Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-21, 14:10   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Hm, pizza for oss er typisk TV-mat, så vi kan liksom ikke drive å steke fortløpende. Vil det funke med to pizzasteiner/stål? For nå gjør vi det sånn at Hiawata og Høvdingen steker sin først, deretter min mens deres hviler litt. Min har gjerne litt mindre fyll og går fortere.

Jeg kjenner at jeg rent estetisk heller mot stein.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:15   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Men hvorfor trenger du to pizzasteiner/stål? Steinen/stålet blir liggende igjen i ovnen når du tar pizzaen ut (med en spade). Så legger du den neste pizzaen inn på den samme steinen/stålet når den første pizzaen hviler.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:18   #63
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Fordi hun ville steike to pizza først, trolig?

For oss er det også tv mat, det er derfor det å løpe frem og tilbake ikke er så egnet, og derfor vi steiker to store pizza med litt halvt om halvt på når vi først steiker (spå steiker vi jo også i 15-20 minutter da), så setter vi alt på bordet (og det er et 90*90 bord hvor vi altså har dekke til 5 også, så trangt ja) og spiser pizza mens vi ser film.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:21   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Å ja, kanskje det, jeg tenkte Høvdingen og Hiawata hadde en felles pizza, også hadde hun sin egen siden hun vil ha annet/mindre fyll enn dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:27   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Vi steker tre pizzaer, men om vi har en stor stein/stål kan to av oss dele en pizza altså.

Så da kan enten den store hvile, eller om vi har en stor og en mindre stein/stål, så kan alle tre steke samtidig. Men det er kanskje litt råflott, og funker kanskje ikke så bra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:42   #66
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Jeg har funnet ut at det viktigste er at pizzadeigen legges på en glovarm «underting». Samme hva egentlig. Har et plassparende tips: Silikonmatte fra Claes Ohlson, den litt tykke og stive typen som er så grovt at den er ubrukelig som bakepapir. Kjevle ut deig på vanlig bakepapir på toppen av Claes Ohlsonvarianten. Denne konstruksjonen er akkurat så tynn og samtidig stivet av at du får løftet den inn i forvarmet ovn. Da fungerer den vanlige platen i ovnen finfint som pizzastein.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 14:56   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Ja, jeg skal teste å la brettene stå i ovnen og se om jeg funker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 08:07   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Mannen fikk pizzastål (og stekespade) til bursdagen sin, så nå er vi i gang.

I går prøvde vi oss på første runde, og det ble SÅÅÅÅ bra. Og vi ser betydelige kilder til forbedringer, så dette blir stas.

Ungene synes det var den beste pizzaen ever.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 08:08   #69
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hm, pizza for oss er typisk TV-mat, så vi kan liksom ikke drive å steke fortløpende. Vil det funke med to pizzasteiner/stål? For nå gjør vi det sånn at Hiawata og Høvdingen steker sin først, deretter min mens deres hviler litt. Min har gjerne litt mindre fyll og går fortere.

Jeg kjenner at jeg rent estetisk heller mot stein.

Du har jo da en glimrende anledning til litt forskning. Kjøp en av hver, stek samtidig, rapporter her hvilken som ble best.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 08:19   #70
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen fikk pizzastål (og stekespade) til bursdagen sin, så nå er vi i gang.

I går prøvde vi oss på første runde, og det ble SÅÅÅÅ bra. Og vi ser betydelige kilder til forbedringer, så dette blir stas.

Ungene synes det var den beste pizzaen ever.

Så kult.
Det er så stas med skikkelig pizza hjemme. Blir det pizzaovm neste nå da?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 08:21   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Så kult.
Det er så stas med skikkelig pizza hjemme. Blir det pizzaovm neste nå da?

Vi bor i Oslo. Plass til pizzaovn er ikke sånt vi driver med her.

Mannen min fabulerer om det, men skjønner veldig godt at det ikke er gjennomførbart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 12:27   #72
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Men altså - hvordan pokker får man et pizzastål ordentlig rent?

Vi synes det ble skikkelig mye jobb (og det fant jeg ut først i dag, for det måtte jo kjøle ned i ovnen i en liten evighet i går.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 12:52   #73
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Vi har pizzastein og etter å ha fulgt bruksanvisningen på første runde ble det en kjempejobb med forkullet mel og deig som måtte vaskes bort. Steinen har fortsatt svarte flekker fra den runden. Vi gikk over til å bruke bakepapir imellom, dvs null vask i etterkant. Det kan man sikkert gjøre på stål også.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 13:03   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har pizzastein og etter å ha fulgt bruksanvisningen på første runde ble det en kjempejobb med forkullet mel og deig som måtte vaskes bort. Steinen har fortsatt svarte flekker fra den runden. Vi gikk over til å bruke bakepapir imellom, dvs null vask i etterkant. Det kan man sikkert gjøre på stål også.

Men bakepapiret ble jo mørkebrunt etter 2 min, og pizzaen trengte lenger tid enn det. Så vi nappet ut papiret slik det ble beskrevet lenger opp i denne tråden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 13:07   #75
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Det blir jo mørkere men vi lar det bare sitte, tåler fint 2-3 pizza før det må kastes.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 13:12   #76
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Hva med en bakematte i teflon? Den kan brukes om igjen.
https://www.clasohlson.com/no/Bake--...3-cm/p/44-3730

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 13:52   #77
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg skal teste å la brettene stå i ovnen og se om jeg funker.

Jeg har aldri laget pizza på stål eller stein, så har ikke referansepunkt der. Men jeg har brukt metoden med oppvarmet bakeplate (maks varme i ovn, min er på 280 gr), lynrask flytting pizza (bakt på bakepapir) over på brettet og så inn nederst i ovn med kun undervarme. Funker knallbra.

Jeg har egentlig aldri skjønt hva jeg skal med pizzastål når jeg kan bruke denne metoden. Men jeg har ikke regnet på hvor mye varme bakeplaten avgir de sekundene den er ute av ovnen, og hvor mye den lar seg kjøle ned av pizzaen før den fyker inn i ovnen igjen. Kanskje det blir et lite nerdeprosjekt i helgen som overbeviser meg om at pizzastål er nødvendig.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 09:28   #78
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Da har vi en måneds erfaring, og vi mener alle at pizzastål var et genialt innkjøp. Utrolig mye bedre pizza!

Litt mer jobb også, men så blir jo pizzaen spesialtilpasset til alle familiemedlemmer. Og så uendelig mye bedre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 11:01   #79
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Mannen har laget pizzastål selv av en stålplate, på samme størrelse som et bakebrett. Den er så tykk og tung at jeg ikke klarer å løfte den ut av ovnen. Ovnen står på 300 grader i en time før vi begynner å steke pizza. Inni ovnen med pizza på bakepapir, lempet inn med pizzaspade. Etter 40 sekunder fjerner vi bakepapiret og pizzaen steker videre i 5 minutter. Den blir veldig god.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-21, 11:03   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizzastein? Pizzastål? Give me the details!

Det er helt sikkert mulig å lage et eget pizzastål, men da må man ha tilgang på stål. For oss ble det enklere å kjøpe. Nå lar vi papiret ligge hele steketiden, men kutter det litt i kantene, slik at det ikke går så langt utenfor pizzaen. Det gjorde rengjøringsjobben betydelig enklere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no