Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 21:55   #61
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Da får du heller sørge for skikkelig sunn kost hjemme da!
Vi har ofte pannekaker, pølse i lompe, tomatsuppe eller annet jeg vet unger liker når vi har med venner hjem.
Er det venner som vi kjenner godt og er her oftere enn en gang i uken blir det selvfølgelig annen sunnere mat.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 21:57   #62
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skjønner ikke måten du drar konklusjoner på. At ungen din får pannekaker hos hver sin kompis og er borte 2 ganger i uka, så sier det ingenting om deres kosthold for øvrig. Hva om de spiser supermegasunt hver eneste dag, og det er sønnen din som ber om pannekaker hver gang gang er borte? det eneste du vet er at det serveres pannekaker en eneste gang i uka.

Når vi har med små venner hjem så ser jeg på det som mitt ansvar å gjøre dem mette, ikke nødvendigvis passe på at de spiser nok grønnsaker. Er det pannekaker de vil ha, så får de som regel det. De får ikke sukker på, og det står også tomater og gulrøtter på bordet, men de velger selv om de spiser det.

Jeg vet mer enn det, selvfølgelig. Men jeg har ikke sagt at jeg vet at jeg vet noe om alt de driver med

Jeg også prøver å sørge for at barna blir mette, selvom det er svært vanskelig uten å servere pannekaker. For de er veldig sære de aller fleste. Bare om det gjelder frukt kan man være uheldig å bomme selv ved 3 oppskjærte valg, samme med grønnsaker, potetmos, taco, spagetti og det hele. Taco er en slager, da liker de fleste ihvertfall kjøttdeig og lefsene, ikke veldig sunt for dem, jeg tvinger ikke i dem grønnsakene, men Vetle må spise de som han pleier...

Synd at barna får lov å bli så kresne. (Vetle er ikke altetende han heller, veldig langt unna, desverre - jobber med saken)

Nip er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:00   #63
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg håper du ikke deler denne bekymringen med sønnen din, det gir en solid grobunn for fremtidige spiseforstyrrelser.

Jeg regner med at flere ender med spiseforstyrrelser pga overvekt ved dårlig kosthold som foreldrene har gitt dem. Jeg sier ifra om litt, sønnen min og jeg har ett åpent og greit forhold, men klart jeg ikke legger ut om alle mine bekymringer til han.

Nip er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:02   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Synd at barna får lov å bli så kresne.

Du er virkelig ikke sann.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:03   #65
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Er virkelig pannekaker 1-2 ganger i uka djevelens verk? Jeg ser ikke problemet her. Når mine unger er hos andre,kunne det ikke falle meg inn å ringe og sutre fordi de fikk pannekaker! Jeg synes det er så mye mer viktig at de har det koselig sosialt og spiser noe de liker,det være seg pannekaker,taco eller tomatsuppe for den saks skyld,enn å skrike opp om at det er "så mange sære barn" her i landet.
Hvis det er et så voldsomt stort problem for deg,får du nesten bare sørge for at sønnen din får i seg all den sunne maten hjemme og så får han være med venner når han ikke trenger mat.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:03   #66
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du er virkelig ikke sann.

De er vel født sånn

Nip er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:05   #67
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Synd at barna får lov å bli så kresne. (Vetle er ikke altetende han heller, veldig langt unna, desverre - jobber med saken)

Det er ikke alltid noe man kan bestemme selv! Heldigvis tvinger ikke vår bhg barna til å spise.

Pannekaker trenger faktisk ikke være så usunt engang! Det går an å lage dem grove, og man trenger ikke sukker på. Jeg ser ikke på pannekaker som middag, men vi har det i ny og ne likevel.

Vi har ikke hatt så mange små middagsgjester her enda, men jeg kommer garantert til å lage ting jeg vet barna liker.

