Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lysløyper i Oslo

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-21, 00:09   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lysløyper i Oslo

Ny langrennstråd. Det ser ut som det tar tid før treningssenteret og ølserveringen åpner igjen, får gå på ski mens jeg venter.

Hvilke lysløyper har vi egentlig, og hvilke runder kan være fine på en kveld - for en voksen eller for en voksen og et barn?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 10:11   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Anbefaler løypekartet til Skiforeningen. Der kan du filtrere på område og type løype, for eksempel lysløype. Der er det veldig gode oversikter, og du ser når løypene sist ble preppet, så du kan velge litt ut fra det. Det står ofte litt info også, om terreng, og hvor folksomme løypene vanligvis er.


Jeg liker godt å gå en kjapp tur fra Brekkekrysset og inn til Hammeren og tilbake igjen. Jeg liker ikke så veldig kupert terreng, og der er det relativt flatt.


(Også heier jeg på å bli medlem av skiforeningen. Det snør ikke skispor og løypekartet og føremeldinger oppstår ikke automagisk.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 10:34   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Det var jo et godt tips, skal se om jeg kan finne ut av den. Jeg er allerede medlem av Skiforeningen og har iMarka og alt mulig, men jeg synes rett og slett ikke det er helt enkelt å få en grei og enkel oversikt over egnede løyper ut fra apper og nettsider. Mulig jeg ikke har lett nok.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 10:44   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg syns løypekartet på nett (det jeg lenket til) er ganske greit. Appen syns jeg er mer uoversiktlig. Når du har valgt et område og ei løype kan du klikke deg videre i kartet. Jeg mente å huske at de også hadde høydekart, men der husket jeg visst feil. Siden jeg liker det flatt så syns jeg det er nødvendig. Også må man bare prøve seg litt fram på løypene i nærmiljøet og finne noe man liker. Det er jo litt sånn jeg har endt opp i Maridalen, det er veldig lett tilgjengelig herfra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 10:53   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Skisporet.no har høydeprofil. Jeg syns den er litt mer uoversiktlig, men fin å bruke for å sjekke enkeltløyper.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:00   #6
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Gitt at det kommer mer snø, er det en fin treningstur fra hhv. Ellingsrud eller Ekerud (Lørenskog) inn til Mariholtet, ganske kupert dog. I Marikollen, som ikke er Oslo men ikke så mye lengre å kjøre, er det lysløype for trening, der mener jeg det er såle av kunstsnø så ikke så utsatt for manglende natursnø.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:19   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Men ellers så slår jeg et slag for hodelykt - da åpner det seg masse løyper som ikke er lysløyper.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:21   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns løypekartet på nett (det jeg lenket til) er ganske greit. Appen syns jeg er mer uoversiktlig. Når du har valgt et område og ei løype kan du klikke deg videre i kartet. Jeg mente å huske at de også hadde høydekart, men der husket jeg visst feil. Siden jeg liker det flatt så syns jeg det er nødvendig. Også må man bare prøve seg litt fram på løypene i nærmiljøet og finne noe man liker. Det er jo litt sånn jeg har endt opp i Maridalen, det er veldig lett tilgjengelig herfra.

Jepp, jeg sitter egentlig bare og venter på mer snø i Østmarka for der kjenner jeg mulighetene, men har innsett at jeg må orientere meg litt ut derfra også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:24   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Om du ser på oversiktskart over Oslomarka så er de grønne løypene nypreppa, de oransje relativt nypreppa, de lilla for en uke-ish siden og de røde ikke preppa denne sesongen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:30   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Gitt at det kommer mer snø, er det en fin treningstur fra hhv. Ellingsrud eller Ekerud (Lørenskog) inn til Mariholtet, ganske kupert dog. I Marikollen, som ikke er Oslo men ikke så mye lengre å kjøre, er det lysløype for trening, der mener jeg det er såle av kunstsnø så ikke så utsatt for manglende natursnø.

Det er et godt tips. Skal sjekke Marikollen.
Gikk fra Ellingsrud mot Mariholtet lørdag, det er litt hardt nå synes jeg, om det ikke kommer mer snø, men godt poeng at det er en grei treningstur.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 11:32   #11
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er et godt tips. Skal sjekke Marikollen.
Gikk fra Ellingsrud mot Mariholtet lørdag, det er litt hardt nå synes jeg, om det ikke kommer mer snø, men godt poeng at det er en grei treningstur.

Ja, vi gikk i går, nokså varierende innover. Verst i starten, greiere når man kommer forbi de første par km. Ikke ofte du får høre meg ønske meg mer snø, men sånn har det blitt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:21   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Er ikke kjent men en jeg så på FB hadde gått i LIllomarka. Ved LInderud et sted.

Meld deg inn i FBgruppa Østmarka. Lurer på om det er med punktum bak. Masse fine bilder og du ser hvor det er fint å gå. Ser ut som at det er fint å gå inn ved Mariholtet.
Må nok høyere opp enn ved Skullerudstua.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:28   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Ja, jeg er medlem der, GinaK. Østmarka kjenner jeg godt. Det er andre steder i byen jeg lurer på.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:39   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Personlig så syns jeg det fort blir bratt og ubehagelig når du kommer vestover/nordover. (Vest for Hammeren, liksom). Særlig i lysløpene som er mye brukt, for der blir det hardt i tillegg. Kommer du enda lenger vestover, som til Sørkedalen, blir det flatere igjen. Men lysløypa ved Fossum er likevel mer kupert enn det jeg liker. Så altså: Hodelykt. (Men jeg er veldig lite glad i fiskebein og aggrresiv ploging, da)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:41   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Personlig så syns jeg det fort blir bratt og ubehagelig når du kommer vestover/nordover. (Vest for Hammeren, liksom). Særlig i lysløpene som er mye brukt, for der blir det hardt i tillegg. Kommer du enda lenger vestover, som til Sørkedalen, blir det flatere igjen. Men lysløypa ved Fossum er likevel mer kupert enn det jeg liker. Så altså: Hodelykt. (Men jeg er veldig lite glad i fiskebein og aggrresiv ploging, da)

Men den runden fra Frognerseteren, som er 6-7 km. Hvordan er den?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:44   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Fine løyper med lys i Vestmarka/Franskleiv. (Altså grenseområdet Asker/Bærum)

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 04-01-21 kl 13:50.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:49   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men den runden fra Frognerseteren, som er 6-7 km. Hvordan er den?

Jeg er litt usikker, men JEG husker en del fiskebein, mens min mann, sunnmøringen, syns det er helt fint.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 14:44   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg husker ikke hvilken tråd jeg leste det i, men det ble snakket om skimuligheter rundt Steinbruvann. Jeg gikk der nettopp (til fots) og langs den ene siden av vannet er det skispor og veldig fint å gå. Man kan ikke gå rundt vannet, men skisporene fortsetter Romstjern, så det ut som.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 17:20   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Fine løyper med lys i Vestmarka/Franskleiv. (Altså grenseområdet Asker/Bærum)

Er det snø i løypene nå? Vet du hvor det er fint å parkere? Jeg fikk akutt lyst til å komme meg ut av huset og gå på ski!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 17:51   #20
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg fikk en påminnelse av fjorårets dårlige vinter, da jeg skulle sjekke løypene på Skiforeningen i dag, og så at en løype jeg ofte tar i Østmarka sist ble preparert i februar 2019.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no