Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøkkenskap på bad?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-14, 15:36   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kjøkkenskap på bad?

Går det? Jeg trenger et skap på badet. Jeg vil at det skal være dypere enn hva jeg greier å finne innen min prisklasse. Et Pax skap hadde vært perfekt, men det står jo rett på gulv, og det er vel ikke spesiellt smart på et bad.

Kan jeg bruke et høyskap fra IKEA for eksempel? Det skal stå ved siden av dusjen (dusjkabinett). Trenger ikke vare evig, da vi uansett skal pusse opp badet før eller senere - mest sannsynlig senere.

Og mens jeg er igang: Kan jeg bytte fronter på baderomsinnredningen? Er det standardmål på sånt?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 15:45   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Kan vel kjøpe skapet og bein vel?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 16:12   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Jeg har en venninne som hadde kjøkkenskap fra Ikea på badet. Det fungerte fint, det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 16:26   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Vi har hatt kjøkkenskap fra IKEA på badet i åtte år. De står 30-35 cm fra dusjveggene og er like fine.

På vaskerommet har vi tre kjøkkenhøyskap(40 cm dype?). De er skrudd opp på veggenog har en list i underkant som de hviler på, fordi det er praktisk å komme til under skapet uten ben, men det er jo fullt mulig å montere skapet på fire ben eller med to ben i forkant og skru det fast i veggen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 17:13   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kan vel kjøpe skapet og bein vel?

Tenker du på pax? Får man ben til det som et høye nok? Jeg vil helst kunne vaske under uten spesialverktøy.

Ellers ser det jo ut til at kjøkkenskap funker - gode nyheter!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 19:39   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Capita ben fra IKEA er 17 cm høye.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 15:30   #7
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Jeg har gjort det! Vi har nettopp renovert huset, og jeg hadde kjøpt baderomsskap fra Ballingsløv. Det viste seg at det ene skapet var for høy til den ene veggen med skråtak. Etter å ha forhørt oss med rørleggeren, satt vi inn Metod veggskap fra Ikea, som er veldig lik Ballingsløv-skapet. Med mindre du ser etter, ser du ikke forskjell. Og det står ved siden av badekaret.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 16:34   #8
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Vi har høyskap til kjøkken på badet. Står inntil en vaskekum, som igjen står inntil dusjkabinett. Hatt det i tre år, og ser like fint ut.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 17:10   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Vi har pax-stamme innebygd i vegg på badet sidan 2009. Sponplata som utgjer bakveggen på skapet, har slått seg på grunn av fukt, så eg ville imprignert den eller noko slikt, viss eg skulle gjort det på nytt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 14:03   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkkenskap på bad?

Tenker litt som Noken her - bad er et fuktig miljø og det kan være at en del møbler og ting som ikke er beregnet for det vil kunne ta skade av selv bare fuktigheten som blir i luften på badet. Men kan også være avhengig av hvor god ventilasjon man har på badet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no