Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kva er ditt forhold til å fly?
Eg elskar å flyge og kosar meg ombord 16 9,30%
Eg flyg når det er naturlig og har eit nøytralt forhold til det 106 61,63%
Eg flyg når det er naturlig men kjenner ubehag 39 22,67%
Eg flyg når eg må og kjenner sterkt ubehag 11 6,40%
Eg flyg ikkje grunna flyskrekk 0 0%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-23, 10:33   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Flyplasser liker jeg faktisk. Hvis jeg har god tid vel å merke. Det er noe med følelsen og forventningen man har når man skal ut og reise (på ferie ja, ikke når det bare er noe "kjedelig" som å dra til Oslo for et seminar e.l.), når man har kvittet seg med bagasje og kommet seg gjennom sikkerhetskontrollen, kan sitte ned med en kaffe og bare se på folk, og kjenne på at man har hele reisen foran seg. Følge med på skjermer, finne gaten ... Den gode følelsen av å være på tur. Ubehaget forbinder jeg med selve flyreisen. Ikke fysisk på grunn av liten plass og vondt i armer og ben (det også, av og til), men den unaturlige følelsen av å forlate bakken og befinne seg høyt opp i lufta, manglende mulighet til å komme seg ut hvis noe skjer, og selve bevegelsesmønsteret til flyet når det stiger, synker, skifter retning etc. Er ikke redd for ulykker eller noe annet konkret, jeg bare synes det er ekkelt. Slapper greit av etter en stund altså, men er likevel glad når jeg har landet.

Slik som Synix beskriver har jeg det på tog. Elsker å ta tog. På fly blir den følelsen litt overskygget av det ukomfortable med konseptet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-12-23 kl 10:40.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 10:34   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg syns det er ubehagelig. Jeg har hatt perioder med mer eller mindre flyskrekk, men for meg hjalp det å få barn. Da måtte jeg skjerpe meg, rett og slett, og det å ikke få dvele i flyskrekken hjelper.

Jeg liker ikke den minste antydning til turbulens, og syns det er ekkelt å ta av. Men jeg får til å fly, og det blir mindre skrekkelig i perioder jeg må gjøre det mye. Etter korona har det tatt seg opp litt, og jeg velger det bort så sant jeg kan. Jeg greier å se tilbake på dramatiske hendelser med mye humor da, det er jo noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 10:41   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg flyr når det er naturlig, og har et nøytralt forhold til det.

Men det skal sies at jeg syns det er kjedelig å fly, men siden jeg bor der jeg bor er det greiest å fly.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 10:43   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Tusen takk for mange svar, dette er utrulig verdifullt for meg!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 10:47   #25
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg flyr når det er naturlig - og koser meg ombord.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 10:59   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Det var egentlig ingen av alternativene som passet. Jeg har ingenting imot å fly, er ikke redd eller noe, men synes det er "straffen" for å dra på ferie. Det er kjedelig og ukomfortabelt og til dels stressende (ved flybytte), men et nødvendig onde hvis man vil feriere langt borte.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 11:08   #27
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg fant heller ikke noe alternativ som passet. Ikke redd, men synes det er dødskjedelig og ukomfortabelt med lange flyturer - i den grad at jeg prøver å unngå å fly lengre strekninger.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 11:19   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg var mer gira på både og reise og fly før covid. Nå flyr jeg bare hvis jeg må, men har ikke noen problemer med å fly eller noe rundt det. Jeg har bare blitt mindre gira på å dra på ferier langt.

Samme her.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 11:24   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg virkelig koser meg på fly. Jeg ringer meg til med strikketøy, bok, filmer og podcast, og synes det er helt konge. Jeg liker flyplasser også, elsker å studere folk rundt meg.

Det som kan ødelegge kosen er små barn, pratesyke medpassasjerer eller en sterkt overvektig person i nabosetet som tar ryggplassen min.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 11:31   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg har gått fra å måtte bruke sobril for å kunne fly til å fly uten. Jeg flyr når det må til, og det går greit. Men jeg er redd hele veien og tåler lite humping før jeg blir skikkelig redd.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 11:40   #31
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg bor jo på nordvestlandet og må fly for å komme meg hit og dit. Jeg har fått mer og mer flyskrekk med årene, men jeg kan ikke la det begrense meg. Jeg må fly litt i jobbsammenheng, og privat. Jeg gruer meg veldig, og jeg tror egentlig at jeg skal dø hver gang, og føler meg litt sånn "born again" når jeg lander like hel.

Det hjelper meg å ha støydempende headset og alltid nok nedlastede serier på netflix jeg kan sitte klistret til. Alkohol er også bra, men ikke alltid så aktuelt. Sjeldent aktuelt egentlig.

