Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-20, 09:37   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Jeg får støtt og stadig opp en reklame for noen ullsokker på insta og Facebook, men nå finner jeg den ikke igjen. Det er ribbestrikkede sokker med en farge på foten, og en annen på tå og hæl. Akkurat disse sokkene selges i utlandet, så jeg lurer på om noen har sett noe liknende her?

Eller andre fine. Ikke sorte og grå. Eller Kari Traa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 11:13   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Jenny Skavlans PR-serie har noen veldig gode. I brunt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 11:18   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jenny Skavlans PR-serie har noen veldig gode. I brunt.

Ja! Min datter har de og synes de er så fine. Hun er glad i brunt. Vi bruker stort sett bare PR ullsokker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 11:29   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Nå prøvde jeg å få google til å hjelpe til ved å søke etter ribbestrikkede ullsokker, sånn at Facebooken ville spammes med ullsokkreklamer, men det funka ikke. Google har sikkert skjønt at det er noe noen faktisk vil ha. Og leker kostbar. (Eventuelt så handler det om noen av endringene EU har pålagt SoMe-gigantene, som jeg blant annet tror handler om lagring av cookies og rettet markedsføring).

Hva med disse?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 12:10   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Smartwool har mange fine tynne ullsokker.
https://www.outnorth.no/smartwool?gc...RoCtrEQAvD_BwE

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 12:17   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Safa har masse fine ullsokker i ulike design og farger.

https://www.safa.no/

Norsk, rimelig ull-merke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 12:18   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Det er håpløst vanskelig å finne tilbake til noe man har sett på facebook Nesten så det krever en egen "rant" på såpekassen.

Jeg liker disse: avogtil på tilbud:
https://www.antonsport.no/smartwool/...-34-37-v114803

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 13:14   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jenny Skavlans PR-serie har noen veldig gode. I brunt.

Jeg syns de brune er helt ufyselige. Men ser digg ut.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja! Min datter har de og synes de er så fine. Hun er glad i brunt. Vi bruker stort sett bare PR ullsokker.

Ja, jeg syns de har gode sokker, men jeg vil ha noe med fine farger.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nå prøvde jeg å få google til å hjelpe til ved å søke etter ribbestrikkede ullsokker, sånn at Facebooken ville spammes med ullsokkreklamer, men det funka ikke. Google har sikkert skjønt at det er noe noen faktisk vil ha. Og leker kostbar. (Eventuelt så handler det om noen av endringene EU har pålagt SoMe-gigantene, som jeg blant annet tror handler om lagring av cookies og rettet markedsføring).

Hva med disse?

Ja, jeg har altså fått SÅ mye reklame for de sokkene! Men nå? Stillhet.

Jeg syns Mariusmønster er fint på Mariusgenser, ikke alt mulig annet, egentlig.

Jeg har en del fine ullsokker fra Stance, for eksempel, og jeg har neonrosa fra Kari Traa, men disse jeg vil ha nå er mer klassiske. Ensfargede, men i skikkelig fine farger, med kontrastfarge på hæl og tå. Veldig canadiana/Wes Anderson/Hipster-ish.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 13:15   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Du kan kanskje strikke selv? Jeg strikker ullsokker på pinne 2 og da blir det ganske så tynne. Arwetta er garn som passer fint til så tynne pinner, og så kan du støtte opp om sentrumshandelen med å handle på denne nydelige garnbutikken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 13:18   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Ufyselige! :skingrestemme:

De er gode, da! Lover.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 13:23   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du kan kanskje strikke selv? Jeg strikker ullsokker på pinne 2 og da blir det ganske så tynne. Arwetta er garn som passer fint til så tynne pinner, og så kan du støtte opp om sentrumshandelen med å handle på denne nydelige garnbutikken.

:nix: Jeg kan strikke mye, men jeg tror grensa går ved ullsokker på pinne 2. Jeg får det ikke helt til, det blir for knotete.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ufyselige! :skingrestemme:

De er gode, da! Lover.

Den brunfargen er veldig fin på Jenny Skavlan, og på mange andre. Ikke på meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 14:19   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Jeg stikker Karisokken med pinne 2,5 og de blir virkelig noe helt annet enn sokker med pinne 3,5. Er så stolt av at jeg har fått til sånne vakre sokker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 14:31   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Noen utenlandske funn:

https://hollington.fr/en/search?type...t&q=wool+socks
https://mausandhoffman.com/all-brand...socks-23185WVH
https://www.pantherella.com/searchan...n=Heel+%26+Toe





(kan supplere listen etter hvert som reklamene dukker opp )

Googlet "heel toe socks merino"

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-12-20 kl 14:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 14:43   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Ja, der nærmer det seg riktig type!

Men jeg vil helst ha noen som selger sånne, her i landet. :vanskelig:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 14:44   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

OG YESS! NÅ fikk jeg den opp igjen. Thunders Love, heter sokkene.
https://www.thunderslove.com

Så det er sånne, men helst solgt her til lands.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 15:13   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

De var såååå fine, Tallulah! Så henger her for tips om det finnes liknende i Norge.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 15:15   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Jeg trodde alle var i ull, men ser at det bare er et fåtall av dem. Det gjør egentlig ikke sånn veldig mye, men hadde egentlig sett for meg ullsokker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 15:39   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Bare si fra hvis du glemmer det igjen, facebooken min er full av reklame for disse nå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 15:40   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-20, 16:14   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine (tynne) ullsokker? Jeg har sett en reklame

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bare si fra hvis du glemmer det igjen, facebooken min er full av reklame for disse nå.

Min også!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no