Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Helautomatisk espressomaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-14, 16:20   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Helautomatisk espressomaskin

... med innebygd kaffikvern.
Det får jeg til bursdagen min!
Men hvilken? Jeg drikker stort sett svart kaffe (ikke espresso), og elsker den på jobben som lager den med crema på toppen
Jeg er også veldig fornøyd med Dolce Gustoen min, men begynner å bli mektig lei alle kapslene. Moccamaster og dens like er uaktuelt, traktekaffe er ikke helt det samme lenger. Mulighet til å lage en latte/cappuccino er ikke å forakte, men ser de fleste maskinene kan gjøre dette.

Om noen bare har forslag til merke, så er det også supert. Det ser ut til at det er fire merker som går igjen: Krups, Melitta, Phillips og Siemens.

Prisklasse opp til 5000 (jada. Verdens heldigste og mest bortskjemte kone)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 17:32   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: helautomatisk espressomaskin

Har Melitta, Lattea, tror jeg. Veldig fornøyd. Den bruker forøvrig pulver i endosepakninger til melkeskumming. Ikke så farlig, for vår del, og greit med langtidsholdbart pulver. Dog ville jeg kanskje landet på en med vanlig melkeskummer i dag.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 18:01   #3
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: helautomatisk espressomaskin

Ja, det var vel noe jeg egentlig ikke ville ha, den ene fra Melitta hadde pulver, og jeg vil gjerne ha fersk melk. Melkepulveret i kapslene er ihvertfall fryktelige.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 18:06   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: helautomatisk espressomaskin

Vi har Siemens, dog innebygd i kjøkkenet. Veldig god kaffe, men har ikke brukt melkeskummeren, lager bare kaffe og espresso.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 22:34   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: helautomatisk espressomaskin

Vi har delongi. Fortsatt god kaffe etter 6 år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 22:39   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Abonnerer. Jeg visste ikke at man kunne få dem for 5000, engang. Et vennepar av meg har en maskin som lager sykt god kaffe. Den kostet 16000. Det er helt uaktuelt for meg, for å si det sånn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 22:46   #7
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Vi har Siemens og er fornøyd. ikke akkurat denne, men her er en lignende til 5000
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...kin-te503201rw

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 22:49   #8
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Jeg har den billigste fra siemens og er fornøyd! Gått som ei klokke i 3-4 år.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...maskin-tk53009

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 07:15   #9
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Abonnerer. Jeg visste ikke at man kunne få dem for 5000, engang. Et vennepar av meg har en maskin som lager sykt god kaffe. Den kostet 16000. Det er helt uaktuelt for meg, for å si det sånn.


Ikke sant? Jeg fant ut for et par måneder siden Og 16000 er fullstendig uaktuelt her også!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 17:19   #10
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Jeg har drukket kaffe og latte hos Nima, og den er virkelig god

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Vi har Siemens og er fornøyd. ikke akkurat denne, men her er en lignende til 5000
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...kin-te503201rw

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-14, 17:34   #11
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helautomatisk espressomaskin

Vi endte opp med en saeco minuto, og er så langt fornøyd, men har bare hatt den to dager. God kaffe, nyydelig melkeskum. Nå skal vi teste ulike bønner også. Og ingen kapsler!!

Mannen fikk den til 3250, men de har visst innsett at "alle andre" solgte den dyrere.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no