Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rare ting man kan finne på å kjøpe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-20, 22:39   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg har innført en regel for meg selv om at jeg ikke skal kjøpe "smarte dingser som ramler inn i feeden min" om kvelden. Jeg har som oftest mer vett på dagtid.

Men det skal bli jævlig seint før jeg syns denne er en god ide.

https://conryl.com/products/wine-bot...cMq2qfvRlrpQZA

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 00:09   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men det skal bli jævlig seint før jeg syns denne er en god ide.

Nei den har jeg absolutt ingen problemer med å se nytten av

Jeg synes de handleposene ser geniale ut! Om man nå først er på ukehandelkjøret.

Her har vi bare kjøpt noe som viste seg å være veldig...ja ikke nyttig da, men brukbart.


Og jeg har kjøpt noe som ikke er nyttig på en flekk, og nok ikke i det hele tatt hører innunder hus&hjem, men dekker et behov allikevel og som var en selvgratuleringsgreie da jeg fikk ny jobb Jeg _har_ et rødt skjørt som jeg har tenkt å bruke til #wonderwoman


Og sist men ikke minst har samboeren min satt i gang med å bygge en sånn. Fordi han Trenger det til sin hjemmebryggede øl. (vi har allerede øl- og cidertappekran innebygd på kjøkkenet)


Det er en rullbar øl-oppevarings-og-krandings. For det trenger ethvert møbler hjem :himel:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 00:36   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Kanskje ikke så rart, men heller ikke så vanlig i Norge er Instant pot. Jeg kjøpte min fra tysk amazon og er veldig fornøyd. Veldig fin til å lage ulike gryter, supper og til å få mørt kjøtt.

En annen ting jeg elsker er cold brew muggen min fra Hario. Var bortimot avhengig av sånne tine iskaffe en stund og nå har jeg klart å gå over til å heller blande cold brew med litt melk for å få dekket behovet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 08:31   #24
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Zainatara - elsker instatpot

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 08:45   #25
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Nå har jeg da googlet instapot og det er klart at jeg ønsker meg en slik også.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 09:29   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Instapot selger de på Elkjøp, så det er blitt ganske vanlig her.

Jeg har en trykkoker, så tenker jeg får greie meg med den. Det er for øvrig lenge siden jeg har kjøpt noe jeg har tenkt at var HELT GENIALT!, men som siste seg å være totalt ubrukelig, så føler meg veldig flink.

Den cold brew-mugga var fin, den må jeg sjekke ut når det nærmer seg sommer, tror jeg.

Jeg har et kjøp jeg er veldig fornøyd med da, en liten japansk håndkaffekvern. Den kunne havnet i "egentlig skikkelig dust"-kategorien, men enn så lenge liker vi den. Vi har nemlig espressomaskin, og skal man ha en kvern som maler fint nok, så må man høyt opp i pris. Helt til vi fant denne saken, til under tusenlappen, og flere malingsgrader. Men ja, man må håndkverne hver eneste morgen. Og det tar ca 3-4 minutter til en espresso. Jeg har bestemt meg for at det er zen.


(Kilde: youtube.com)

__________________


Sist redigert av Tallulah : 15-10-20 kl 09:35.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 09:33   #27
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg har og hamstret disse på Rusta, resten av familien hater de, men jeg elsker de.


(Kilde: youtube.com)

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 13:36   #28
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

I dag kom mine bager, og det kjentes ut til å være utrolig bra kvalitet. Jeg fikk med en isolert bag og en litt stor firkantet sak også. Gleder meg til lørdag slik at jeg får testet dem.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 14:56   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har lenge hatt lyst på spiralizer. Kanskje jeg skal kjøpe det også når jeg først er i gang.

Hva i all verden er en spiralizer?

Jeg har visst blitt så lat/hodeutsatt at jeg ikke gjør rare innkjøp i noen særlig grad lenger. Ikke husker jeg lenger de rare tingene jeg kjøpte på postordre på nittitallet eller før. Heldigvis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 16:20   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Bare minner om denne siden.
https://www.nyttig.no/

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 16:26   #31
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Bare minner om denne siden.
https://www.nyttig.no/

Håper aldri jeg får noe derfra!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 17:37   #32
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Syns de nettene kan være praktiske, selv om jeg ikke har dem selv. Ved storhandel er det bonus å sortere varene i butikken, hva som skal på kjøl, i kjelleren på frys eller tørrvarer. Vi har ofte et salig kaos når vi pakker ut.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:43   #33
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Håper aldri jeg får noe derfra!


Toalettsetepute

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:49   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Bare minner om denne siden.
https://www.nyttig.no/

Er det det samme som het select før i tiden? Husker jeg elsket å se i katalogene fra select når jeg var barn.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:52   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Bare minner om denne siden.
https://www.nyttig.no/

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Håper aldri jeg får noe derfra!

Jeg har faktisk flere ting fra Nytt&Nyttig, kjøpt på 80- eller 90-tallet. Jeg bruker ennå de to skoopphengene til å henge på vegg eller inni skap, hver med plass til 12 par sko. De er ikke ødelagt en gang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 19:55   #36
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er det det samme som het select før i tiden? Husker jeg elsket å se i katalogene fra select når jeg var barn.

Å neida, de to var konkurrenter.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 20:10   #37
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er det det samme som het select før i tiden? Husker jeg elsket å se i katalogene fra select når jeg var barn.

Ikke samme nei, så her har du lenke https://www.select.no/

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 20:11   #38
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er det det samme som het select før i tiden? Husker jeg elsket å se i katalogene fra select når jeg var barn.

Finnes fortsatt de og

https://www.select.no/

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 20:12   #39
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Ikke samme nei, så her har du lenke https://www.select.no/

Nå kan jeg kose meg med å kjøpe all slags fine og nyttige greier til huset.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 20:13   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jesus. Dette ser jo ut som en blodoverføringspose.

https://www.nyttig.no/index.php/8526...ml#p=0&top=-6&

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no