Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 16:02   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Potet og Brokkolimos!

ca 50 gr. potet
ca 50 gr. brokkoli
1/2 dl. vann

Kok en noe oppdelt potet sammen med brokkolien i lite vann. Lag mos og tilsett litt av kokevannet. Brukes bare buketten av brokkolien, kan den moses gjennom en sikt.

Elisek-oppskrift:
Kan jo legge til en annen favoritt her i huset...

100 g brokkoli i små bunter (eller så mye som du gidder å ha i... )
2 crouchetter i skiver
2 gulerøtter i skiver
en kvart liten finhakket løk
4 ss babyris eller så mye du trenger for å få den konstistensen du vil ha....

Hvis du har vært så flink å lage grønnsaksbuljong, så har du det i, ellers så heller du bare vann over til alt såvidt er dekket. Kok i 30 min, putt alt (kanskje helle litteranne vann fra - du kan alltids putte det tilbake etterpå....) i smoothiemaskinen og blend. Ha i babyris til du får ønsket konsistens.

Blir best med hjemmelaget grønnsaksbuljong, men er visst god uten også.

(Hadde visst stava det feil.... Det skrives courgettes og er det samme som zucchini. Ser ut som små squash. Kan sikkert bruke squash istedenfor.

Babyris er er det samme som risgrøt, tror jeg. (merkelig at vi kaller det noe annet enn resten av verden. Les: England pluss Danmark....) )

Couscous m/Kylling og grønnsaker

Liten porsjon couscous, følg instr. på pakken...

1 stk Kyllingfilet, deles i biter og kokes
Damp litt brokkoli og litt gulerøtter

Mos kylling + grønnt med stavmikser, bland i couscous og en ekstra klatt smør, rør sammen og server.

Heidipus-oppskrift:
Har ofte laga grønnsaksgryte til ho:
1 potet
2-3 cm gulrot(har endelig fått henne til å venne seg til det!)
ca 20 g kålrot
1-2 "skiver" purre
1/2 tomat (uten skinn)
30-40gr svinekjøtt/kyllingkjøtt strimlet
Kokes og moses sammen. Og så har jeg litt mm i når det blir litt avkjøla!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 16:35   #42
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Med at turbo fikk mme så ble jeg rådet av helsesøster å begynne å gi ha litt "mat" fra 4-5 mnd for å få i han mere vitaminer og sånt.
Turbo var lang og tynn og spiste ofte så trengte han litt ekstra.

husker ikke når men tror han var 4 mnd da vi begynnte med svensk vellingk velling, kjøpt i sverige. Og litt økologisk hirse*tror jeg* og økologisk mais grøt.

Moset pære og banan var en av favoritten hannes i begynnelsen. Han likte det bedre en grøt hehe

Brukte mye av de "desert" galssene fra sverige fra han var 5-6 mnd. Blåbær osv. Ikke tilsatt sukker.
Kjøpte i sverige for de hadde mye mere andre smaker en her.

Begynnte vel med "middag" rundt 6 mnd.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 22:34   #43
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Fra NM:

Ingredienser:
Pærer
Kanelstang
Vann

Takk! Går an å kjøre med både stavmikser og sånn blender, sant?

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 22:59   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Jeg merket ingen effekt på nattammingen da jeg begynte å gi mat nei. På ingen måte..
Derimot effekt på dagammingen. Jeg startet med smaksprøver da S var nesten 5 måneder, etter råd fra helsesøster fordi jeg satt med puppen ute hele dagen - S var og er en stor gutt og krevde MYE mat.
Vi startet med grøt av mais og ris, så grønnsaksmos, så banan, avokado... Det gikk ganske varierende til han var rundt 7 måneder, men så tok det seg opp, uten at det ble noe mindre amming av den grunn for å si det sånn .
Det er noen barn som sover bedre på natten av fast føde på dagen. Jeg tror det gjelder ca 50% statistisk sett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 06:42   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Jeg ser mange av dere nevner pære, men er egentlig pære en frukt med så mye næring?? Jeg trodde inntil nå kanskje at det var en av fruktene hvor det er minst næringsgivende stoffer i.

Bare lurer...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 08:38   #46
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Da ztjerna var 3,5 måneder drakk han opp mot 1,5 liter MME i døgnet. Og siden det ikke fantes (og fortsatt ikke finnes) noen som kunne fortelle meg om så store mengder er farlige måtte vi finne ut selv hva vi skulle gjøre. Vi begynte med tynn velling. Rundt 4 måneder fikk han gulrotmos. Deretter Holle sine grøter. Og litt av de gamle fra HIPP før vi innså hvor mye sukker det var i dem. Jeg tror vi ventet ganske lenge med frukt. Gav potet og ulike grønnsaksmoser en stund. Han elsket alt han fikk smake, og hylte fordi han ikke fikk mer . derimot...

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 22:47   #47
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg ser mange av dere nevner pære, men er egentlig pære en frukt med så mye næring?? Jeg trodde inntil nå kanskje at det var en av fruktene hvor det er minst næringsgivende stoffer i.

