Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 15:45   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jepp, du snakket jo så varmt om stedet Jeg synes nettsidene til Star Tour er ganske så dårlige (ift Ving), og finner ikke så mye info om restauranter ellers på hotellet. Hvordan er det med det? Er det flere? Hvordan er menyene der? Er det barnebuffét på hotellets restauranter? Jeg tror kanskje halvpensjon er det mest aktuelle om vi velger noe slikt. Synes det er greit å spise lunch på rommet, slappe av i kjørligere omgivelser. Men er mellommåltider, drikke, is etc inkludert når man har halvpensjon eller er det kun ved AI?

Det er kun med AI, men klart, man kan jo kjøpe drikke i butikken og ha på rommet, man må ikke handle i baren. Jeg har ikke vært på det hotellet der så jeg vet ikke hvordan det er med andre restauranter der egentlig, men det bruker å være minst en til på tilsvarende hoteller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 16:12   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har prøvd det en gang og kommer nok ikke til å gjøre det igjen med det første. Vi har tre barn og det ble til at vi først følget barna til buffeten. Så gikk vi hver vår gang etterpå. Problemet var bare at når vi var klare til å spise var barna ferdige med sin mat og lei av å sitte stille. Spise man al a carte får jo alle maten samtidig.

Vi bodde på et hotell med god mat, men vi fikk jo egentlig ikke kose oss med måltidene. Unntaket var lunsjen som ble servert utendørs og vi kunne be om bord ved lekeplassen.

Vi hadde jo også gratis is og drikke. Men isen var kuleis og på dagtid ble fryseren åpnet så ofte at isen ble myk. Så da rant det nedover ungene når de spiste. Så var ofte mer fristende å betale for pinneis.

Kan nok hende vi prøver AI igjen når ungene blir større og klarer seg selv. Men neste gang vi reiser tenker vi å kombinere å lage mat i leiligheten, kjøpe take away og spise ute når vi orker. Det var jo en annen ting med AI, at det føltes dumt å kjøpe mat andre steder når vi allerede hadde betalt for mat. Selv om det noen ganger hadde vært fint med et lett måltid i fred og ro.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 18:18   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har hatt halvpensjon på Callisto med en ettåring og en seksåring, og jeg syntes det var ideelt med et lite barn. Det var frokost- og middagsbuffet, men ikke gratis is og brus og slikt utenom. Jeg synes det har vært deilig etter en dårlig natt (...) at man bare kan gå med ungene til buffeten og få seg kaffe og ferdig mat. Deretter har vi tatt noe lett til lunsj, eller spist et annet sted. Buffet tre ganger daglig synes jeg er for mye.
Middagsbuffeten var praktisk med en som var så liten som fort ble sliten, og en seksåring som liker underholdningen. Og jeg synes maten var ok også. Hos dere henter jo de to store mat selv og det har min eldste alltid syntes har vært stas.

Fullstendig AI hadde jeg ikke giddet, det der "så mye dårlig brus og is du vil" har jeg ikke sansen for - vi kjøper heller 1 god is hver i løpet av dagen.

Vi har også reist med baby uten noe inkludert, og da savnet vi frokost og endte med å betale for frokost flere dager.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 18:49   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg er ikke tilhenger av AI uansett, og med så mye god mat som de har på Kypros, aldri i verden om jeg hadde hatt AI.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 18:58   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Ayia Napa ville jeg vel neppe gått inn til om kvelden heller, for å si det sånn, og jeg synes det er såpass varmt og tørt rundt der at det ikke har fristet å bevege seg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 20:04   #26
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har hatt AI flere ganger, og det har vært litt varierte opplevelser. I fjor bodde vi på Cala Mesquida på Mallorca (mener det er Ving?).
Der var det veldig god mat, stor variasjon. Egen pastakokk, egen kjøttkokk etc. Ingen av oss gikk matlei. I tillegg kunne man i løpet av uken bestille bord på 3 ala carte restauranter på og like utenfor anlegget.
Ungene hentet is/brus/slush/vann selv i løpet av dagen, det syntes de var stor stas, og reduserte maset på oss voksne.

