Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Chromebook - hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-21, 22:14   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Chromebook - hvilken?

Vurderer å kjøpe en chromebook til minstemann som fyller 9, så han har noe å spille på og til bruk ved evt. hjemmeskole. Jeg har bare arbeids-pc, og han har ikke mobil ennå.

Er ute etter en enkel sak som koster minst mulig, men som naturligvis fungerer utmerket
Tips til hvilken jeg kunne gått for? Evt. en annen pc som ikke er chrome?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 23:07   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chromebook - hvilken?

Jeg og plutten har Acer. Husker ikke modell og de er etpar år gamle. Kostet vel 2-3000,- mener jeg å huske. Touch-skjerm har vi, det går greit uten.

Sorry for at jeg ikke har noe mer konkret å komme med. Husker at jeg lette i blinde da jeg skulle kjøpe. Tok til slutt bare en sjanse og lot det stå til. (To ganger, vi har ikke like.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-21, 10:30   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Chromebook - hvilken?

PC-merket har ikke så mye å si egentlig. Mer om du vil ha touchskjerm, eller om niåringen kan bruke mus.

Begge mine har Chromebook, men uten touch. Minste (snart 8) burde hatt med, for hun er vant til det fra skolen og ser hun trøbler en del med musa.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no