Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-21, 19:08   #421
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

I morgen drar eldste i førstegangstjeneste, og vi skal omorganisere soverom slik at det blir bedre forhold for oss fire som skal fortsette å bo på 56 kvm.
Jeg gruer meg til hun drar, men gleder meg helt vilt til å omorganisere.
Og håper hun ikke er en av de mange vi har hørt om, som blir dimittert allerede første uken.

Jeg er imponert over at dere klarer dere med 56 kvm. Har dere noen gode løsninger på oppbevaring som dere vil dele med oss?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 20:52   #422
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg er imponert over at dere klarer dere med 56 kvm. Har dere noen gode løsninger på oppbevaring som dere vil dele med oss?

Det er veldig god planløsning. Vi har stor garasje, der har vi satt opp mange hyller til oppbevaring av turutstyr, skiutstyr, bager, ryggsekker, hagemøbler, trampoline, ved, etc.

Innebod til vaskeutstyr, fryseskap, støvsuger etc.
Her har vi skoskap i plast fra ikea hvor vi oppbevarer luer, votter, skjerf og slike ting.

Utebod som for tiden er et soverom. Gleder meg til dette opplegget kan avvikles.

Kvist med gulv der vi oppbevarer julepynt og alt annet som bare lagres.

Det er ikke optimalt, men det går. Siden november har vi bodd 6 personer og en katt her.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 22:07   #423
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Jeg er også imponert. Grøsser litt på tanken av å få inn 2-3 inn i min som er 10 kvm større

Jeg ble kvitt en del klær i går. Dvs de blir ikke henter før i slutten av mnd, men har fått betalt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 22:19   #424
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Det er veldig god planløsning. Vi har stor garasje, der har vi satt opp mange hyller til oppbevaring av turutstyr, skiutstyr, bager, ryggsekker, hagemøbler, trampoline, ved, etc.

Innebod til vaskeutstyr, fryseskap, støvsuger etc.
Her har vi skoskap i plast fra ikea hvor vi oppbevarer luer, votter, skjerf og slike ting.

Utebod som for tiden er et soverom. Gleder meg til dette opplegget kan avvikles.

Kvist med gulv der vi oppbevarer julepynt og alt annet som bare lagres.

Det er ikke optimalt, men det går. Siden november har vi bodd 6 personer og en katt her.

Enda mer imponert!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no