Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 17:39   #21
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har kjøpt dette smykketreet. Har det lille fra før, blir rene skogen dette

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 20:44   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ikke shopping akkurat da jeg fant dette sminkebordet under kategorien gis bort på finn.no, men likefullt et nytt interiørtilskudd, så det skal jeg hente i morgen



Skal pusses, males og få nye knotter, og får nytt liv enten i spisestuen der jeg har en tom krok som skriker etter et "konsollbord" eller lignende, eller som pult på et av barnerommene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0790.jpg (32,5 KB, 841 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 20:49   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kjempekul pult, Absalone! Den kommer til å bli knallfin.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-05-10, 14:56   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Shoppet fra Finn.no til hytta



Lånt bilde fra Finn.

Skal bli godt å få noe bedre å sitte på når vi spiser på hytta en den fæle smale benken vi har nå.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 31-05-10, 23:47   #25
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har kjøpt oss hengekøye på living (finner ikke bilde) som har beige og hvitestriper m/ en beige hodepute til. Gleder meg til late sommerdager i den

Macky er ikke aktiv  
Gammel 02-06-10, 13:51   #26
Elastica
Aktiv
 
Elastica sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 103
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Se hva som har kommet i hus!



Den må jo bare matche helt til min kremfargede vannkoker fra Dualit og den kremfargede håndmikseren.


Meant to be.

Finfin KA. Men du trenger jo ikke håndmikser nå, alt går i KA'en.

Elastica er ikke aktiv  
Gammel 02-06-10, 13:59   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Det kan jo hende jeg ikke trenger den så mye nå nei, men jeg synes den er veldig kjekk til småting da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 04-06-10, 15:19   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Endelig kan jeg bidra med noe!

Ramme og telys-dings fra Lisbeth Dahl, vet ikke hvor fatet er fra:


Nydelig telys fra Lene Bjerre:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 08-06-10, 11:36   #29
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Nydelig, LilleLeo!

Jeg har fått ny lampe, ny liftgardin (mamma har sydd), også har jeg laget et kunstverk til:

Salt er ikke aktiv  
Gammel 08-06-10, 11:48   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Salt: Herlig kunstverk!

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

Finfin KA. Men du trenger jo ikke håndmikser nå, alt går i KA'en.

Jeg har Kenwood, og jeg bruker handmikser en del, lettere til småting synes jeg, spesielt på grunn av utformingen av bollen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 08-06-10, 12:56   #31
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Forrige uke var jeg på den nye Norwegian outlet som er åpnet i Vestby, og der ble det brukt litt penger. Den største kuppfølelsen fikk jeg av å få kjøpt Troll vinterdress til mellomsøster på 70%, men denne var heller ikke dum.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg krups.jpg (14,2 KB, 35 visninger)
__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 08-06-10, 14:19   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Den er lik til vår Nooria. Min kommende har et dypt kjærlighetsforhold til den.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 08-06-10, 23:07   #33
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Dette stoffet har jeg kjøpt.
Skal spenne det på en stor ramme og bruke som veggdekorasjon.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 17:46   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Dekorasjon til rommet til mageknøttet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 00:14   #35
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den er lik til vår Nooria. Min kommende har et dypt kjærlighetsforhold til den.

Min bedre halvdel har begynt å drikke kaffe nå i en alder av 34 år. Med en slik kaffemaskin i huset mener han at han ikke lenger kan la være .

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 00:51   #36
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Dette stoffet har jeg kjøpt.
Skal spenne det på en stor ramme og bruke som veggdekorasjon.


Så pussig . Jeg kikket på dette stoffet i dag, og tenkte det samme. Endte opp med Lumimarja, men kan godt tenke meg mer på veggen . Hvilken type ramme bruker du? Lager du selv? Har du bestilt stoffet på nettet?

Det blir sikkert knallfint!

bulle er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 14:15   #37
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Så pussig . Jeg kikket på dette stoffet i dag, og tenkte det samme. Endte opp med Lumimarja, men kan godt tenke meg mer på veggen . Hvilken type ramme bruker du? Lager du selv? Har du bestilt stoffet på nettet?

Det blir sikkert knallfint!

Lumimarja er også veldig fint, hvilken farge kombinasjon valgte du? Jeg bestilte stoffet på nett, fra www.designonline.se
Skal lage ramme selv. Stoffet er ganske stort (ca. 142x245cm) så det blir en stor ramme. Kan hende det blir vanskelig å få den stødig nok, mulig jeg må søke hjelp hos min snekker far.
Tidligere har jeg kjøpt rammer, med lerret, som jeg har spent stoff utenpå. Det har også fungert bra, men det har vært i mye mindre format.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 14:44   #38
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ja, altså ...jeg har shoppet litt på bruktsjappa igjen jeg da!! Men fant dette framskapet, eller lintøyskapet om du vil, som jeg falt pladask for!! Det er uten en skramme og skal få erstatte et heller primitivt IKEA-skap nede i kjellerstuen. Skal få rigget til der nede og trenger virkelig en grei plass å lagre duker, diverse service og bestill da det er fullt i skjenken i stuen!

400,- måtte jeg ut med og med litt Bengalac attått så tror jeg dette blir rålekkert, selv om det slett ikke er så værst slik det står i dag heller.



Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0483.jpg (116,4 KB, 509 visninger)
Filtype: jpg skap.jpg (137,1 KB, 512 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 15:39   #39
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Knallekkert stoff Prilla - blir sikkert kjempestilig som vekkdekor!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 22:45   #40
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Dette stoffet har jeg kjøpt.
Skal spenne det på en stor ramme og bruke som veggdekorasjon.

Å så kult! Jeg har også lyst til å gjøre det med et Marimekko stoff, men Hetkiä. Det er like stort som ditt. Jeg vil gjerne høre om hvordan du gjør det og se bilde av det ferdige resultatet.

Jenna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no