Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive på Sunwing

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 14:41   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Været er bra nok all den tid man ikke vil grille huden for mye. Vi har det flott og de to største har blitt imponerende flinke til å svømme og snorkle. Ser ikke noe føner.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:42   #42
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hva med Sunwing Side, Tyrkia, er det noen som har erfaring med buffeten der? Vi skal visst også teste chartertur...

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:36   #43
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hvordan har feriene vært?

Jeg kan jo svare på mitt eget spørsmål her, hvis noen flere skulle lure: All inclusive-buffeten på Side West Beach var bra, faktisk nesten veldig bra. Litt vel familievennlig i form av at svært få ting var særlig krydret (litt skuffende med tyrkisk buffet og ukrydret mat), men kvaliteten og variasjonen på maten var det ingenting å si på.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 19:42   #44
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Vi har hatt en deilig ferie! Var langt mer komfortabel med denne typen ferie denne gangen enn før jul da vi var på Blue Village. Om dette har med min innstilling å gjøre eller om Sunwing på Kypros var bedre, det vet jeg rett og slett ikke.

Vi hadde som nevnt La Tasca Inclusive og det kan jeg virkelig anbefale. Vi valgte fra menyen 5 lunsjer og 5 middager og hadde drikke til maten. I tillegg var det frokostbuffet hver dag. Kvaliteten på maten overgikk mine forventninger. Servicen var også strålende. Vi hadde lunsjbuffet i Fino en dag. Det var bra, men jeg foretrakk å velge fra menyen. Barnebuffeten var også bra og sørget for (stort sett) relativt avslappende måltider. Skal ikke se bort i fra at det blir Sunwing på oss igjen, så takk til dere som anbefalte!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:01   #45
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Primrose: Så bra at dere ble positivt overrasket

Koko: Så flott at Kypros falt i smak Var de kommet langt ift påbygningen mot sjøen?

Absolutt interessant for oss dette nye med La Tasca Inclusive! Vi spiser mange av middagene våre på La Tasca når vi er på Sunwing, og siden man fritt kan velge fra menyen så virker det svært så forlokkende

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:09   #46
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.


Koko: Så flott at Kypros falt i smak Var de kommet langt ift påbygningen mot sjøen?

Absolutt interessant for oss dette nye med La Tasca Inclusive! Vi spiser mange av middagene våre på La Tasca når vi er på Sunwing, og siden man fritt kan velge fra menyen så virker det svært så forlokkende

Langt kan jeg vel ikke si de hadde kommet, nei. Så litt betong, da. Men ettersom jeg forsto var miniland og lekeplass helt nytt og det var superfint!

Til lunsj var det en halv salat man valgte fra menyen til forrett, hvilken som helst hovedrett og dessert. Man kunne også velge å spise buffet i Fino hvis man ville det.
Til middagen valgte man fritt forrett, hovedrett og dessert. 1/2 karaffel vin og vann eller brus/øl til alle måltider. Barna fikk gå og velge seg is.

Som sagt - anbefales!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:46   #47
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Høres ypperlig ut, Koko! Vi pleier egentlig å spise lunch på rommet for å få en time bort fra varme og sol, men La Tasca Inclusive skal definitivt vurderes

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 21:42   #48
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Koko, var vi der samtidig? Vi kom hjem på fredag.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 21:52   #49
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Ja, vi var en uke samtidig og kom også hjem fredag. Fikk liksom for meg at jeg så deg også, men har jo selvfølgelig ikke peilig! Relativt kort, mørkt hår?

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:04   #50
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Jøss, det fikk jeg ikke med meg. Det stemmer at jeg har mørkt kort hår. Hva fikk deg til å tenke at det var meg?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:19   #51
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Synsk? Neida, jeg er bare ekstremt nysgjerrig av natur og hadde merket meg alderen på barna dine... Jeg var forørig hun blonde, brune, slanke med de to ekstremt veloppdragne barna.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:24   #52
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hvor så du meg? Og hvor pleide dere å ligge?

Det var veldig mange svenske blonde, brune og slanke damer der

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:48   #53
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Dere lå bak oss på stranda en dag, vi holdt oss stort sett der. Så dere noen ganger på La Tasca, men vi spiste sikkert ofte litt tidligere enn dere. Litt trøtte unger på kvelden. Eneste som stemmer i beskrivelsen av meg over er vel egentlig blond.

Var litt inne på om jeg skulle gi meg til kjenne, men litt flaut om jeg hadde tatt feil...

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 07:26   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Ah, nå tror jeg jeg vet hvem du er. Jeg så deg masse men også på stranden en dag ja. Jeg hadde UV trøye på meg når jeg var i solen. Stemmer det med dine observasjoner?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 09:26   #55
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

UV-drakt?? Trodde du var dykker jeg!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 11:32   #56
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

UV-drakt?? Trodde du var dykker jeg!

Riktignok har jeg dykkersertifikat, men det var ikke derfor jeg hadde UV-skjorte. Men ja du så kanskje at vi styra en del med snorkel, dykkemaske og svømmeføtter. Når jeg tenker meg om lurer jeg på om hun jeg tenkte på var der hele tiden mens vi var der. Er mannen din ganske smal?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 13:56   #57
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Veldig smal. 65 kg, faktisk.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 14:02   #58
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Neste gang må dere snakke til hverandre!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 14:12   #59
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Hihi, jeg var virkelig inne på tanken DM. Men tenk om jeg hadde tatt feil!? Hvisket "Nooria" litt sånn forsiktig liksom... Hadde det ikke vært henne hadde jeg blitt stempla som :koko:!

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 14:31   #60
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive på Sunwing

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Hihi, jeg var virkelig inne på tanken DM. Men tenk om jeg hadde tatt feil!? Hvisket "Nooria" litt sånn forsiktig liksom... Hadde det ikke vært henne hadde jeg blitt stempla som :koko:!

Nei, det skulle tatt seg ut!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no