Det har jo alt å si om maten er god eller ikke, og om logistikken rundt serveringene fungerer bra.
Jeg syntes i tillegg det var veldig deilig å slippe å tenke på penger i løpet av dagen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 23:06   #27
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi var på Fig tree i fjor og skal tilbake til sommeren. Vi hadde ikke Ai da og skal ikke ha det nå heller. Vi spiste i buffer et par ganger.Det var nok. Det er mye koseligere og gå på promenaden og spise i byen. Vi kjøpte ferske rundstykker på supern og spise frokost i leiligheten og ofte påsmurt til lunsj. Det er restaurant til både lunsj og middag vedbassenget også som har gode retter.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 00:11   #28
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

I fjor sommer var vi i Tyrkia og reiste med Ving..De hadde noe som heter Inclusive og da var det frokost og.lunch alle dager, middag hadde en 10 dager. Jeg synest det var veldig ok, til lunch og.middag hadde en en drikke inkludert og ungene fikk en kulis etter.middag. Med AI der mat og drikke er tilgjengelig hele tiden tror jeg kan bli litt vel mye. Ettersom som vi reiser med ungene så drikkes det ikke mye alkohol heller.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 10:30   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg var i utgangspunktet skeptisk, men etter en uke på GC med AI må jeg si det fungerte overraskende bra. Mye takket være god flyt, slik at vi aldri sto i kø, f.eks. Veldig greit at ungene kunne hente så mye drikke og is de bare ville, og at det alltid var mat tilgjengelig.

Det skal bli tøft med detox den neste uken.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 12:32   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Hvis man ikke er villig til å betale for å droppe AI og gå ut en dag eller to hvis man ønsker det tror jeg AI kan virke som en hemsko. Jeg har tenkt at jeg betaler AI som en komfortpakke og litt luksus for ungene, og at jeg likevel betaler for å gå ut og spise hvis jeg finner det for godt. Jeg synes ikke AI er dyrt når man reiser med unger, de spiser jo gratis.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 12:53   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi har bare reist charter to ganger med barn.
Første gangen til Callisto i Aya Napa da gutta var rett under 2 år og 5,5 år. Hadde ikke noe mat inkludert. Spiste frokost på rommet. Noen ganger lunch også. Middag ble spist ute. Spiste ikke en eneste gang på hotellkomplekset. Vi var ute på tur og spiste der vi var.

Forrige gang var Nazar sitt anlegg i Side, i 2010. AI. Vi synes det var helt supert den gangen men da hadde vi bestemt at vi skulle være på anlegget hele tiden. Nå spiser gutta det meste av mat da så vi synes ikke det var ensformig mat. Ikke ble det drukket så veldig mye brus heller. Det gikk i vann på dagen, brus til måltider. Et glass vin til meg til hver middag.

Vi liker uansett ikke å være bundet til å spise alt på hotellet for vi liker å være på farten.
Hvis jeg visste at vi skulle være mest mulig i ro så ville jeg nok valgt AI.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 13:55   #32
Smilla
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 45
Smilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Da vi var på Blue Village på Kreta kjøpte vi all inclusive via hotellet da vi kom dit til en brøkdel av prisen Star Tour skulle ha av oss. Koset oss masse med god og variert mat!

Smilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 14:12   #33
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis man ikke er villig til å betale for å droppe AI og gå ut en dag eller to hvis man ønsker det tror jeg AI kan virke som en hemsko. Jeg har tenkt at jeg betaler AI som en komfortpakke og litt luksus for ungene, og at jeg likevel betaler for å gå ut og spise hvis jeg finner det for godt. Jeg synes ikke AI er dyrt når man reiser med unger, de spiser jo gratis.

Det tenker jeg også. Vi har bare hatt AI en gang, i Tyrkia i fjor. Vi var kjempegodt fornøyde med maten. Det var et stort hotell, og det var mange spisesteder å velge i (innunder AI). Det å ha tilgang til drikke hele dagen syns jeg også var veldig greit - vi bruker ofte ganske mye penger på drikke når vi reiser til varme strøk, så at det var inkludert var gull.

