Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 20:42   #11
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.315
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

For en fantastisk tråd!! Jeg har egentlig en skikkelig møkkadag i dag, men nå sitter jeg her og ler så jeg griner

Min beste må være da jeg i slutten av tenårene skulle bake boller. Pappa og jeg bodde da i et gammel og særdeles trekkfullt hus, så jeg slet med å finne et lunt, varmt sted å sette deigen for heving. Inntil jeg kommer på at pappas vannseng må være et ideellt sted. Det var det. Virkelig.

Problemet var bare at jeg underveis i hevingen fikk telefon fra en kompis som inviterte meg med på kino, glemte hele bollebakingen og dro på kino.

Min far var ikke spesielt blid da han skulle legge seg den kvelden. Vannseng er nemlig et fantastisk sted for heving av gjærdeig. Det var ikke måte på hvor mye den hadde hevet...



Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

La meg si det slik. Tung grillpanne + ekstremt høy temperatur + våt gryteklut = smerter av en annen verden. Jeg mister grillpannen i gulvet og spruter glovarmt fett over halve kjøkkengulvet, svir av meg omtrent halve venstrehånden og sitter hele den (ellers veldig hyggelige) familiemiddagen med venstrehånden i ispose. Kunne ikke bruke hånden på en uke

Denne historien forklarer jo et par merker på kjøkkengulvet mitt

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no