Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker jeg meg en poncho?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-18, 09:06   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har aldri ønsket meg poncho, bortsett fra da jeg hadde en brun og gul heklet på 70-tallet. Foretrekker ullgensere og lange ulljakker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 09:29   #22
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har hvertfall 4 stk, i forskjellige farger og kvalitet. Elsket den hvite lette jeg hadde med på ferie i år, skjermet godt for solen uten å bli for varm.
Og jeg elsker dem i bil når jeg kjører mye, også fordi de jeg har er veldig kjekke å bare rulle sammen og putte i veska.
Bruker veske til også jeg, uten problem.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 09:49   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har en poncho, en billig greie i akryl eller noe, og bruker den bare innendørs. Altfor upraktisk utendørs synes jeg. Ikke ofte den blir brukt heller da jeg tydeligvis har sluttet å være frossenpinn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 11:17   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg skulle tatt bilde av den jeg så i SAS-katalogen. Jeg har aldri før tenkt på poncho som lekkert, men modellen var nydelig i den mørkeblå ponchoen på bildet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 11:49   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg er veldig glad i ponchoene mine. De er perfekte på reiser og særlig på fly. Og jeg bruker den mye i mellomsesongene, når det er for fint for jakke, men kaldt uten noe over skuldrene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 11:51   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skulle tatt bilde av den jeg så i SAS-katalogen. Jeg har aldri før tenkt på poncho som lekkert, men modellen var nydelig i den mørkeblå ponchoen på bildet.

Denne?
https://shop.inflightservice.se/iwos...ristianna-blue

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 12:46   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Ponchoer ser bra ut på stående modeller, ja. Jeg tror stadig at jeg trenger det og vil bruke det, men det blir med bruk 1 dag før jeg innser at det er tidenes mest upraktiske plagg (for meg).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 13:37   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Denne?
https://shop.inflightservice.se/iwos...ristianna-blue

Haha, ja, jeg tror faktisk det var den! Den jeg så var mørkeblå da. Mulig denne også er det, sitter i solsteken, så jeg ser litt dårlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 13:52   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jepp, den er mørkeblå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 19:05   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg elsker ponchoer.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 20:34   #31
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Jeg har en lys grå poncho i 100% merinoull, fra Days Like This. Relativt tynn. Den er veldig god nå, for jeg har egentlig ikke jakke for det været som er nå (kjølig på morgen og relativt grei temp på ettermiddagen) og denne er da midt i blinken. Bruker også veske når jeg har den på. Litt begrenset armsving får man jo men ikke noe plagsomt. Den er fin å bruke på sommerkvelder og tar liten plass når jeg ruller/bretter den sammen. Den skal bli med til Kroatia i høstferien.

Correction: den er fra Vivikes. Det kan se ut som om det er denne jeg har: http://vivikes.com/Kolleksjon/PREMIU...ino-poncho311/

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 21:13   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Vivikes ble til Days like this.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 22:02   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har en lys grå poncho i 100% merinoull, fra Days Like This. Relativt tynn. Den er veldig god nå, for jeg har egentlig ikke jakke for det været som er nå (kjølig på morgen og relativt grei temp på ettermiddagen) og denne er da midt i blinken. Bruker også veske når jeg har den på. Litt begrenset armsving får man jo men ikke noe plagsomt. Den er fin å bruke på sommerkvelder og tar liten plass når jeg ruller/bretter den sammen. Den skal bli med til Kroatia i høstferien.

Correction: den er fra Vivikes. Det kan se ut som om det er denne jeg har: http://vivikes.com/Kolleksjon/PREMIU...ino-poncho311/

Det er 30 grader i Kroatia nå, og 25 i skrivende stund, klokka 21. Du trenger nok ikke poncho.

Jeg ler alltid sånn av navnet Days Like This. Det høres ut som en reklame for bind.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 23:45   #34
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vivikes ble til Days like this.

Alle butikkene? Jeg vet at mange ble det men har inntrykk av at noen fremdeles heter Vivikes? Uansett, kjøpt på Vivikes, eller DLT ...

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 23:47   #35
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er 30 grader i Kroatia nå, og 25 i skrivende stund, klokka 21. Du trenger nok ikke poncho.

Jeg ler alltid sånn av navnet Days Like This. Det høres ut som en reklame for bind.

Så bra! Den blir nok uansett med og tas fram om det blir litt kjølig på kveldene.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 00:14   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Alle butikkene? Jeg vet at mange ble det men har inntrykk av at noen fremdeles heter Vivikes? Uansett, kjøpt på Vivikes, eller DLT ...

Tror de gjør det gradvis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 00:30   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Haha, ja, jeg tror faktisk det var den! Den jeg så var mørkeblå da. Mulig denne også er det, sitter i solsteken, så jeg ser litt dårlig.

Jeg bestilte meg den nå! På Zalando.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 00:44   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg bestilte meg den nå! På Zalando.

Så bra! Si hvordan den er, da!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 08:24   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skulle tatt bilde av den jeg så i SAS-katalogen. Jeg har aldri før tenkt på poncho som lekkert, men modellen var nydelig i den mørkeblå ponchoen på bildet.

Det var jo en pen modell da, poncho eller ei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 08:54   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det var jo en pen modell da, poncho eller ei.

Sant det.

Men det var kanskje første gang jeg har sett en poncho og tenkt «oi, den var fin!».

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no