Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endringer

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-21, 14:15   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg kjøpte meg vev i sommer, Knitter's Loom. Masse å lære, men lett å komme i gang.

Åh! Det der ser gøy ut!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:23   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg maler litt. Begynte da jeg ble tipset om en dame som holder malekurs her i byen - et bilde på en kveld. Det liker jeg godt og jeg kan bruke latterlig mye tid på å få til en liten detalj - eller jeg kan male over mange bilder for å prøve på nytt fordi bildet er lost case.

Problemet er at jeg ikke får til å male noe jeg har lyst å henge opp (med unntak av på gjestetoalettet) - det er jo litt dumt når man legger tid og penger i slikt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:34   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg kjøpte meg vev i sommer, Knitter's Loom. Masse å lære, men lett å komme i gang.

Jeg har fått en sånn vev av ei som aldri brukte den, men foreløpig ligger den og støver ned hos meg også. Kanskje jeg burda ta den fram?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:35   #24
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg allerede vært på finn.no og sjekket, men ingen til salgs, haha.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:43   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har fått en sånn vev av ei som aldri brukte den, men foreløpig ligger den og støver ned hos meg også. Kanskje jeg burda ta den fram?

Eller legge ut på Finn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:56   #26
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Eller legge ut på Finn.

Eller selge til meg.


Jeg SKAL ha sånn. På en eller annen måte. Det er litt gammel drøm gå i oppfyllelse, som jeg plutselig så var mulig å oppnå, haha.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 14:59   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Her passer jo fløytehistorien min fint
For to år siden fikk jeg det for meg at jeg skulle lære med å spille litt.
Jeg hadde da fire unger i korpset og kunne ikke noter og hadde aldri traktert noen form for instrument. Jeg mangler både takt og tone.
Med det som utgangspunkt kjøpte jeg en brukt og billig tverrfløyte, så utallige YouTube tururials og endte med å melde meg på fløyteundervisning på kulturskola vår.
Nå øver jeg hver dag og spiller med skolekorpset. Har spilt duett med yngste sønnen på konsert og koser meg veldig. Skikkelig lavterskel, tror det har kosta meg under 2000kr å komme i gang. I fløyte og bøker.
Det som er vanskelig med å være voksen og helt nybegynner er at man hører så godt hvor tafatt det låter

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:04   #28
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Denne må vel også være et greit alternativ?
https://www.spinnvilt.no/grindvev/ashford-sampleit-40

Den er litt billigere også. Er vel eneste forskjell at den ikke kan foldes sammen.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:17   #29
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg er veldig glad for at min kan brettes sammen, da er terskelen lavere for å ta den fram også.

De første gangene fikk jeg hjelp av mannen til å sette opp renning, men sist klarte jeg det helt alene. Denne videoen viser hvordan man gjør det med hjelp.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:26   #30
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg har så lyst på at jeg har helt vondt. *ler*

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:26   #31
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg har veldig veldig gode minner fra veving på folkehøgskolen, da drev vi med vev hver dag i 1 år. Både bordvev, bildevev og stor vevstol, og jeg savner det veldig.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:33   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Her passer jo fløytehistorien min fint
For to år siden fikk jeg det for meg at jeg skulle lære med å spille litt.
Jeg hadde da fire unger i korpset og kunne ikke noter og hadde aldri traktert noen form for instrument. Jeg mangler både takt og tone.
Med det som utgangspunkt kjøpte jeg en brukt og billig tverrfløyte, så utallige YouTube tururials og endte med å melde meg på fløyteundervisning på kulturskola vår.
Nå øver jeg hver dag og spiller med skolekorpset. Har spilt duett med yngste sønnen på konsert og koser meg veldig. Skikkelig lavterskel, tror det har kosta meg under 2000kr å komme i gang. I fløyte og bøker.
Det som er vanskelig med å være voksen og helt nybegynner er at man hører så godt hvor tafatt det låter

Ja, jeg tenkte faktisk på deg også, da jeg lagde tråden, du er virkelig en inspirasjon med den fløytehistorien din. Det å lære seg å spille et instrument er jo et supert prosjekt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:49   #33
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Det er perfekt årstid for å begynne å mate fuglene, lavterskel friluftsliv og naturopplevelse, koster og krever lite og gir glede for hele familien.
Fuglebrett kan enkelt snekres selv eller kjøpes, sette det helst opp rett ved vinduet, sjenk i kaffekoppen, sett deg i godstolen og nyt Er du heldig får du ekorn på besøk, eller rådyr som beiter på fugleneket.

