Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endringer

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-21, 11:21   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ble det noe mer ut av de skjespikkeplanene dine? Var det ikke du som snuste på det?

Ja, de ligger nå foran peisen fortsatt. Halvspikket. Men jeg begynner å kjenne på koronadeseperasjonen igjen, så kanskje de blir plukket opp igjen. Det var MYE TYNGRE enn jeg trodde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 11:26   #62
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.992
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg vurderer fortsatt om jeg skal forsøke meg på å lage surdeigstarter. Foreløpig har det blitt med tanken.



Det eltefrie brødet er veldig kjekt, så lenge man har gjær.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 13:12   #63
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg har altfor mange interesser, og til tider for lite initiativ.
Men nå har jeg kommet igang med å lære meg å spille saksofon, og det krever såpass mye konsentrasjon at tiden flyr. Så jeg vil absolutt anbefale å lære seg å spille et instrument. . Til de som vil lære å spille gitar kan jeg anbefale Rocksmith på pc eller Playstation.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 13:26   #64
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg lærer meg å spille gitar med truefire (nettstudium). Koster noen hundringser i mnd, men så er det (nesten) ordentlig undervisning også.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 13:34   #65
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Er det ingen som har nevnt skriving? I disse koronatider er det utrolig verdifullt at folk skriver ned ting fra hverdagen sin, gjerne noe så enkelt som i dagboksform. Det virker kanskje banalt nå, men om hundre år kan det være et skatt for etterkommere å få vite hvordan det var å leve under pandemien. Jeg skriver også skjønnlitterært, sånn fordi jeg synes det er gøy.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 13:48   #66
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Fin tråd!

Jeg har veldig lite fritid for meg selv, men jeg hører på podcaster om romfart, realfag og økonomi når jeg kan.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 19:47   #67
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det ingen som har nevnt skriving? I disse koronatider er det utrolig verdifullt at folk skriver ned ting fra hverdagen sin, gjerne noe så enkelt som i dagboksform. Det virker kanskje banalt nå, men om hundre år kan det være et skatt for etterkommere å få vite hvordan det var å leve under pandemien. Jeg skriver også skjønnlitterært, sånn fordi jeg synes det er gøy.

Det trur eg ikkje du er aleine om. Eg er manuskonsulent for eit forlag, og det er ikkje få koronadagbokmanus som blir refusert nå for tida.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:26   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg merker også at jeg har blitt mer giddalaus og lat denne perioden. Sikkert fordi jeg er så mye hjemme, og har mye tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 21:23   #69
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det trur eg ikkje du er aleine om. Eg er manuskonsulent for eit forlag, og det er ikkje få koronadagbokmanus som blir refusert nå for tida.

Jeg skriver ikke koronarelatert altså. Det jeg ville frem til er at ettertiden vil dra nytte av nedskrevne (ikke nødvendigvis utgitte) nedtegnelser.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 21:30   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg skriver ikke koronarelatert altså. Det jeg ville frem til er at ettertiden vil dra nytte av nedskrevne (ikke nødvendigvis utgitte) nedtegnelser.

Tenker vi har memes nok til å dekke det meste pandemirelatert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 23:17   #71
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tenker vi har memes nok til å dekke det meste pandemirelatert.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DEA2D292-8AA2-4137-906A-DBE17B156D3D.jpg (9,0 KB, 36 visninger)
__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 23:37   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 00:03   #73
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg har lavet fotobøker, en for hvert år og en for anledninger.
Kjøpt puslematte og har planer om å pusle. Ser litt mer tv og strikker, spiller Candy crush. Trener minst fire ganger i uken, motvirke før nedstengning. Spiser mer og baker mer. Planlegger Norgesferie med bobilen.
Søkte meg inn på årsstudium over to år i fjor og det var rette tiden. Jobber som vanlig, men mer hjemmekontor.Styrer løpet selv.Har aldri hatt så ryddig og rent hus som nå. Har igjen å sette inn skyvedørsgarderobe i gangen også er det kun vaskerommet som trenger oppussing inne. Planlegger å gjøre om Hagen. Håper jeg kan inspirere.Kjeder meg ikke

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-21, 19:44   #74
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Denne tråden har gjort at jeg nå har en rigid heddle vev på vei. Ikke en knitters loom, prisen ble litt for drøy når jeg ikke vet om jeg blir gira, men fant en gamlere en på finn.no. Og i dag ramlet jeg over en barnevev, som ser ganske lik ut som rigid heddle, så nå er den også på vei. For jeg tror at Lillesøster kan like det også.

Så får jeg prøve litt, også kan jeg ønske meg tilskudd til knitters loom til bursdag og jul.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no