|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
I dag, 09:40 | #321 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #20
Taien, jeg kontakter deg. |
I dag, 10:21 | #323 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Gruffetråd #20Om salgsdugnad: kjenner flere som får vite overskuddet per gjenstand, og gir det i cash til klubb, fremfor å selge.
I dag, 10:32 | #324 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Jeg er ikke særlig bevandret i charterverdenen, sist må ha vært i -79, men følger stort sett regler sånn generelt. Det blir neppe noen neste gang, men skulle det utenkelige skje så blir det picknic-kurv på flyet. |
I dag, 11:19 | #325 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Gruffetråd #20Vi tar med egen mat, smører baguetter. Sparer ca 1000 for en familie på 4.
I dag, 13:01 | #326 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Gruffetråd #20Jeg pleier å lage matpakke til et par dager, særlig når jeg reiser alene. Budsjettet samsvarer dårlig med reiselysten, og maten er det alltid mulig å kutte ned på. |
I dag, 16:26 | #328 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
|
Sv: Gruffetråd #20Mørketiden, søvnproblemer og bare lei meg |
I dag, 17:16 | #329 |
ej ikke møjkets heije
|
Da vi fikk pålegg om å selge noen "kortpakker" for skoletur så la jeg faktisk ned veto. Jeg nektet å kjøpe de kortpakkene, og ga beskjed om at jeg heller betalte den gevinsten de gikk glipp av.
I dag, 17:31 | #330 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
Sv: Gruffetråd #20Idrettsforbundet er tydelige på at dugnad skal være frivillig, det har jeg slått i bordet med mang en gang i min tidligere karriere i styrer og stell.
I dag, 18:16 | #331 |
lettere utlada
|
Sv: Gruffetråd #20Absolutt, dugnad er helt frivillig. Men som klassekontakt føler jeg meg nesten forpliktet til å bidra. Og å betale meg ut av det er helt uaktuelt, det har jeg ikke råd til. Heldigvis så er vi enige i at klasseturen skal være i nærheten her...ingen langtur. Og det er den billigste turen, men koster likevel litt. Det er en vanskelig klasse, for det er bare en håndfull foreldre som har noen meninger. Resten sitter stille og sier null og nix, og svarer heller ikke på spørsmål der de kan svare en til en. De vil ha klassetur for ungene, men vil at en eller to skal organisere, fikse og ordne.
I dag, 19:04 | #332 |
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Gruffetråd #20Jeg kjøper en sånn kortpakke, eller pakkelappakke, hver jul av en bekjent. De er litt treigsolgte, men koster ikke meg mange kronene. Har ikke så mange jeg gir gaver til at jeg får brukt opp de 40 lappene hvert år, men på et tidspunkt slutter de sikkert å selge pga ingen korpsbarn mer og da har jeg sikkert lapper livet ut.
|
|