AI var billig, vi hadde knapt nok klart å lage vår egen mat til den prisen - jeg følte meg ikke bundet til å spise alle måltidene der i alle fall. For min del så tror jeg at AI en uke er nok, men jeg har jo aldri prøvd noe annet enn ei uke, så hva vet jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 15:03   #34
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis man ikke er villig til å betale for å droppe AI og gå ut en dag eller to hvis man ønsker det tror jeg AI kan virke som en hemsko. Jeg har tenkt at jeg betaler AI som en komfortpakke og litt luksus for ungene, og at jeg likevel betaler for å gå ut og spise hvis jeg finner det for godt. Jeg synes ikke AI er dyrt når man reiser med unger, de spiser jo gratis.

Samme her.
Ungene elsket AI, de snakker mye om det fortsatt.
Var veldig fornøyd på forsommeren(midten av juni), men i september var utvalget litt dårligere.
Mulig fordi det var på slutten av sesongen? Eller ny kokk?
Vi spiste inne i sentrum et par ganger.
Mannen min er litt småkresen og var ikke like happy for å ha valgt AI(han var ikke med i juni) så det er nok ikke for alle.
Reiser jeg alene en gang til så velger jeg helt klart AI, da er det iallfall helt supert!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 15:21   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Når vi er på ferie, så er vi stort sett bare på hotellet når vi sover. Det hender vi har et par halve dager ved bassenget, riktignok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 20:55   #36
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.247
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Jeg tror ikke AI er aldersstyrt, det er vel mere hva slags forhold man har til mat. Jeg liker å prøve flere steder, og er ikke så begeistret for buffet mat må jeg innrømme. Derfor har vi aldri vurdert AI på noen ferieturer vi har hatt. Når barna var små pleide vi gjerne å ta dagens hovedmåltid til lunsj, slik at vi kunne spise en salat eller noe annet lett på kvelden i leiligheten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 11:25   #37
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jepp, du snakket jo så varmt om stedet Jeg synes nettsidene til Star Tour er ganske så dårlige (ift Ving), og finner ikke så mye info om restauranter ellers på hotellet. Hvordan er det med det? Er det flere? Hvordan er menyene der? Er det barnebuffét på hotellets restauranter? Jeg tror kanskje halvpensjon er det mest aktuelle om vi velger noe slikt. Synes det er greit å spise lunch på rommet, slappe av i kjørligere omgivelser. Men er mellommåltider, drikke, is etc inkludert når man har halvpensjon eller er det kun ved AI?

Det er to restauranter der, den ene er AI og den andre er en slags grillrestaurant, tror jeg. (Var ikke der, så er usikker på om den hører til AI)
Det er helt, helt fantastisk mat der og det står også ved siden av hva de inneholder/ikke inneholder og det er masse masse å velge mellom. Det er også barnebuffet med barnebestikk (plast fra IKEA).
Jeg ville tatt med lunsjen der, det er så deilig å bare tusle inn å spise lunsj istedenfor å måtte pakke sammen sakene og bestille mat på restaurant. Men det er jo alt ettersom alder på ungene osv. Men lunsj trekker endel ekstra penger, syns jeg,
Is, kaffe, te, slush, småkaker, øl, sprit (lokal) er inkludert og det er en bar ved siden av bassenget hvor man bestiller - de har en så fantastisk iskaffe der at det er verdt å reise dit bare for den.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 11:26   #38
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Glemte å skrive at jeg er dritmisunnelig! Tre uker på Kypros i juni...

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 17:32   #39
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Vi hadde AI på Callisto i Ayia Napa for 2 år siden. Jeg dro dit med lave forventninger, og ble veldig overrasket. Maten var kjempegod, og det var mange salater å velge blant. Mannen syntes det var litt kjedelig med at samme meny ble gjentatt i uke 2, men det gikk greit for min del. Jeg syntes for øvrig at barnebuffeten ikke var den beste jeg har vært borti, så jeg sørget for at de fikk mat også fra den voksne buffeten.

Vi kjører samme opplegg i år. Blir spennende å se om matkvaliteten har holdt seg ved like.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no