Bare lurer...

Det er ikke så mye næring om man tenker kalorier, nei. Men det er viktige kostfiber og mineraler i frukt.

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 23:46   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Det er ikke så mye næring om man tenker kalorier, nei. Men det er viktige kostfiber og mineraler i frukt.

Ja, jeg vet jo selvfølgelig at det er viktige fiber og mineraler osv i frukt, men jeg mener å ha hørt at det ikke er spesiellt mye av noe som helst i pære, men det er mulig jeg tar feil altså. Kan ikke huske hvor og når jeg hørte det, så kanskje jeg bare har drømt det

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 00:20   #49
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, jeg vet jo selvfølgelig at det er viktige fiber og mineraler osv i frukt, men jeg mener å ha hørt at det ikke er spesiellt mye av noe som helst i pære, men det er mulig jeg tar feil altså. Kan ikke huske hvor og når jeg hørte det, så kanskje jeg bare har drømt det

Det er ganske likt som med epler. Jeg leste og sammenlignet inne på frukt.no.

Sitat:

Pære er fiberrik og mager. Den inneholder litt mineraler og vitaminer

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 04:07   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Det er ganske likt som med epler. Jeg leste og sammenlignet inne på frukt.no.

Ok, takk!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:40   #51
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Vi begynte med smaksprøver på banan og risgrøt da han var 5 mnd.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:43   #52
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Og mente at fordi lillegutt ikke sover natten gjennom enda så er det et tegn på at han ikke får nok mat i løpet av dagen.

Ha ha! Hun skulle ha sett de grøtporsjonene Plutten kjørte i seg ved seks-sjumånedersalderen, det hindret ham ikke i å ville ha mat om natta! Eller Ulvejenta som var en skikkelig pudding som ettåring og ikke sov natta gjennom før hun var tre...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:45   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Takk! Går an å kjøre med både stavmikser og sånn blender, sant?

Selvsagt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:45   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

[quote=Acsa;279015] Ha ha! Hun skulle ha sett de grøtporsjonene Plutten kjørte i seg ved seks-sjumånedersalderen, det hindret ham ikke i å ville ha mat om natta! [quote]

Det gjaldt også min Plutt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:49   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Og mente at fordi lillegutt ikke sover natten gjennom enda så er det et tegn på at han ikke får nok mat i løpet av dagen.

For noe sprøyt!

Klart, når de våkner 17 ganger om natten, da får de kanskje ikke nok mat, men å forvente at et så lite barn skal sove natten gjennom?

Nei, hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tatt det der for å være et "ekspert-utsagn" fra NM.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 02:00   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

For noe sprøyt!

Klart, når de våkner 17 ganger om natten, da får de kanskje ikke nok mat, men å forvente at et så lite barn skal sove natten gjennom?

Nei, hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tatt det der for å være et "ekspert-utsagn" fra NM.

hmmm....men hva er det egentlig som gjør at noen barn sover natten igjennom omtrent fra fødselen mens andre er 3 år? Det skulle jeg gjerne forsket på.
Jentungen min sov natten igjennom fra hun var 6 uker. Deilig for mor og far

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 12:24   #57
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Jeg tror snuppa er klar for mer mat. Hun har spist seg gjennom flere netter og det er ikke mye igjen til morsmelksentralen når hun er ferdig med de andre måltidene, selv med økedager og ekstra pumping. Hun fikk smake tilsammen en halv ts most banan, og spiste som hun ikke har gjort annet. Og så kom alt opp igjen. Øvelse gjør mester.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 17:37   #58
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Vi har måtte ta en pause pga omgangssyken, men jeg kommer til å forholde meg til smaksprøver. Sånn ca 1 ts grøtpulver blandet ut med MM. Jeg har pumpet MM i isbitposer som ligger klart i fryseren.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 08:01   #59
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Vi begynte med maisgrøt da hun var 5 mnd. Har gradvis introdusert nye smaker. Vi bruker en del av HIPP sine barnematglass også. Har liten fryser. Men ellers moser vi potet, gulrot, brokkoli fra vår middag og blander med litt rapsolje og urter. Hun liker det veldig godt


Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

hmmm....men hva er det egentlig som gjør at noen barn sover natten igjennom omtrent fra fødselen mens andre er 3 år? Det skulle jeg gjerne forsket på.
Jentungen min sov natten igjennom fra hun var 6 uker. Deilig for mor og far

Hørtes deilig ut!
Tulla mi skal ha mat hver 3-4.time på natta, og hun spiser GODT på dagen også! Men barna er så forskjellige...

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 08:48   #60
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å gi smaksprøver og hva slags?

Ingen av mine barn spiser eller har spist grøt. Vi har gitt smaksprøver med frukt. Skrape litt banan eller pære med en skje har vært det første de har smakt på, og så har det gradvis gått over til "ordentlig" fruktmos. Neste steg var grønnsakspuree etterfulgt av brød.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no