Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Spennende måter å servere rå grønnsaker på

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-19, 14:58   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Spennende måter å servere rå grønnsaker på

Barna hater varmebehandlede grønnsaker, både kokte og stekte. Dessverre. Jeg syns jo alt som er stekt i smør er superdeilig.

Løsningen er å gi barna en økogulrot siden de kan spises med skall. Agurk, paprika og sukkererter aksepteres også. Et barn er glad i rå brokkoli når jeg skjærer roten i tynne skiver.

Men jeg trenger å variere mer. Kan jeg få deres beste "oppskrifter" eller serveringsmåter som får ungdom til å spise litt mer grønt? Gode dipper, hvordan pakke det grønne i matpakken for at det blir spist etc.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no