Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets julegave til tenåringen...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-20, 09:53   #161
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Her blir det bunadssølv til yngste, Ulvang-genser og noe utstyr til studenten som er på vei ut, og litt usikker på eldste, han har en ønskeliste, blir nok en bok eller to, noe treningsutstyr etc.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 09:56   #162
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Huff, jeg har falt i dårlig samvittighetsfellen (han har hatt et mareritt år og fortjener hver minste ting, han har stått i alvorlig sykdom og annen ny diagnose så voksent at jeg er brennende stolt) og har gått på en smell på julegavene i år, så om tenåringen ikke blir fornøyd så kan han finne seg en annen plass å bo. Men NÅ setter jeg strek.
Han får da playstation move kontrollere, et bilde fra favorittspillet, podcast mic med arm (fra mormor og morfar), 5tb ekstern harddisk (fra besteforeldrene), Nanoleaf 5 pakk og nytt gamingtastatur.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:51   #163
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Gikk på en smell med julegaver her også, haha.

Lillesøster og Storebror får fra oss, mine foreldre og broren min + kone ny ipad, med deksel og penn til Lillesøster.
Bonusgutten får Bose headsett fra oss + mine foreldre.

Også får de wake up light/klokke fra oss. (alle tre)

Og Lillesøster og Bonusgutten får oppblåsbare gaming-stoler, og Storebror får startsett i miniatyrmaling.

Også har det visst ramlet med kosesokker som kan varmes i mikro og holde varme til Lillesøster, og en pusheen-pute. Og Bonusgutten får gavekort på ps-penger.

Det er i overkant føler jeg, men samtidig får de lite utenom jul og bursdager, så ja, det ble nå sånn i år.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:53   #164
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Her ser det ut til at fasit blir ekstra dyre gaver i år.
I tillegg til at vi kjøper gaver til egne barn for pengene vi egentlig skulle brukt på nevøer og nieser i utlandet, siden vi har avtalt med slekta at gavene utgår i år.

Eldstemann får gamingstol + 1000 kroner til PS5 (som er det han mangler)
Yngste (som ikke er tenåring, da) får gamingstol + 1000 kroner til gaming-PC.

Så får de en bok hver seg, et brettspill hver seg og en pysj til å lounge rundt i huset med hver seg. I tillegg vet vi at de får Warhammer 40k, som de hadde i adventskalender.




Den er mindre god til mopping, altså, så det må fremdeles moppes nå og da. Nå er vi ganske late av oss, så det blir renere nå enn det ble før.

Men det var barna som ble pisket (ikke bokstavelig, da) til å støvsuge, så de er happy. Og masemamma også.

Er warhammer 40k miniatyr-male kit Storebror får også.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:55   #165
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Oppblåsbar gamingstol? Link?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:55   #166
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Pengebidrag til PS5 var en god ide. Knerten ønsker seg det veldig, men den er jo komplett umulig å få tak i akkurat nå. Og han har masse sparepenger, så det er mulig å spe på den kontoen litt slik at det holder helt inn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:59   #167
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Oppblåsbar gamingstol? Link?

https://www.coolstuff.no/seatzac-e-z...lenestol/17761


Egentlig din skyld, som snakket om sjokoladebombene som gjorde at jeg havnet innpå der.

Men egentlig bra da, for jeg fant gave til kjæresten der også, både fra meg og ungene.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 12:00   #168
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Pengebidrag til PS5 var en god ide. Knerten ønsker seg det veldig, men den er jo komplett umulig å få tak i akkurat nå. Og han har masse sparepenger, så det er mulig å spe på den kontoen litt slik at det holder helt inn.

Nemlig. Da slipper mine to å spleise, som de egentlig hadde tenkt, men vi vet at lillebror aller mest ønsker seg egen pc, så da kan han heller få spare til den.

Et alternativ er å kjøpe en kontroller, det er til salgs. Vi vurderte det også, men siden det kan gå vinter og votter før konsollen blir tilgjengelig, gikk vi for penger.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 13:38   #169
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Det ble Nike Air Force og Vans til 14 åringen, hun trenger virkelig sko, og vi føler oss trygg på at føttene er ferdig vokst, til str 42. Ikke lett å finne damesko i den størrelsen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 22:34   #170
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Seng på minste, Uggs votter på mellomste og klær/headsett på eldste.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 01:59   #171
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Kul

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Venteliste ja, den PS5en kan min håpefulle se langt etter i dette år. Jeg har forhåndsbestilt herligheten for en liten evighet siden og fremdeles står det at jeg kan forvente å få den 3. mai .

Så da vakler vi litt. Han ønsker seg også gaming-pc, air-pods, sneakers, slalomjakke, sekk fra Supreme (altså, eg orkar ikkje) m.m. det blir noe, men hva aner jeg ikke

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-20, 07:48   #172
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Det var vanskelig å finne julegave til fjortisen, han har nettopp hatt bursdag. Da fikk han nytt headset og ny gaming controller.
Til jul så får han elektrisk tannbørste og minecraft brettspill.
10-åringen får helhjelm.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:09   #173
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Vi endte opp med ny telefon til Hiawata. Han går på medielinje, og de bruker telefonen mye til foto og film på småprosjekter og den han hadde hadde skikkelig løgent kamera. I tillegg fikk han en digital alarmklokke (fra boomer-nissene ), mest så han har en klokke på rommet han kan se tiden lett på. I tillegg fikk han en t-skjorte og en manga i julestrømpa. Så vi gikk en del høyere i sum enn vi pleier på grunn av telefonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:12   #174
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Mine barn er overlykkelige for LED-lysene. "Seriøst så kunne jeg klart meg uten NOE annet på rommet mitt enn seng og LED-lys. Seriøst så er det den beste gaven ever." På familiegruppa på snapchat sendes det stadig filmer som viser lys i ulike farger.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:27   #175
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Mine barn er overlykkelige for LED-lysene. "Seriøst så kunne jeg klart meg uten NOE annet på rommet mitt enn seng og LED-lys. Seriøst så er det den beste gaven ever." På familiegruppa på snapchat sendes det stadig filmer som viser lys i ulike farger.

Mine også!

Og headsetet yngste fikk er visst fantastisk!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:53   #176
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Minsta har også hatt en overlykkelig kusine på facetime, med alle slags farger på rommet sitt, hun fikk LED-strips av oss i julegave.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:56   #177
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Jeg har også lykkelige led-stripssønner.

Og om jeg hadde vært tenåring hadde jeg vært gira på det selv jeg altså. Jeg blir jo fortsatt litt lykkelig av gamingtastaturet jeg har på jobb som jeg arvet av eldstesønnen - med regnbuelys!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-20, 12:57   #178
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Min var lykkelig over alt han fikk, uansett hva det var han pakket opp så gikk smilet fra øre til øre. Han var ekstremt takknemlig og uttrykte at han nesten måtte gråte litt etter alt var pakket opp . Rett og slett en fin kveld for oss alle.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no