Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-17, 16:54   #761
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Jada, men hallo! Jon Snow i sort t-skjorte som synger Wildling (things)!


(Kilde: youtube.com)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 08:31   #762
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

HP: Det høres ut som et litt smartere plott enn manusforfatterne er i stand til nå for tida.

Jah. Men jeg krysser fingrene for gjensyn i sesong 8.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 09:20   #763
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Benjen reddet Bran og Meera tidligere. Han er vel halvt wight eller noe, men prosessen ble stoppet av the children.

Aha, sånn var det ja! Takk for oppklaring!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 23:48   #764
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Et ååååår å vente

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 23:52   #765
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Et ååååår å vente

Det tar jo såpass lang tid å tine opp en drage.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 23:56   #766
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 15:28   #767
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones



Synes episoden (og dels hele sesongen) bærer preg av at de vil bli ferdig?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 15:38   #768
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Men det må de jo. (Og det er jo veldig mange løse tråder!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 16:36   #769
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Jeg synes sesongen har vært veldig underholdende, mye bedre enn den forrige, i alle fall. Men jeg har sluttet å ta noe som helst på alvor lenger, og sluttet å forholde meg til geografi, ettersom showet også har det. Hvis man ser bort fra alt som har med avstander å gjøre, er egentlig historien ganske OK nå.

Det var flere veldig tilfredsstillende ting i sesongavslutningen, synes jeg! Flere som var long overdue, også. Men det er fremdeles for mange hovedpersoner! Selv om det var veldig fint med han ene vi omsider ble kvitt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 17:51   #770
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes sesongen har vært veldig underholdende, mye bedre enn den forrige, i alle fall. Men jeg har sluttet å ta noe som helst på alvor lenger, og sluttet å forholde meg til geografi, ettersom showet også har det. Hvis man ser bort fra alt som har med avstander å gjøre, er egentlig historien ganske OK nå.

Det var flere veldig tilfredsstillende ting i sesongavslutningen, synes jeg! Flere som var long overdue, også. Men det er fremdeles for mange hovedpersoner! Selv om det var veldig fint med han ene vi omsider ble kvitt.


Vi humrer litt over hvor kjapt det går å gi beskjeder via ravn, og hvor fort folk kommer seg hit og dit vi og. Men jeg synes som deg det har vært underholdende, og likte et par av godbitene igår.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 20:19   #771
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Høydepunktet var definitivt Sansa og Arya når de lurte Littlefinger Rett og slett fantastisk Jeg synes zombiedragen og hvordan Veggen ble tatt ble altfor hastig og bærer preg, som veldig mye annet, av hastverk. Joda, jeg har koset meg hver eneste mandag og nyter hvert sekund, MEN det er så kvalitetsforskjell i historiefortellingen nå kontra tidligere at det er nesten så jeg ikke orker å tenke på det

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 18:56   #772
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Game of Thrones

Opptaket mitt av siste episode stoppa midt i en scene.
Noen som kan fortelle hva som skjedde etter at muren falt?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 19:03   #773
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Opptaket mitt av siste episode stoppa midt i en scene.
Noen som kan fortelle hva som skjedde etter at muren falt?

Nada. Vi så de masjere innover liksom.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 23:14   #774
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nada. Vi så de masjere innover liksom.

Vi vandrar saaaman. *nynner*

Men Tormund overlevde, jah?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 23:31   #775
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 23:55   #776
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Tormund er selvsagt i live.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-17, 11:16   #777
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Tormund er selvsagt i live.

Han skal jo lage en haug digre unger med Brienne.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-17, 11:22   #778
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Han skal jo lage en haug digre unger med Brienne.

Det er jo et aldri så lite firkantdrama dette - Tormund, The Hound, Jaime... Brienne is hot commodity in Westeros

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-17, 11:28   #779
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of Thrones

Tormund må vere med!

Eg var elles litt skuffa over siste episode. I utgangspunktet var eg litt tvilande til ideen om å hente ein whitewalker og at dette skulle overbevise Cersei. Eg syns scena der dei alle møtes, og whitewalkeren slepp fri var underlig og. Han var absolutt skremmande, men altså... Ville egentlig synet av han skremme Cersei så til dei grader? Ho lar seg ikkje så lett vippe av pinnen. Og så Euron da - eg hadde forventa at hans reaksjon ville vere :"kult - la oss dra å DREPE!". Han virka ikkje redd ein gong da han uttalte at dette skremte han verkeleg. Ville han verkeleg reise heim med halen mellom beina på grunn av ein slikt skrammel?

Denne delen av historia var litt for desperat for min del.

Is-dragen (eller kva han no er) var veldig kult. Og også dette med Stark-jentene og Petyr. Så eg hadde jo stor glede av episoden sjølv om eg saknar meir fokus på intriger, og overraskande vendingar. Det blir ikkje tid når handlinga må drivast vidare.

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 31-08-17 kl 12:10.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-17, 11:35   #780
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Tormund må vere med!

Eg var elles litt skuffa over siste episode. I utgangspunktet var eg litt tvilande til ideen om å hente ein whitewalker og at dette skulle overbevise Cercei. Eg syns scena der dei alle møtes, og whitewalkeren slepp fri var underlig og. Han var absolutt skremmande, men altså... Ville egentlig synet av han skremme Cercei så til dei grader? Ho lar seg ikkje så lett vippe av pinnen. Og så Euron da - eg hadde forventa at hans reaksjon ville vere :"kult - la oss dra å DREPE!". Han virka ikkje redd ein gong da han uttalte at dette skremte han verkeleg. Ville han verkeleg reise heim med halen mellom beina på grunn av ein slikt skrammel?

Denne delen av historia var litt for desperat for min del.

Is-dragen (eller kva han no er) var veldig kult. Og også dette med Stark-jentene og Petyr. Så eg hadde jo stor glede av episoden sjølv om eg saknar meir fokus på intriger, og overraskande vendingar. Det blir ikkje tid når handlinga må drivast vidare.

Men Euron reiste jo ikke hjem, han hadde jo en avtale på gang med Cercei. Og Cercei ender jo også opp med å gi blaffen i alliansen hun tilsynelatende gikk inn i.

Jeg likte egentlig godt at Cerceis svakhet for begge brødrene sine kom frem i siste episode.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no