Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-20, 21:45   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Gruffetråden #6

Værsåartig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-07-20, 21:48   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg skulle gjerne orket å jobbe mer, men tydeligvis fant vi riktig dagslenge. Sliten nå for jeg prøvde å jobbe litt ekstra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-07-20, 21:52   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At jeg ikke vet hvor jeg skal på ferie på torsdag. Har 3 alternativer. Nr. 1 er nok skrinlagt pga. Meldt dårlug vær, nr. 2 er sørlandet isteden på motorsykkeltur, men får mannen tilslag på veteransykjkel blir det biltur til Bodø isteden. Og vedkommende som selger denne ville absolutt ha frist for bud først i morgen kveld. Hadde vært greit å visst hvor en skal og hva en skal pakke til, mem det vet jeh ikke før i morgen kveld pga. Sær selger.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 12:10   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Eldste har gredd håret (nestensensasjon) og jeg finner ikke børsten min.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 12:19   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Høstferie, og ingen gøye planer i ferien.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 13:46   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Voksne damer (i dette tilfellet) som har med seg følge inn i liten butikk på senter, hvor det står tydelig skilt "Maks 6 personer i butikken". Følge, i form av store barn (som i høyere enn dem selv), menn og eller venninner, som bare står inne i butikken og henger, og koper ut i lufta, mens de venter på at mor/kone/venninne handler og betaler. Mens det er lang kø av folk utenfor, som venter på å slippe inn i butikken.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 16:46   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

My, folk er så uoppmerksom, de ser knapt til sin egen nesetipp og ihvertfall ikke lenger.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 18:01   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Da hadde jeg dem tror jeg. Det går seriøst ikke an!

Jeg gruffer over at bilen ikke ble EU-godkjent, og at det koster 13000 å få den godkjent. Jeg hater den bilen i utgangspunktet. Enda mer nå.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 18:58   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg har så sinnsykt dårlig kondis, jeg må seriøst gjøre noe med det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 19:27   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At finværet ser ut til å ha blitt brukt opp mens jeg jobbet i juni. Da lengtet jeg til fjells og litt kjøligere temperatur (vi slet med å få det under 24 grader inne, selv om natten). Mens nå har vi hatt regn hver dag siden vi kom på hytta, og jeg har funnet frem ulltøy og fleece.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-07-20, 23:27   #11
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Foreldre som bruker hersketeknikker og alt faenskap når voksne barn ikke velger deres måte å gjøre ting på.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 14:51   #12
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At bilen min, som jeg har brukt 14000 på å fikse for samme feil to ganger, fortsatt har denne feilen

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 10-07-20, 14:26   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

At bilen min, som jeg har brukt 14000 på å fikse for samme feil to ganger, fortsatt har denne feilen

Sånn holdt vi på med min bil også. Det som var litt merkelig var at når mannen sa at nå beholder dere bilen til det er fikset, vi betaler ikke noe mer, og vi skal ha gratis leiebil så lenge dere har den da forsvant feilen. De hadde bilen min i en uke. Har ikke sett noe mer til den feilen etter det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-07-20, 15:10   #14
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Sånn holdt vi på med min bil også. Det som var litt merkelig var at når mannen sa at nå beholder dere bilen til det er fikset, vi betaler ikke noe mer, og vi skal ha gratis leiebil så lenge dere har den da forsvant feilen. De hadde bilen min i en uke. Har ikke sett noe mer til den feilen etter det.

Så bra det løste seg! Ulempen her er at mannen insisterer på å skru selv. Han har den inn på verksted, får beskjed om hva som må gjøres, og mekker selv. dermed vil jeg tro at dette ikke funker
I teorien sparer vi penger på at han skrur selv, men nå begynner det å bli dyrt altså.

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 15:15   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Trenger folk som skal rafte eller padle kajakk bråke så inni hampen før de kommer seg på elva? Jeg skjønner at det blir litt hoiing når 2-3 familier kommer seg i båten og starter, men FØR? Mens de skifter og får instruksjoner? Det hoies og skrikes, ropes og bråker. Voksne og store barn. Jeg føler meg som en skikkelig surpomp, men jeg blir så sliten av bråket. Det pågår hele dagen, ganske mange dager i uka. Skal dere på rafting i sommer, så ta en titt rundt dere og se om det faktisk bor noen der i ødemarken. Gjør det det, så kan dere gjerne holde støynivået på et normalt nivå til dere er på elva. Snakk normalt sammen, ikke skrik og rop. Og en ting til! Gå på do før dere drar! Ikke drit i buskene over alt. Oppfør dere som dere hadde gjort i eget nabolag! Værsåsnill!

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 16:01   #16
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Trenger folk som skal rafte eller padle kajakk bråke så inni hampen før de kommer seg på elva? Jeg skjønner at det blir litt hoiing når 2-3 familier kommer seg i båten og starter, men FØR? Mens de skifter og får instruksjoner? Det hoies og skrikes, ropes og bråker. Voksne og store barn. Jeg føler meg som en skikkelig surpomp, men jeg blir så sliten av bråket. Det pågår hele dagen, ganske mange dager i uka. Skal dere på rafting i sommer, så ta en titt rundt dere og se om det faktisk bor noen der i ødemarken. Gjør det det, så kan dere gjerne holde støynivået på et normalt nivå til dere er på elva. Snakk normalt sammen, ikke skrik og rop. Og en ting til! Gå på do før dere drar! Ikke drit i buskene over alt. Oppfør dere som dere hadde gjort i eget nabolag! Værsåsnill!

Kan du ta kontakt med selskapet som arrangerer turene og be de henstille sine kunder om å ta hensyn?

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 15:31   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Du klager, ikke sant, Unicorn? Det skal da virkelig ikke være sånn!!!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 10-07-20, 14:23   #18
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Du klager, ikke sant, Unicorn? Det skal da virkelig ikke være sånn!!!

Det er mannen som styrer med dette, og han skal få klage ja!

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 16:46   #19
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At jeg ikke har noe særlig ferieplaner fordi jeg har ventet på at Sverige skal åpne uten karantene og det blir det jo ikke å gjøre de neste to ukene. Jeg har ikke sett mamma og lillebror siden i februar og vi bruker alltid å være litt sammen om sommeren.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 09-07-20, 19:22   #20
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

6 gtk epilepsi anfall på en dag, utslitt

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no