Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-21, 23:34   #41
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Orrestranda er nevnt men den er virkelig fin, og mange liker å leie surfebrett og instruktør på stranda "ved siden av", Borestranda. Bore Surf School tror jeg de heter på facebook.
Tar dere alle Jærstrendene er det valgets kval om man skal spise lunsj på Ølberg, på den nye Solastranden gård eller på klassikeren Sola strand hotel.


Sist redigert av Balanse : 22-01-21 kl 23:45.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:41   #42
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Kjører dere via Haukeligrend bør dere absolutt ta Ryfylke ruten opp eller ned, og ev e134 og så ned rv13 som er sykt smal og rasfsrlog men spennede, eller 520 og innom Sauda. Jeg har ikke vært der selv, men vil gjerne innom Sauda. Sand er koselig med en uventet kafé rett ved byggmakker elns og så er det altså valgets kval om man skal ta den flotte indre veien via Hjelmeland og Strand og ev overnatte ved prekestolen, eller ytre vei med Haugesund.

Uff, skal gi meg nå. Burde kanskje begynne med eget turistkontor

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:43   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Kjør Haukeli, ikke Hardangervidda. Ikke fordi det er så mye finere, men dere vil slippe mye campingvogn-kø.

Dere kan stoppe ved Langfossen i Åkrafjord, ta en svipptur innom Rosendal eller lete etter gull på Bømlo eller UFO-ring på Espevær. De to siste er riktignok en øøøøørliten omvei om dere skal til Stavanger, men likevel...

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:44   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvis dere kjører over Haukeli så kjører dere kanskje via Suleskar?r.

Hvis man kjører Suleskar, så må man jo droppe Haukeli. Man kommer ut ved Haukeligrend, rett før Haukeli starter. Så man må nesten velge.

Personlig ville jeg mye heller kjørt Haukeli fra Østlandet, ned til Røldal og riksvei 13 til Nesvik, Hjelmeland og via Ryfylketunnelen til Stavanger. Indre Ryfylke er nydelig, spesielt om sommeren. Mye heller det enn Suleskar og Sirdal.

Hardangervidda er også flott, men omvei fra Oslo. Og det er langt fra Eidfjord og sørover. Men Hardanger er jo pent, da.

Ellers har jeg ingen tips. Jeg lurer for tiden på hvorfor jeg bor her. Ikke synes jeg Jæren er spesielt vakkert, og strendene er jo sikkert fine, men helt ordinære, på en måte. Men jeg er kanskje bare blasert. Jeg synes jo dype østlandsskoger er eksotisk.

Jeg vet at området er regnet som et slags mat-mekka, men jeg føler ofte at utvalget er skrint.

Kanskje jeg er mer positiv senere. Er inne i en slags smådestruktiv koronaboble, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:45   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Dere kan stoppe ved Langfossen i Åkrafjord, ta en svipptur innom Rosendal eller lete etter gull på Bømlo eller UFO-ring på Espevær. De to siste er riktignok en øøøøørliten omvei om dere skal til Stavanger, men likevel...

Ja, og så er indre Ryfylke så uendelig mye penere enn E134...Ta sørover i Røldal!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:46   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Innom Under, Jentan på Båly (fiskekakene er et must å smake på) og Lindesnes fyr er absolutt verdt et godt stopp. Pm meg for en ev venneovernatting i sørlandshyttebyen på Njervesanden. Bade litt (spa området for de over 18 er deilig) på Sørlandsbadet i Lyngdal på vei viderr (kjør snarveien "over heia" fra Spangereid og rett ned til Sørlandsbadet. Det er en litt tøff tur, men jeg anbefaler å kjøre Flekkefjord - Stavanger langs kysten, gjerne overnatte underveis, det rett og slett er så mye å stoppe innom underveis! Anbefalt av Lonely Planet også, ser jeg når jeg Google lenker å legge ved.
https://www.lonelyplanet.com/a/nar/d...3f7ca81/360245
Jeg har kjørt turen kanskje 30 ganger, blir aldri lei og rekker aldri innom alt jeg gjerne vil.
Mine favoritter akkurat nå er Jøssingefjorden (krigshistorie og energihistorie) og Helleren (monument over "der som ingen skulle tro" -liv i en form som tar litt pusten fra meg fremdeles) som alltid har vært en favoritt men som nå er enda kulere sidne man kan overnatte i hengekøyer i fjellulen rett over, med vill utsikt. Og å parkere ved Roligeden og spasere gjennom idyllen og opp den ganske strabasiøs og delvis via ferrata-ishe turen ned til jettegrytene ved Brufjell - Brufjellhålene.
https://fantastiskturglede.blogg.no/...jellhlene.html
Men det er mye mye mer, og viktig å ha med badetøy.

