Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til jente på 16 måneder

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-11, 20:29   #21
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Kosegrisen fikk pakkekalender i fjor, da var hun vel 22 mnd eller så. Hun får i år også, jeg kjøpte minst halvparten av tingene i sommer, og så skal jeg dele opp et puslespill bl.a.. Tror ikke jeg trenger å kjøpe så mye mer nå. Eller, jeg lager til mannen også da. Der har jeg en vei å gå enda.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:30   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Alle mine 4 har hatt fra det året de var ett. Det har vært svært lite frustrasjon og uhygge, men masse hygge. Selv om de til og med har åpnet annenhver dag, alle år.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:36   #23
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Min yngste var femten mnd forrige jul og det var KRISE hvis hun ikke fikk åpne kalenderpakke sammen med storebrødrene.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:40   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg gidder ikke be storebror åpne i hemmelighet hver morgen. Og så synes jeg egentlig det er litt hyggelig. Storebror hadde da han var halvannet også.

Nei, det hadde ikke jeg heller giddet. Storebror åpnet pakkene hver morgen, med lillebror som tilskuer. Lillebror brydde seg rett og slett ikke. Han fikk som sagt noen pakker, det var så vidt han orket å åpne dem selv, og da er det liten vits.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:49   #25
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Her hang kalenderen på soverommet og ble åpnet før han stod opp, og gjør han det på samme måte i år, så er det ikke noe problem. Jeg har ikke bestemt meg enda likevel. Finner jeg en ok til henne så blir det sikkert.

Storebror hadde forresten når han var ett.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:51   #26
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg vurderte det når han var 1.5, men jeg syns bare det ble så unødvendig når han overhodet ikke brydde seg verken om å pakke opp eller leke med evt leker som var i kalenderen. Jeg tror kanskje han fikk en og annen gave, for jeg tenkte jo at ha skulle få, så jeg hadde kjøpt noen få ting før jeg ombestemte meg.


Noe slikt vurderer jeg også, for jeg ser for meg major meltdown dersom det blir kalender med luker. Og jåle? Indeed! Hun har begynt å insistere på "jååsa" (og Kitty...), og har ikke øyne for andre sko enn akkurat ett par. Og gikk i barnehagen i morges iført trenchcoat og polpotter, i 6 grader pluss.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:54   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.


Storebror hadde forresten når han var ett.

Storebror fikk når han var 1.5, men da hadde jeg jo bare en.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:56   #28
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Storebror fikk når han var 1.5, men da hadde jeg jo bare en.

Mye forandret seg når det ble to gitt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:57   #29
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Og gikk i barnehagen i morges iført trenchcoat og polpotter, i 6 grader pluss.

Et Røde Khmer-barn!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:00   #30
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder



Nera: Jeg har kjøpt noe grusomferdelige jålegreier på typ Søstrene Grene/Upstairs/H&M. Jeg tipper de slår an.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:01   #31
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Et Røde Khmer-barn!


Du kan beskylde meg for så mangt, men det der var en klassisk tastefeil, gitt. Grusomme jålegreier høres supert ut. Eller (grøss) Polly Pocket. Hvordan fikk jeg et barn som elsker rosa plastræl, og som er mer jålete enn moren? Hun lager trutmunn og skal "møje", og tar sminkekostene mine og hermer. To år gammel.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no