Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 00:35   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Spørsmål

[Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Prosjekt Molde er avsluttet. Rochermannen skal tilbake i sin gamle jobb på St.Olavs allerede i midten av Januar. Da vi trodde at vi skulle bli her i flere år, solgte vi leiligheten vår i Trondheim og nå må vi altså se oss etter ett nytt sted å bo.
I Trondheim er hus- og leilighetsjakt for tiden et ganske vanskelig prosjekt. Det er få enheter til salgs og enda færre som fyller våre ønsker og krav.

Kravene er som følger:
Rimelig nærhet til sentrum. Vi har så langt kun sett på østbyen/sentrum/nedre Byåsen. Berg og Singsaker er foretrukkede områder, men rimelig håpløst slik det ser ut nå.
"Utsikt". Det trenger ikke være panorama over byen, men å se noe annet enn naboenes vegger og skog er ønskelig.


Siden vi stanger hodet litt i veggen her, all den tid det rett og slett ikke er noe på markedet som passer oss, trenger vi kanskje å utvide søkene våre litt og da kunne jeg tenkt meg å høre om områder FPere i Trondheim bor i og hvordan dere trives der. Jeg er kjent sånn rent grovgeografisk i byen, men har bare erfaringer med å bo på nedre Byåsen og Kuhaugen.
Tilleggsinfo som nærhet til butikk(er), avstand til sykehuset og sentrum, kollektivtilbud og skoler er også ønskelig

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 01:03   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Vi bor på lengre oppe på Byåsen, ikke langt unna Stavset. I avstand fra byen så utgjør det ikke mye tidsmessig, i forhold til nedre deler av Byåsen.

Vi stortrives her oppe. Har kort vei til det meste, og marka rett utom døra. God utsikt har vi også, i retning sør.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 01:05   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Skal vi se - Øya er jo flott - men sikkert ikke flust med leiligheter der heller. Og Bakklandet. Ila.

Lade er jo også bra, men det er kanskje litt langt unna jobben til mannen?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 01:13   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Carrera: Hvordan er solforholdene der? Og har dere mye snø? Jeg har alltid tenkt at Stavset/Ugla/Nilsbyen/Granåsen er veldig snøfyllt, men det stemmer kanskje ikke? Skoler er Dalgård/Stavset og Byåsen?

mjk: Lade blir litt vel langt unna jobb og barnehage(vi har barnehage i sentrum) egentlig ja. "Rett side" av Ladehammeren, slik at man får kveldssola hadde kanskje vært greit. Da er man ganske nært sentrum også.
Øya er veldig aktuellt, Bakklandet/Pappenheim like så, men der har det ikke vært noe i vår størrelse til salgs på evigheter (tre soverom, minimum 100 kvadratmeter).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 01:31   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Carrera: Hvordan er solforholdene der? Og har dere mye snø? Jeg har alltid tenkt at Stavset/Ugla/Nilsbyen/Granåsen er veldig snøfyllt, men det stemmer kanskje ikke? Skoler er Dalgård/Stavset og Byåsen?

Snø har vi ja, men akkurat her vi bor så er det ikke så ille. Verre når du kommer enda mer opp i høyden som Ugla og Nilsbyen.

Solforholdene varierer også veldig. Er jo mange hauger her oppe, men velger man rette siden av haugen, så er det sol i massevis. (i den grad trønderværet byr på sol da...)

Vi har sol fra tidlig morgen til sen kveld her vi bor.

Skoler er de tre du nevner ja. Dvs, Byåsen blir litt lengre ned enn oss. Og Ugla er ungdomsskolen som da dekker alle disse tre barneskolene.

Vi tilhører Dalgård, og vi er kjempefornøyde der. Hører også bare positive ting om Stavset. Byåsen kjenner jeg lite til, men vet at den er mye større enn de to andre.

Ser du nevner at mannen din skal jobbe på St. Olavs, og da kan jeg jo ta med at det går busser herfra og ned til byen, som kjører om St.Olavs. Riktignok ikke den korteste bussturen i byen, men man blir kjørt frem til døra. (for å ha tilgang til denne bussen så må man bo slik til at man har forlengelsen av Byåsveien, mellom Munkvoll og Stavset innen rekkevidde)

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 08:47   #6
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Kuhaugen er jo en fin plass det da
Vi bor rett ved senteret på Valentinlyst. Både jeg og mannen har kort vei til jobb, og det er kort vei til barnehage og skole.
Liker meg her fordi det er et rolig område med barnefamilier, og vi har det vi trenger rundt oss. Ikke er det langt inn til sentrum med bil/buss heller.

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:06   #7
Damira
Nybegynner
 
Damira sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 8
Damira har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hva med (øvre) Møllenberg, Rosenborg eller (nedre) Tyholt? Ikke så langt fra sentrum, og muligheter for å finne hus med utsikt.

