Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 12:25   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi skal tre uker til Kypros i sommer, og to av de skal tilbringes på Blue Village Nausicaa Beach og en i Splash hotellet Panthea Village i Ayia Napa. Vi pleier egentlig ikke å velge All Inclusive, men lurer litt på om vi skal det denne gangen da minsten er 10 mnd. Tenker kanskje at det kan være greit å få gjort unna middag på hotellet, lagt poden i vognen og evt ta en trilletur til byen på kvelden for f.eks. dessert for de store barna. Redd det kan bli litt stress og styr for å rekke middag før minsten er trett, og vi er egentlig så bedagelige at vi ikke går inn fra bassenget spesielt tidlig og synes det er ganske pes å dra for tidlig inn til byen pga varmen... Et alternativ vi har vurdert er en uke med All Inclusive og en uke uten. De har også halvpensjon med frokost og middag. Kan nevne at All Inclusive sjelden lønner seg økonomisk for oss. Vi drikker knapt alkohol og de gangene vi har regnet på det, så har det blitt dyrere enn om vi spiser på ulike restauranter.

Dere som har vært i Fig Tree Bay og evt. Blue Village/Panthea Village (Ayia Napa) hva ville dere valgt? Tips og råd om stedene og hvordan dere har gjort det når dere har reist med baby

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:31   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Med så lite barn hadde jeg ikke giddet.

Jeg har vært på All Inclusive i vinterferien. Dette fordi jeg reiste alene med ungene (5 og 8). Unektelig praktisk, særlig siden minstemann er ekstremt kresen. Men det ga ikke akkurat den store matopplevelsen og roen, gitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:35   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

De store spiser vel gratis(hvis de voksne har AI) med Star tour sitt AI
Jeg synes AI er veldig greit med barn, spesielt den alderen de to største er.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:39   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg har ikke vært på de stedene, og har heller aldri hatt all inclusive, men ulike andre inclusive- og buffetløsninger.

Jeg syns ikke buffet til mat 3 ganger for dagen er noe særlig stas. Ikke er det så gøy å måtte gå å hente mat, etter tur, hele tiden heller. Det er jo gjerne restauranter på hotellet utenom buffet-restauranten? Da kan dere jo spise der, de gangene dere ikke rekker til byen før dere blir sultne? Det er i hvertfall det vi har gjort. Og ikke har det blitt noe dyrere enn all inclusive, heller.

All inclusive tenker jeg blir supert når man får større unger som går og forsyner seg selv, og spiser mye mat.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:41   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg synes All Inclusive er helt håpløst uansett hvilken alder man har på barna.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:51   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg er ikke no særlig glad i all-inclusive. Buffet middag/lunsj hver dag er virkelig ikke det store Jeg har vært på et bra AI hotell, der var også a'la carte restauranter tilgjengelige og maten var god. Kan se for meg at det kan være praktisk dersom man har større barn og brus/is hele dagen er inkludert. Greit om man vil ha full kontroll på kostnaden.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 12:56   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har vært på to sydenturer med AI, og denne gangen har vi valgt å la det være. I stedet bor vi slik at det ligger en god taverna med takeaway-meny rett utenfor hotellet, slik at vi kan velge å spise en del måltider i leiligheten vår uten å måtte lage maten selv, eller velge å spise på tavernaen de dagene vi ikke orker å bevege oss så langt avgårde. Jeg tror det er ett ganske godt alternativ. AI blir gjerne litt kjedelig i lengden, og de aller fleste rettene er gjerne "vestlig tilpasset", så det blir mye pommesfrittes, tørt kjøtt, kjedelig fisk, ris, og enkle grønnsaker. Greit nok for en dag eller to, men ikke i 14 dager synes vi.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 13:20   #8
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har vært på all inclusive et par ganger (med toåring og deretter treåring), og synes det funker bra. Vi kommer antagelig til å velge enten det eller selv-catering i leilighet i noen år til. Vi foretrakk helt klart den gangen vi var på et hotell som i tillegg til buffetrestaurant hadde tre a la carte-restauranter inkludert i AI-opplegget.

Ungen er lite egnet for ting som å vente på maten, vente på regningen og denslags foreløbig. Men jeg vet heller ikke om jeg hadde gått for AI med to store og en baby - ville vel heller bare foret babyen og latt dem sove seg gjennom resten av familiens måltid. Trur æ.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 13:41   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg synes All Inclusive er helt håpløst uansett hvilken alder man har på barna.

Enig. Har aldri prøvd og kan ALDRI tenke meg det heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:14   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre det mens barna våre enda er så små (de er snart 3 og 7). Ingen av dem (og egentlig ikke jeg heller) spiser nok til at det All Inclusive lønner seg. Det hadde derimot antagelig blitt mye mer usunt, med fri tilgang på is og snacks. Jeg kunne i grunn aldri tenkt meg AI uansett, men hvertfall ikke nå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:17   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre det mens barna våre enda er så små (de er snart 3 og 7). Ingen av dem (og egentlig ikke jeg heller) spiser nok til at det All Inclusive lønner seg. Det hadde derimot antagelig blitt mye mer usunt, med fri tilgang på is og snacks. Jeg kunne i grunn aldri tenkt meg AI uansett, men hvertfall ikke nå.

