noe.

Har noen i perifer omgangskrets som har gått over fra å farge til å la være, og jeg synes det er kjempeflott. Jeg synes det er kjempebra at det er mange fler nå som tør å få frem at det er ok å ha grå hår selv om man er under 70.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:46   #97
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Trøtt: Jeg har ikke tall, jeg bare antar ut fra hva jeg ser rundt meg. Har du tall som sier noe om hvor mange førtiåringer som har grått hår?

Det var de tallene jeg lurte på, jeg har ingen anelse om hvor mange som har grått hår og var oppriktig nysgjerrig på det. Jeg trodde ikke jeg var så unik nemlig, men kanskje jeg er det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 22:59   #98
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg fikk grått hår da jeg var 27-28 år, så jeg tenker ikke på det som et aldringstegn direkte og synes grått hår kan være utrolig fint. Jeg er dog nå helt hvit i krona, men ganske mørk ellers og ser ikke riktig god ut hvis jeg ikke striper håret med jevne mellomrom, så det fortsetter jeg med. Aller helst skulle jeg latt være og bare gått all grey her og nå, men siden jeg er så ujevnt grå er det rett og slett ikke veldig fint.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 00:36   #99
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det var de tallene jeg lurte på, jeg har ingen anelse om hvor mange som har grått hår og var oppriktig nysgjerrig på det. Jeg trodde ikke jeg var så unik nemlig, men kanskje jeg er det.

Lurer på om jeg lagde en poll på det en gang - eller kanskje ikke?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 00:40   #100
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ingenting som får mer fokus på aldringstegn enn botox, oppstrammet panne og liksomektehårfargefarget hår.

Legg til at de liksom ikke vil bruke briller, men i stedet sitter og myser på mobilen med ett øye og strak arm.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no