Min frøken var forresten på besøk lørdag, og fikk lasagne og grønnsaker.

millact er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:05   #68
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pannekaker

Nip, skjerp deg a'! Som Nextlife føler jeg meg aldri så snill som når jeg steker pannekaker. Det gjøres til små venner og venninner fordi jeg vet at det er det beste de vet i hele verden. Selv synes jeg det er verdens største møkkajobb. Du kan bare ikke mene at det er slemt! Folk flest er ikke overlagt slemme altså. De gjør så godt de kan. Ungen din dauer heller ikke av å spise en pannekakemiddag i ny og ne, du kompenserer sikkert med masse raw-food og gode greier.

Dette minner meg om da datteren min var liten og skulle på en fritidsaktivitet som begynte da jeg sluttet på jobb. Og det var veldig ofte en venninne som ble med hjem fra skolen siden aktiviteten var i vårt nærområde og de gikk dit sammen. Så hver uke avspaserte jeg og selv da hadde jeg typisk femten minutter på meg til å gi dem mat før de skulle av gårde. Det ble ofte pølser, ostesmørbrød, speilegg eller omelett. Man kan da enten tenke a) jeg var slem som ga barna drittmat eller b) jeg var snill som ga barna varm mat i magen før de skulle av gårde. Det man ikke bør tenke er c) dette var representativt for resten av vårt kosthold. Det er en klassisk slutningsfeil.

For øvrig ville jeg ha blitt lei meg dersom venninnemødrene hadde ringt og klaget. Og deres barn hadde dessverre ikke vært like velkomne etterpå.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:06   #69
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg regner med at flere ender med spiseforstyrrelser pga overvekt ved dårlig kosthold som foreldrene har gitt dem. Jeg sier ifra om litt, sønnen min og jeg har ett åpent og greit forhold, men klart jeg ikke legger ut om alle mine bekymringer til han.



Du er virkelig ikke sann altså.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:06   #70
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er virkelig pannekaker 1-2 ganger i uka djevelens verk? Jeg ser ikke problemet her. Når mine unger er hos andre,kunne det ikke falle meg inn å ringe og sutre fordi de fikk pannekaker! Jeg synes det er så mye mer viktig at de har det koselig sosialt og spiser noe de liker,det være seg pannekaker,taco eller tomatsuppe for den saks skyld,enn å skrike opp om at det er "så mange sære barn" her i landet.
Hvis det er et så voldsomt stort problem for deg,får du nesten bare sørge for at sønnen din får i seg all den sunne maten hjemme og så får han være med venner når han ikke trenger mat.

Ja, la oss ikke snakke om det, så lar vi det bare skure å gå. Det fungere bra? Jeg ville gjerne visst ihvertfall om noen synes jeg gjorde noe middelmådig med andres barn på besøk.

Jeg også synes det er viktig at sønnen min er sosial, derfor har jeg heller ikke gjort noe ut av det, men han blir jo mer og mer sosial og der kommer problemet inn mer

Nip er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:07   #71
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er virkelig pannekaker 1-2 ganger i uka djevelens verk? Jeg ser ikke problemet her

Jeg satt akkurat å tenkte det samme. Her hjemme har vi pannekaker rett som det spretter, og det fordi at ungene elsker pannekaker. O gjeg hadde fått hetta om noen av foreldrene til venner, skulle synes at dette ikke var ok at vi serverte.....

Men opplys meg(For i denne "sunn/usunne" verden er ikke jeg med på notene Hva er det som gjør pannekaker så usunt?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:09   #72
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Spiser Vetle pannekakene han får servert borte da? Blir han mett?
Synes han det er ufint å servere han pannekaker?

Hadde du heller likt at de han var hos gjorde som deg, serverte Vetle mat som han bare pirket i, men som var kjempesunn og gikk umett fra bordet?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:11   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ja, la oss ikke snakke om det, så lar vi det bare skure å gå. Det fungere bra? Jeg ville gjerne visst ihvertfall om noen synes jeg gjorde noe middelmådig med andres barn på besøk.