Man kan få AI veldig billig. Veldig. Men bare tanken på å spise middelmådig buffemat på samme sted hver dag, sammen med mange andre turister, gir meg angst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:25   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Man kan få AI veldig billig. Veldig. Men bare tanken på å spise middelmådig buffemat på samme sted hver dag, sammen med mange andre turister, gir meg angst.

Ikke akkurat en højdare nei Litt av poenget med ferie, for meg ihvertfall, er å spise god mat. Buffet trenger jo ikke være dårlig, men jeg foretrekker å få maten servert....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:27   #13
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi synes det funker helt greit for en ukes tid. Men i to-tre uker tror jeg det blit i overkant kjedelig altså. Vi gjør det primært fordi mannen i huset synes det er sååå enkelt. Jeg synes det blir litt kjedelig. Men greit nok for en ukes tid likevel.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 14:29   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Man kan få AI veldig billig. Veldig.

Jo, det kan være. Men på Sunwing Resorts som vi for tiden reiser til, så har vi regnet på at det ikke lønner seg. Ikke frister opplegget heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:06   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Støtt heller opp om det lokale næringslivet og få bedre matopplevelser.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:10   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Inkluderer "vi" de to store ungene? I såfall hadde jeg gjort det. Det er ikke veldig dyrt og det er mat som ungene aksepterer, og ikke minst kan de hente seg drikke og is selv når de vil. Det gir en veldig luksusopplevelse for ungene. Jeg hadde ikke giddet med kun en baby.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:35   #17
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

All Inclusive lønner seg på Kypros, det er dyrt med mat der. Dessuten er jo Nausicaa kjent for sin fantastiske mat, så der hadde jeg hvertfall valgt det!
Vi reiste til Kypros på bare halvpensjon nå sist, og vi reiser ikke uten All I. mer så lenge ungene er så små. På hotellet var middagen ganske sent, mens med All I. starter den ofte klokka 18, som sikkert passer bra om dere har små barn.

Så bra du valgte Nausicaa - vi skal også prøve å få en tur dit i løpet av året. I love it!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:38   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Inkluderer "vi" de to store ungene? I såfall hadde jeg gjort det. Det er ikke veldig dyrt og det er mat som ungene aksepterer, og ikke minst kan de hente seg drikke og is selv når de vil. Det gir en veldig luksusopplevelse for ungene. Jeg hadde ikke giddet med kun en baby.

Vi er to voksne, en 10 åring, en 8 åring og en på 10 mnd

Vi har bare vært på Sunwing Resorts tidligere, og spist de fleste middagene på hotellet der (dog a la carte restauranter). Men barna har spist buffétmaten beregnet til barna (Lollo & Bernie buffét). For dem er buffét genialt, da de prøver i større grad nye ting da fremfor å kun bestille det de vet de liker på restaurant. Da er det enklere å prøve og feile litt medmaten til minsten også. Vi voksne blir fort matleie in general på ferie, buffét eller ikke. Jeg er helt enig i at buffét ikke er spesielt spennende, men greit å slippe å vente mye på maten. Men det er jo en grunn til at vi kun har gjort det en gang på alle våre ferier

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:42   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

All Inclusive lønner seg på Kypros, det er dyrt med mat der. Dessuten er jo Nausicaa kjent for sin fantastiske mat, så der hadde jeg hvertfall valgt det!
Vi reiste til Kypros på bare halvpensjon nå sist, og vi reiser ikke uten All I. mer så lenge ungene er så små. På hotellet var middagen ganske sent, mens med All I. starter den ofte klokka 18, som sikkert passer bra om dere har små barn.

Så bra du valgte Nausicaa - vi skal også prøve å få en tur dit i løpet av året. I love it!

Jepp, du snakket jo så varmt om stedet Jeg synes nettsidene til Star Tour er ganske så dårlige (ift Ving), og finner ikke så mye info om restauranter ellers på hotellet. Hvordan er det med det? Er det flere? Hvordan er menyene der? Er det barnebuffét på hotellets restauranter? Jeg tror kanskje halvpensjon er det mest aktuelle om vi velger noe slikt. Synes det er greit å spise lunch på rommet, slappe av i kjørligere omgivelser. Men er mellommåltider, drikke, is etc inkludert når man har halvpensjon eller er det kun ved AI?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:43   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg synes faktisk den buffetmaten er helt grei sånn sett, men klart, man kan bli litt lei. Jeg var på kypros (callisto) med de to store mine for et par år siden, og for dem står den buffeten med all inclusive og muligheten til "fri bar" sett med barneøyne som noe av det beste de har opplevd. Og det er ikke dyrt når man drar med store unger synes jeg, de spiser jo gratis når man betaler for voksne. Jeg synes ikke det er så dyrt at man ikke kan ta seg råd til å spise utenfor anlegget de to dagene man gidder det heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no