Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Monsterbukse

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 11:12   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Vil gjerne se bilder Arran!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 13:10   #42
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Å ja, få se bilder a.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 13:10   #43
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Jeg har startet på nummer to.
Kanskje vi skulle laget et eget monstergalleri?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 19:40   #44
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.308
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Monsterbukse


Her er våre to nye husmonster

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:13   #45
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Superkule monsterbukser.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:15   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Når jeg er ferdig med blånisseluene blir det monsterbukse her også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:31   #47
karin1977
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 9
karin1977 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Monsterbukse

coola!

karin1977 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 21:58   #48
karin1977
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 9
karin1977 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Monsterbukse

Oppskrift på monster buksa i storlek 4 år respektive 1 år?? Nån som har?

karin1977 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:03   #49
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av karin1977, her.

Oppskrift på monster buksa i storlek 4 år respektive 1 år?? Nån som har?

Du kan bruke den jeg har brukt. Den er smal i fasongen. Passer fint til en på fire.
Til en ettåring kan du jo gå ned litt på maskeantall og benlengde. Kanskje 12 masker mindre rundt livet til ett-åringen. Buksa blir jo ikke for stor, den blir bare vid i fasongen. Husk det er knyting i livet, og jeg har laget vrangbord nederst på bena. Da blir den litt mere baggy til ettåringen.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:28   #50
karin1977
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 9
karin1977 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Du kan bruke den jeg har brukt. Den er smal i fasongen. Passer fint til en på fire.
Til en ettåring kan du jo gå ned litt på maskeantall og benlengde. Kanskje 12 masker mindre rundt livet til ett-åringen. Buksa blir jo ikke for stor, den blir bare vid i fasongen. Husk det er knyting i livet, og jeg har laget vrangbord nederst på bena. Da blir den litt mere baggy til ettåringen.

Tusen takk för svar.. om de blir lite stora gör ju ingenting, bara bra det...
Är inte så ofta jag strikka så vill att de ska vara längst mulig.
Men vilket garn brukar du? eller står det en plats kanske??? Har inte sparkjøp i närheten så nått annat kanske, Babyull?

karin1977 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:45   #51
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

HER er oppskrift på den jeg har strikket.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:52   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Monsterbukse

Lillebror får i julegave av mormora si.
Kjempekule bukser altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:24   #53
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har andre fargekombinasjoner de har prøvd? Trenger inspirasjon.

Her er flickr-siden til hun som laget de opprinnelige monsterbuksene, Crankypants. Masse inspirasjon der.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:27   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har andre fargekombinasjoner de har prøvd? Trenger inspirasjon.

Jeg er jo kjip mor på fargefronten. Lillebror får brun med koksgrå eller sorte striper og rød munn. Vurderte Turkis med striper i en mørkere turkisfarge, men ble som sagt den litt kjipe versjonen.

Har jeg hatt døtre har de kanskje fått bukser i lilla med mørk lilla striper og rød munn. (liker rødt og lilla)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:28   #55
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Her er flickr-siden til hun som laget de opprinnelige monsterbuksene, Crankypants. Masse inspirasjon der.

Ja jeg har stjålet ideen der inne, så utrolig mange varianter både med farger og mønster.
Trodde først det var hun som hadde laget de jeg og, men det er faktisk ikke det. Hun selger dem, fair trade. Det er damer i Peru som strikker dem.
Tittet i bloggen hennes og der var det bilde av damene.
Jeg skulle gjerne ha kjøpt, jeg liker fair trade, men de finnes kun i små str og det så temmelig utsolgt ut.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:30   #56
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja jeg har stjålet ideen der inne, så utrolig mange varianter både med farger og mønster.
Trodde først det var hun som hadde laget de jeg og, men det er faktisk ikke det. Hun selger dem, fair trade. Det er damer i Peru som strikker dem.
Tittet i bloggen hennes og der var det bilde av damene.
Jeg skulle gjerne ha kjøpt, jeg liker fair trade, men de finnes kun i små str og det så temmelig utsolgt ut.

Hun laget de lenge bare selv. Men hadde en helt enormt lang venteliste og masse pågang når hun noen ganger tok i mot bestillinger.

Tror hun lager fortsatt, men bare spesialbestillinger

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:31   #57
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Hun laget de lenge bare selv. Men hadde en helt enormt lang venteliste og masse pågang når hun noen ganger tok i mot bestillinger.

Tror hun lager fortsatt, men bare spesialbestillinger

Aha. Jeg har ikke lest skikkelig.
Men buksene er kule, sinnsykt kule. Alle ungene i barnehagen er kjempemisunnelige på apekattbuksa til poden.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 20:56   #58
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Takk, takk.
Vil du har oppskrift så ligger den i bloggen min.
OPPSKRIFT

Den er borte!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 00:35   #59
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Monsterbukse

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Den er borte!

Å F, jeg slettet den ja. Jeg kan legge inn ny i morgen, ok?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 00:42   #60
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Monsterbukse

Takk!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no