Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

10-årsjubileum og prikkebonansa

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 18:14   #141
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Tusen takk til alle som har hjulpet meg, nååå har jeg fått tilgang til m^2 (Nei, IKKE brukeren, men medlemsområdet!)

Brukarområdet heiter M2 og ikkje m i andre, som brukeren.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:16   #142
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Fri for prikker påståes det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:16   #143
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Var det frå meg?

Du, og ca 20 andre FP-ere i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:17   #144
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du, og ca 20 andre FP-ere i dag.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:19   #145
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Jeg synes det er trist at jeg ikke rekker å se prikkene jeg har fått før de forsvinner. Ikke flere prikker i dag, pliiis!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:20   #146
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Hvordan skal jeg rekke dette når jeg ikke har vært inne på FP før nå? Det må forresten være en slags rekord.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:20   #147
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Brukarområdet heiter M2 og ikkje m i andre, som brukeren.

Åja, jeg var helt sikker på at det var med en sånn: ^ Kanskje ikke så fryktelig rart det ble litt reaksjoner, da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:22   #148
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har lyst til å gi kred til både Pamina og Syrinx som har rukket å gi meg to prikker etterhverandre. Det står det respekt av!

Enig i det. jeg ville aldri klart det om jeg forsøkte en gang. jeg lar meg for lett avspore, og begynner å LESE innlegg og humre og le og sånn.

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Er det noen nordmenn som i det hele tatt jobber på fredager?

I verdens rikeste land!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pøsj. Jeg har fått prikker på et innlegg som er ti år og to dager.

Du er jo innnfødt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:29   #149
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pøsj. Jeg har fått prikker på et innlegg som er ti år og to dager.

Ja. Fra meg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:32   #150
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Oj, litt sen på avtrekkeren, men da er det vel bare å slå seg løs da!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:35   #151
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ja. Fra meg.

Og nesten alle andre på FP, tror jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:41   #152
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:42   #153
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Er det mulig å rødprikke noen (ikke brukeren) ut av M2? Dette er altså IKKE en oppfordring til å teste på meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:44   #154
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Gøy, går prøve å prikke litt, har vore dårleg på det lenge!

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:49   #155
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det mulig å rødprikke noen (ikke brukeren) ut av M2? Dette er altså IKKE en oppfordring til å teste på meg.

Det går kanskje hvis man akkurat har kommet inn? Jeg husker ikke grensen for å komme inn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:00   #156
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Ah, da har jeg noe å gjøre frem til jeg skal til frisøren. Arkivere og annet kjedelig kan jeg jo gjøre når som helst bortsett fra de kommende 24 timene.

Hjemme fra frisøren og nå skal det prikkes.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:08   #157
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Jeg er alt for dårlig til å prikke dem som er så greie å svare i trådene mine, så nå fikk jeg tatt ett raus.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:08   #158
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Ferdig!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:11   #159
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Hm, sit her og prikkar... skulle kanskje heller gått i dusjen, sidan eg skal i 40-årsdag om 48 minutt...

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:22   #160
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Tomt for grønt. Er det mulig å gå tom for smileys også?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no