Eh? Jeg gjør stort sett ikke annet enn middelmådige ting når ungene har med seg venner hjem på en vanlig hverdag: Medium ryddig hus, (egentlig ganske rotete) medium sunn mat og medium tilrettelegging av aktiviteter (ganske ofte spiller de PS fordi jeg ikke gidder å lage en natursti...) Nei, jeg ville ikke satt pris på om foreldrene deres ringte meg for å fortelle hvor middelmådig jeg er.

rine er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:11   #74
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pannekaker

Nip, du må ta deg sammen. Din elskede sønn lider ingen nød av å spise pannekaker. Det er ikke middelmådig. Det du beskriver er foreldre som prøver å være greie mot de små gjestene sine.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:12   #75
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ja, la oss ikke snakke om det, så lar vi det bare skure å gå. Det fungere bra? Jeg ville gjerne visst ihvertfall om noen synes jeg gjorde noe middelmådig med andres barn på besøk.

Jeg også synes det er viktig at sønnen min er sosial, derfor har jeg heller ikke gjort noe ut av det, men han blir jo mer og mer sosial og der kommer problemet inn mer

Men forstår du ikke ut ifra denne tråden at det som er middelmådig i dine øyne ikke er det for andre. Mener du virkelig at du hadde gjort dem en tjeneste ved å opplyse dem om at de faktisk serverer sønnen din middemådig mat når han er på besøk?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:13   #76
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ja, la oss ikke snakke om det, så lar vi det bare skure å gå. Det fungere bra? Jeg ville gjerne visst ihvertfall om noen synes jeg gjorde noe middelmådig med andres barn på besøk.

Jeg også synes det er viktig at sønnen min er sosial, derfor har jeg heller ikke gjort noe ut av det, men han blir jo mer og mer sosial og der kommer problemet inn mer

"Skure og gå"? Det er da vel ikke snakk om at barna vokser opp på pannekaker eller tomatsuppe? Det var vel heller UNNTAKET,eller? Så det du sier er at jo mer sosial sønnen din blir,jo større blir problemet med at han får usunn mat kanskje 2 ganger i uka? Jaja,da blir han vel gående uten venner da,siden de etterhvert kommer til å lukte lunta,han får ikke spise hos de,fordi mammaen hans mener de serverer feil mat. DET er god sosial omgang i mine øyne.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:14   #77
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Jo mer jeg leser jo mer overbevist blir jeg om at det er Vetle som ønsker seg pannekaker når han blir spurt hva han har lyst på når han skal på besøk.
Det forklarer jo hvorfor ALLE åpenbart serverer pannekaker til han.

Du sier du ikke gjør noe ut av det, men det er jo veldig, veldig tydelig hva du syns om disse fæle, slemme, middelmådige foreldrene som like greit kunne vist upassende filmer og bannet foran barna.
Du snakker om at folk nå til dags er slemme og ler (at barn ikke vil bruke en spesiell genser på skolen fordi de andre barna vil le er IKKE noe nytt forøvrig, sånn har det alltid vært, jeg lover), men mye av det du spyr ut her er ikke akkurat vennlig det heller.
Det kommer folk, og ungen din, til å plukke opp på, og det vil ikke hjelpe noen for å være helt ærlig. Ikke ungen, ikke deg og ikke de du må forholde deg til.

Det er helt fint å være Veldig Opptatt av Kosthold, det er opptil flere sånne på forumet her, men det er ikke helt fint å gjøre seg selv til bedre enn andre på den måten du gjør. Virkelig.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:16   #78
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jo mer jeg leser jo mer overbevist blir jeg om at det er Vetle som ønsker seg pannekaker når han blir spurt hva han har lyst på når han skal på besøk.
Det forklarer jo hvorfor ALLE åpenbart serverer pannekaker til han.

Ja det lurte jeg litt på også i og med at han bytter til seg brødskiver med sjokoladepålegg av klassekameratene på skolen.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:17   #79
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det er helt fint å være Veldig Opptatt av Kosthold, det er opptil flere sånne på forumet her, men det er ikke helt fint å gjøre seg selv til bedre enn andre på den måten du gjør. Virkelig.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 22:17   #80
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Jeg synes synd på denne gutten jeg,som blir hånet av sin mor fordi han ikke liker alt.

Rabbit er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
ugler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no