Min flyskrekk handler nok både om høydeskrekk og klaustrofobi. Kombinasjonen er ille i fly. Og så har vi jo her jeg bor da, der været og vinden er helt komisk ille ofte, og jeg har vært med på mange flyturer der flyet ikke har kunne lande likevel, etter ørten forsøk, og det er ikke noe + i flyskrekkmargen det heller.

Harr aldri trengt å ta sobril men hadde et par i veska en periode, nå har de gått ut på dato så har kastet dem.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 12:08   #32
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Fly er greit nok på korte turer, men på lengre flyvninger synes jeg det er ukomfortabelt. Fløy til Gran Canaria for en måneds tid siden, og da føltes det som flysetet var fullt av sultne rotter som gnagde på rompa mi. Skeivt satt jeg også, passasjeren ved midtgangen var for stor til at hun kunne hvile armene andre steder enn på begge armlener, så det ble til at jeg skjente innover til vindussiden der reisefølget mitt satt. Jeg er ikke redd, men synes det er trangt og for tett mellom passasjerene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 12:20   #33
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Dette har svinget litt. Da jeg var student og måtte bryte pga sykdom siste året så fløy jeg alene fra New Zealand og hjem med kyssesyken. Jeg var altså så dårlig (visste ikke at det var kyssesyken før jeg kom hjem). Besvimte på doet og fikk skrubbsår på knærne før avgang i Auckland liksom. Husker så vidt jeg fikk gå ut av flyet og stå i gangen på et vis fordi vi ble stående og vente i varmt og klamt fly i kuala lumpur på vei hjem. Denne turen satte et støkk i meg så i flere år etterpå følte jeg på sterkt ubehag med å fly. Det har blitt bedre og bedre og kan nå si at jeg ikke lenger kjenner på ubehag. Selv ved turbulens egentlig. Litt ubesvisst så satt jeg "på nåler" i mange år. I fjor reiste hele fammen til New Zealand og selve reisen gikk overraskende greit selv om det er reisen from hell sånn flytidmessig. Natt og dag i forhold til hvordan jeg og mannen hadde det på vår reise i 2006/2007. Så jeg vil si jeg har vokst det av meg og krysset nå av for nøytralt. Liker flyplasser og andre aspekter ved å være på reise så blir ikke stressa av det.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 12:26   #34
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg synes fly er langt mer behagelig enn lange turer med tog eller buss. Jeg blir lett bilsyk i kjøretøyer som rister, ikke nødvendigvis oppkast, men kvalme og en tung hodepine som sitter hele dagen. På fly er det ikke noe problem.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 12:33   #35
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg synes fly er langt mer behagelig enn lange turer med tog eller buss. Jeg blir lett bilsyk i kjøretøyer som rister, ikke nødvendigvis oppkast, men kvalme og en tung hodepine som sitter hele dagen. På fly er det ikke noe problem.

Enig! Spesielt tog og buss. Alltid hodepine og kvalm etter berkåk- oslo med tog. Men tar toget foran fly ganske ofte likevel pga miljøaspektet.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 13:14   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Har flyskrekk og sliter mye ved flyreise , men utsetter meg for det likevel. Tårene kommer hver gang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 13:19   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Ingen av alternativene passer egentlig. Jeg har ikke flyskrekk, men blir som regel litt eller veldig flysyk (dvs kvalm og uggen), derfor er jeg ikke spesielt glad i å fly. Burde vel egentlig ta reisesyketabletter oftere, men da blir jeg jo også trøtt, så det er en avveining.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 13:34   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg liker ikke å fly, men ikke på grunn av flyskrekk. Det er trangt og masse styr med å komme seg av og på.

Jeg flyr en del i jobbsammenheng.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 13:38   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Det passet ikke helt med svaralternativene, så jeg svarte at jeg flyr når det er naturlig, men jeg kjenner ubehag.

For ubehag, det kjenner jeg, men det går på andre ting. Jeg finnes ikke redd for å fly, men jeg unngår det så langt det er mulig, for jeg kan virkelig ikke fordra det. Jeg syns det er et pes å komme seg til flyplassen, mas å sjekke inn baggasje, et ork med sikkerhetskontrollen, dødskjedelig å vente, og høyst trangt og ukomfortabelt når man endelelig er ombord i flyet.

Takke meg til tog!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-23, 13:42   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg flyr så mye at jeg er helt avslappet på alle rare lyder og turbulens og humpete landinger og det meste. Jeg er dritt lei da, men det er jeg jo av å ta toget til Oslo også. Transport fra A til B.

Jeg flyr mye småturer i Norge da. En time hit og en time dit. Ikke mye tid til å rigge seg med underholdning.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no