Jeg renner litt over av tips kjenner jeg, hvor mange dager har dere?

Men jeg tror kanskje akkurat dere 3 burde stoppe i potet- og kulturbyen Bryne? Gatekunstner Pøbel kommer cirka herfra, noe man kan se, Garborgsenteret er faktisk veldig interessant og i samme bygg som et bibliotek med ganske ok utvalg av tegneserie og manga og en koselig bibliotek Kafé. Edit: Kafeen er koselig men hemmelig restaurant er også anbefalt.
https://www.hemmeleg.no/

I sommerferien må man leie for en uke av gangen tror jeg, ellers hadde jeg anbefalt en overnatting på Obrestad fyr. Har dere anledning er boulders skylodges spektakulære, men det samme er de nye hyttene utenfor Haugesund, og en masse leiesteder på øyene utenfor Stavanger eller i Ryfylke. Turen fra Stavanger til Sauda er helt spesiell, jeg liker til og med den nye undersjøiske tunnelen Ryfast, men turen langs kysten er også flott.

Åå det er så mange stopp ��

Noterer! Mye her som vi ikke har gjort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:52   #47
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, og så er indre Ryfylke så uendelig mye penere enn E134...Ta sørover i Røldal!

Ja, gjør det, og ta dere god tid med mye stopp!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:53   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis man kjører Suleskar, så må man jo droppe Haukeli. Man kommer ut ved Haukeligrend, rett før Haukeli starter. Så man må nesten velge.

Personlig ville jeg mye heller kjørt Haukeli fra Østlandet, ned til Røldal og riksvei 13 til Nesvik, Hjelmeland og via Ryfylketunnelen til Stavanger. Indre Ryfylke er nydelig, spesielt om sommeren. Mye heller det enn Suleskar og Sirdal.

Hardangervidda er også flott, men omvei fra Oslo. Og det er langt fra Eidfjord og sørover. Men Hardanger er jo pent, da.

Ellers har jeg ingen tips. Jeg lurer for tiden på hvorfor jeg bor her. Ikke synes jeg Jæren er spesielt vakkert, og strendene er jo sikkert fine, men helt ordinære, på en måte. Men jeg er kanskje bare blasert. Jeg synes jo dype østlandsskoger er eksotisk.

Jeg vet at området er regnet som et slags mat-mekka, men jeg føler ofte at utvalget er skrint.

Kanskje jeg er mer positiv senere. Er inne i en slags smådestruktiv koronaboble, tror jeg.

Hmm, husker jeg så feil? Vi var på Rjukan i sommer. På vei hjem til Kristiansand kjørte vi Rauland, over Haukeli, så over Hovden og ned RV9. Man tar av til Suleskar fra Brokke, 45 min sør for Hovden. Leste som Tallulah skulle kjøre fra Rjukan; men det kan tenkes jeg tok feil der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:56   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, husker jeg så feil? Vi var på Rjukan i sommer. På vei hjem til Kristiansand kjørte vi Rauland, over Haukeli, så over Hovden og ned RV9. Man tar av til Suleskar fra Brokke, 45 min sør for Hovden. Leste som Tallulah skulle kjøre fra Rjukan; men det kan tenkes jeg tok feil der.