Fuglebok er ok å ha hvis man er nybegynner, men man kan sikkert finne bilder av artene på nett også. Det er en fordel om det er noen busker og trær i hagen, småfugler er ikke så glad i å oppholde seg i åpent lende, da kommer nemlig spurvehauken fort.

Om man blir bitt av basillen så kan man følge opp med å henge opp noen fuglekasser også, det er lurt å gjøre ila vinteren så de kan brukes som vinterbolig og er klare til hekking på våren.

Fuglebrett/kassehobbyen har gitt meg utrolig mye glede gjennom livet, fra jeg var lita jente og nå som mor til 3 som opplever naturen og lærer masse.


Sist redigert av Galathea : 18-01-21 kl 15:55.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:51   #34
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg driver og lærer meg fransk i Duolingo. Det går litt i rykk og napp, riktignok. Mest napp akkurat nå.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:55   #35
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg fant fram en gammel gitar og begynte å klimpre litt i mars, det var en skoleoppgave for mellomste på ti. Tiåringen mistet interessen veldig fort, mens jeg fortsatte. Jeg liker å synge og med gitaren fikk jeg jo komp til og.
Det endte med at jeg nerdet meg opp på gitarer og kjøpte meg en flott kassegitar som jeg nå klimprer på og synger med den stemmen jeg har. Til glede og ergrelse for resten av husstanden..

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 15:55   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Det er perfekt årstid for å begynne å mate fuglene, lavterskel friluftsliv og naturopplevelse, koster og krever lite og gir glede for hele familien.
Fuglebrett kan enkelt snekres selv eller kjøpes, sette det helst opp rett ved vinduet, sjenk i kaffekoppen, sett deg i godstolen og nyt Er du heldig får du ekorn på besøk, eller rådyr som beiter på fugleneket.

Fuglebok er ok å ha hvis man er nybegynner, men man kan sikkert finne bilder av artene på nett også. Det er en fordel om det er noen busker og trær i hagen, småfugler er ikke så glad i å oppholde seg i åpent lende, da kommer nemlig spurvehauken fort.

Om man blir bitt av basillen så kan man følge opp med å henge opp noen fuglekasser også, det er lurt å gjøre ila vinteren så de kan brukes som vinterbolig og er klare til hekking på våren.

... eller rotter som spiser det som faller ned, før de flytter inn i kjelleren? Er livredd for å få rotter i huset, så jeg tør ikke ha noe spiselig utendørs beregnet på fugler og gnagere. Men hyggelig hobby hvis man bor et sted hvor det ikke er en overhengende fare.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 16:10   #37
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg øver meg på å sy klær, og det er mye morsommere enn jeg hadde trodd. Læringskurven har vært bratt, men i går klarte jeg faktisk å produsere en bluse som er fin nok til å bruke på jobb.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 16:26   #38
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg strikker. Det er min zen og har hjulpet meg gjennom det siste året med vettet i behold. Ulempen er at det blir dyrt, men jeg produserer ting som brukes! Det finnes mye gode instruksjoner på nett for de som vil lære.

Om jeg hadde hatt tid og plass hadde jeg sydd også.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 16:27   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Hagingen startet helt av seg selv i fjor. Vet ikke helt hva som skjedde. Og nå har jeg allerede sådd frø i år....

Har også kjøpt meg et iPhone photography school på nettet så jeg kan bli bedre fotograf med mobilen min. (Måtte ha ny telefon før jul og da ble det jammen iPhone 12 Pro Max, med bra kamera). Har vært interessert i fotografering før og har et speilrefleks fra før, men så praktisk å kunne bruke mobilen da!

Har også drevet med fiksing og retting av ansiktsgjenkjenning på Bilder på phonen. Elsker systematiseringen!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-21, 17:03   #40
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg strikker masse, og har lyst til å bruke symaskina til noe mer enn å legge opp en duk og lappe litt tøy her og der.

Har ei ganske ny og fin symaskin som er minimalt brukt. Nå har jeg kjøpt litt stoff og det jeg trenger for å sy noen prosjektvesker til småstrikketøy som er kjekt å ha i veska

Jeg har også veeeldig lyst på en sånn liten bordvev!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no