Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips meg om fin brødkurv!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-21, 19:11   #1
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 423
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Tips meg om fin brødkurv!

Jeg ønsker meg en stilig brødkurv. Kom med tips!
Har ikke så mange krav, annet enn at den ikke må være sånn av flettepil/rotting/strå eller hva det er.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 20:13   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Vi har denne fra Alessi. Liker den godt. Finnes i ulike størrelser.

https://www.illumsbolighus.no/shop/r...SABEgJtsfD_BwE

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 21:44   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Må det være kurv? Vi har brødskål fra Erik Bagger, en som denne. Vi har den største på 30 cm, liker at det er plass til mye. Og så synes jeg det er fint at det følger med tre tøyposer som brukes til å kle skålen (hvit, svart og rød) slik at vi kan bytte litt, og rød er jo perfekt til jul. Jeg klarte ikke å finne noen steder som selger den (men jeg lette ikke så veldig godt heller), men ser at den finnes på Finn i alle fall.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 23:02   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Vi har tidligere hatt den fra Erik Bagger men ga opp for stoffet krympet sånn i vask.

Nå har vi denne i melamin, og liker den godt https://www.jernia.no/kjøkken/på-bor...ett/p/58018363

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 23:41   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Vi har hatt brødskålen vår i snart 14 år og tøyposene passer fremdeles her i alle fall.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:10   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har tidligere hatt den fra Erik Bagger men ga opp for stoffet krympet sånn i vask.

Vi hadde også den, men ga den opp på grunn av krympet stoff. Nå bruker vi store, flate flettekurver som jeg har spraylakkert i fine farger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:15   #7
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har tidligere hatt den fra Erik Bagger men ga opp for stoffet krympet sånn i vask.

Nå har vi denne i melamin, og liker den godt https://www.jernia.no/kjøkken/på-bor...ett/p/58018363


Passer den for folk som er veldig opptatt av å holde nystekte rundstykker varme?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-21, 13:21   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Ja, og så har vi en brødpose fra Stelton som kan lukkes i toppen med magnet. Denne bruker vi når vi vil holde ting varme. Vi har hatt den i årevis, og den fungerer bra fremdeles.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 10:37   #9
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 423
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Oooh, mange fine tips her! Tusen takk!
Nei, må ikke være kurv altså, skål funker.

Jeg liker ideen om å ha en egen Stelton-pose til varme rundstykker. Har liksom slått fra meg den fordi jeg egentlig vil ha en mer åpen sak til vanlig brød og knekkebrød. Men jeg kan jo ha to!


Sist redigert av Sweetie : 05-01-21 kl 10:38. Årsak: skriveleif
Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 11:27   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Passer den for folk som er veldig opptatt av å holde nystekte rundstykker varme?

Ja det syns jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-21, 14:43   #11
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Savner vår Stelton brødpose intenst. Klarte ikke finne ny når den gamle var utslitt - så tar gjere mot tips. Nå om dagen bruker vi et fat fra Stavangerflint med teksten «gi oss vårt daglige brød» (haha) og pent strikket kjøkkenhåndkle over ombudet skal holdes varmt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-21, 14:21   #12
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips meg om fin brødkurv!

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Vi har denne fra Alessi. Liker den godt. Finnes i ulike størrelser.

https://www.illumsbolighus.no/shop/r...SABEgJtsfD_BwE

Denne har vi også.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no