Joda, det har du rett i, men da kjører du ikke over Haukeli. Du tar sørover mot Hovden og Brokke ved Edland/Haukeligrend, og det er før Haukeli begynner.

Dere må enten ha kjørt nordover fra edland til Rauland for å komme til Rjukan, eller via Vinje. I ingen av tilfellene krysser man Haukeli.

Tally, hvis dere krysser Haukeli ville jeg unngått tunnelene og kjørt over den smale, gamle veien de kilometerne man kan det. Det er ikke langt og veldig vakkert.


Sist redigert av Hyacinth : 23-01-21 kl 00:02.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:57   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Vi var også på Rjukan i sommer. Det var både pent og spennende. Mye mer interessant enn jeg hadde trodd på forhånd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:02   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Joda, ddt har du rett i, men da kjører du ikke over Haukeli. Du tar sørover mot Hovden og Brokke ved Edland/Haukeligrend, og det er før Haukeli begynner.

Dere må enten ha kjørt nordover fra edland til Rauland eller via Vinje. I ingen av tilfellene krysser man Haukeli.

Nei, mulig man ikke gjør det? Kun jeg som innbiller meg det? Det står vel Haukeli på skiltet, men man kjører ikke der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:03   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, mulig man ikke gjør det? Kun jeg som innbiller meg det? Det står vel Haukeli på skiltet, men man kjører ikke der.

Nei, man kjører oppover mot Haukelifjell like etter at man har passert veien som går sørover i Setesdalen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:04   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi var også på Rjukan i sommer. Det var både pent og spennende. Mye mer interessant enn jeg hadde trodd på forhånd.

Enig. Vi hadde noen utrolig flotte dager der. Leide en fin hytte og opplevde mye. Kan gjentas. Jeg har vært der som barn siden mine besteforeldre hadde hytte på Rauland.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:06   #54
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Vi lurer på Telemarksferie i sommer, så jeg noterer meg Rjukan.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:13   #55
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi lurer på Telemarksferie i sommer, så jeg noterer meg Rjukan.

Vemork var bra. Vi gikk tur opp slalåmbakken, var i klatreparken og gikk til Gaustatoppen. Leide fin hytte på finn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:38   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Men altså - hvis dere skal langs kysten tilbake, så har vi husrom (campingvogn i hagen!), brygge, gammeldags sørlandshage, sandstrand, vannski, kajakk, to fine nabobyer med god kaffe og bra kultur. Just sayin'.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:50   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, og så er indre Ryfylke så uendelig mye penere enn E134...Ta sørover i Røldal!

Åh. Jeg var på jobbtur her før verden stengte og alt ble rart - høsten 2019. Indre Ryfylke var virkelig helt vidunderlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 00:54   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Wow, Balanse! Så mange gode tips. Kan godt hende jeg tar dere opp på overnattingstilbud og -tips!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 12:07   #59
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men altså - hvis dere skal langs kysten tilbake, så har vi husrom (campingvogn i hagen!), brygge, gammeldags sørlandshage, sandstrand, vannski, kajakk, to fine nabobyer med god kaffe og bra kultur. Just sayin'.

Hvem trenger utlandet da

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-21, 12:21   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Nå har jeg lest tipsene deres litt nøyere, og herregud, dere er så fantastiske. Elsker dere! Dette kommer til å bli VELDIG, VELDIG bra.

Hiawata har ytret ønske om å "ikke bo i så mange gamle hus", uten at jeg helt har greit å få ut av ham hva han mener, eller hvorfor ikke, så nå skal jeg lete litt etter overnatting. Jeg tror muligens han sier det fordi i fjor bodde vi noen netter i en VELDIG ny leilighet i Ålesund, der han fikk en diger dobbelseng, det var kjempegod wifi og mange tekniske detaljer som han syns var veldig stas.

Jeg har bestemt at vi skal ha en natt på energihotellet, i den gamle, brutalistiske kraftstasjonen ved Suldalsvatnet. Jeg tror den kan falle i smak hos hele familien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no