__________________
Småtten ble født i september 09
Damira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:14   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

I januar kommer det til å komme ma-ha-nge leiligheter og hus for salg. Meglerbransjen gikk ut og rådet hele verden til å vente til etter nyttår, før de plutselig fant ut at "Hey! Vi har jo ingenting å selge før jul!", men da var det litt for sent å få folk til begynne å selge før jul igjen.

Men finn dere noe midlertidig, og velg og vrak i boliger i januar/februar.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:50   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Her oppe er det fint da . Vi bor ved estenstadmarka (andre siden av byen altaå), Nardo bydel. Skolene i området er bra og ikke for store, jeg kan ta på meg ski utenfor døra og gå rett opp i marka og jeg kan gå til byen om jeg vil. (5km). Til jobb sykler jeg eller tar bussen, den stopper rett utenfor her og går rett til samfundet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:57   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Her oppe er det fint da . Vi bor ved estenstadmarka (andre siden av byen altaå), Nardo bydel. Skolene i området er bra og ikke for store, jeg kan ta på meg ski utenfor døra og gå rett opp i marka og jeg kan gå til byen om jeg vil. (5km). Til jobb sykler jeg eller tar bussen, den stopper rett utenfor her og går rett til samfundet.

Jeg har vokst opp i Estenstad. Skogshulder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:58   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Lilleby/Lademoen er fint. Nært byen, men likevel fredelig. Kort vei til Ladestien og butikker på Lade. Mannen kan ta toget til Marienborg til jobb (evnt buss). I Innherredsveien går det busser hele tiden. Liten og kselig skole på Lilleby. Mest leiligheter, men noen halvparter og småhus innimellom.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:00   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg henger meg på Lade-anbefalingene. Mer perfekt sted å bo skal man lete lenge etter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:02   #13
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Se PM

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:29   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg ville satt "passeren" på Tyholt tårnet og lett i området. Hyggelig rundt Bromstad også. Over Ringveien blir vel for usentralt? Angeltrøa og Steinan har mye utsikt. For en sprek syklist, er det korte avstander tross alt.

Byåsen siden er jeg ikke kjent med.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:42   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg elsker Lade!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 16-12-10 kl 12:32.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:43   #16
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg bor i samme område som Carrera og er også veldig fornøyd. Jeg synes også området rundt Sverresborg museum er fint, der kan du få flott utsikt i tillegg til til kort reisevei til byen og det er markanært.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:44   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Lade er fantastisk fint da. Der kunne jeg også tenke meg å bo. For meg er det dessverre ikke noe alternativ å bo så mye lengre ut enn det, for jeg er litt kresen på reiseruta til jobb.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 10:45   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hm ja, redigerer om litt, da jeg synes det kom ut litt vel mye informasjon her i åpent forum.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 11:31   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Kuhaugen/Skyåsen er finest i hele Trondheim, egentlig. Men åh-så dyrt.

Lade er superfint det altså, men jeg synes faktisk det er litt for langt fra sentrum, der vi oppholder oss på dagtid. Dessuten er kollektivtibudet rimelig håpløst. Eller, det var iallefall det da jeg jobbet utpå der. Det er Rochermannen som evt. må busse, parkering ved St.Olavs er en utopi, og jeg tviler på at lange bussturer er aktuelle

Steinan er veldig fint, jeg kjente noen som bor der og de må ha byens mest spektakulære utsikt. Panorama fra "Melkekartongen" på Tiller, hele byåsen og moholtmen helt til Lade og fjorden. Utrolig flott. Kanskje litt vel langt unna. Buss nr. 5 går jo forbi, så kollektivtilbudet kan man ikke klage på. Angelltrøa vet jeg faktisk ikke hvor ligger nøyaktig. Er det i nærheten av Dragvoll?

Tyholtområdet har jeg jo faktisk ikke tenkt noe særlig på, men der oppe er det jo veldig fint, eller? Om man bor litt på "nedovertur" mot Rosenborg har man iallefall litt luft. Er det Berg skolekrets?
Nedre Tyholt/Rosenborg/Bakkaunet er områder vi ser i, det er jo rett ved der vi bodde, så der er vi godt kjent. Veldig fint område, men jeg vet ikke hvordan skolene i området er.
Møllenberg utgår. Jeg orker ikke tanken på å bo midt i en konstant studentfest.
Steinberget er helt klart aktuellt. Det er jo ikke lange veien til sykehus og barnehage derfra.

Noen som kjenner til Eberg? Og hva med Sunnland/Nardo?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 11:35   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg kjenner til Eberg og Nardo, veldig greie skolekretser begge deler. Nardo skole er jo helt ny og har barnehagen og skolen i samme bygg mer eller mindre. Halve anestesiavdelingen bor i det området der. Og fine områder. For meg blir Nardo litt tett og litt langt ned, det er for meg viktigere med luft og utsikt enn sentralt, men der er vi forskjellig sammenskrudd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no