Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 20:50   #41
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Du er så utrolog flink!! