Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Den beste 5+2-seteren?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-19, 21:48   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Jeg anbefaler Ford S-max, er på vår andre bil nå og vil ikke bytte den ut før vi må. Ikke noe kluss(hverken med denne som er 2011-modell eller med den forrige) og bilen er romslig nok for vårt behov.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 22:05   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Vi er også superfornøyd med vår S-Max, har hatt den siden 2013 (da var den ny) uten noen problemer. Ville glatt valgt den igjen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 11:08   #23
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Takk for mange fine tips!

Det blir nok prøvekjøring av litt ymse på lørdag.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 11:59   #24
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Jeg kjørte en Citroen Grand C4 Picasso fra 2008-18. Jeg elsket bilen og plassen. Men det som ikke var så gøy var systemet for heving/senking. Der tro jeg alt ble skiftet, unntatt kompressoren og da den gikk så solgte jeg den. Men det var stort sett det eneste store som gikk på den og det kan være at vi var uheldige med den. De nye modellene har kanskje et annet system for heving/senking men det kan være greit å spørre forhandleren om det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 15:45   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Sindrome, de har gått bort fra heving/senking. Vår fra 2015 har ikke det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 17:07   #26
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Takk for mange fine tips!

Det blir nok prøvekjøring av litt ymse på lørdag.

Ja, det er kjempelurt å prøvekjøre og teste ut skikkelig.
Husker da vi første gang skulle kjøpe 5+2-seter, vi hadde i utgangspunktet en liste med aktuelle kandidater der Ford S-max var langt nede på listen. Helt til vi prøvekjørte, da forandret rekkefølgen seg raskt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 21:23   #27
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Vi har Dodge grand caravan (tror jeg). Veldig romslig 7-seter, stort bagasjerom, og vi har aldri hatt noe tull med vår 2002-modell. Fjernet litt rust for 2 år siden, men ellers er den kjempegod. Vi vurderer å kjøpe ny bil, og har landet på at vi vil fortsette med samme bil i en nyere årsklasse.

Men jeg holder igjen, for jeg liker å ha en eldre bil som jeg slipper å være så redd for. Jeg kjører med mange barn hver eneste dag, og det er sekker, bager, utebukser og annet stæsj som skal tas med. Og det er ikke så nøye om den blir skitete, eller om det får litt riper her og der. Her om kvelden var det en mindre bil som sklei mot vår bil som stod parkert utenfor butikken, og de små ripene den laget lever vi fint med siden den har mange andre småriper også.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 20:04   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.


Men jeg holder igjen, for jeg liker å ha en eldre bil som jeg slipper å være så redd for. Jeg kjører med mange barn hver eneste dag, og det er sekker, bager, utebukser og annet stæsj som skal tas med. Og det er ikke så nøye om den blir skitete, eller om det får litt riper her og der. Her om kvelden var det en mindre bil som sklei mot vår bil som stod parkert utenfor butikken, og de små ripene den laget lever vi fint med siden den har mange andre småriper også.




Godt poeng!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 23:42   #29
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 915
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Har kjørt Ford S-max siden i fjor sommmer, den var to måneder gammel da vi kjøpte den. Veldig fornøyd så langt. Min samboer sverger til Ford, og ingen av oss har hatt noe annet.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-19, 01:23   #30
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste 5+2-seteren?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Sindrome, de har gått bort fra heving/senking. Vår fra 2015 har ikke det.

Lurt!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no