Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger et belte til buksene mine!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 00:12   #1
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Jeg trenger et belte til buksene mine!

Altså... jeg har så og si aldri hatt behov for belter... Har som regel fyllt ut klærne mine for godt til det, for å si det slik. Men jeg har nå tre bukser som jeg til stadighet går og heiser på, og skulle gjerne hatt et belte! Men hvor får jeg tak i det??? Jeg har ikke stor tro på at jeg kan stikke innom en vanlig kjedebutikk for å få belte som er langt nok, for buksene er i størrelse 48...

Tips? Butikker? Nettbutikker? Hva som helst???

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:21   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Herreavdelingen på KappAhl. :erfaren:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:24   #3
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Herreavdelingen på KappAhl. :erfaren:

Selvfølgelig...
Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?



Men kjenner det er litt irriterende å måtte gå i herreavdelingen også da!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:27   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Men kjenner det er litt irriterende å måtte gå i herreavdelingen også da!

Sant nok. Jeg oppdaget det tilfeldig, fordi jeg kikket etter belter i dameavdelingen, og så så jeg et stativ litt lengre bort, og oppdaget ikke før etter at jeg hadde funnet et belte at det stativet var over grensen til herreavdelingen. (Jeg må alltid ha belter på bukser, samme hvor stor jeg er, for de buksene som er store nok er alltid alt for vide i midjen.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:31   #5
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sant nok. Jeg oppdaget det tilfeldig, fordi jeg kikket etter belter i dameavdelingen, og så så jeg et stativ litt lengre bort, og oppdaget ikke før etter at jeg hadde funnet et belte at det stativet var over grensen til herreavdelingen. (Jeg må alltid ha belter på bukser, samme hvor stor jeg er, for de buksene som er store nok er alltid alt for vide i midjen.)



Jeg får se om jeg kommer meg til en Kappahl (eller en eller annen annen butikk) om ikke så lenge da kanskje. Må prøve å få til en "frikveld" i løpet av uka, hvor jeg kan dra rett fra jobb og ut til Sandvika Storsenter. Må vel være muligheter der vil jeg tro.

Er litt lei av rørleggersprekkene nå

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:39   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Lindex har da lange belter.
Lengre enn jeg trenger og jeg er ikke så langt unna deg i størrelse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:42   #7
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Lindex har da lange belter.
Lengre enn jeg trenger og jeg er ikke så langt unna deg i størrelse.

Hm... kanskje jeg bare har litt dårlig selvbilde for tida? Og trur at det er helt håpløst for meg å finne det jeg trenger i "normale" butikker? Veier nemlig omtrent det samme nå som jeg har gjort i høygravid tilstand tidligere, men nå er jeg definitivt IKKE gravid

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:45   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Hm... kanskje jeg bare har litt dårlig selvbilde for tida? Og trur at det er helt håpløst for meg å finne det jeg trenger i "normale" butikker? Veier nemlig omtrent det samme nå som jeg har gjort i høygravid tilstand tidligere, men nå er jeg definitivt IKKE gravid

Kjenner følelsen ja.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:22   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger et belte til buksene mine!!

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Hm... kanskje jeg bare har litt dårlig selvbilde for tida? Og trur at det er helt håpløst for meg å finne det jeg trenger i "normale" butikker? Veier nemlig omtrent det samme nå som jeg har gjort i høygravid tilstand tidligere, men nå er jeg definitivt IKKE gravid

er du meg

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no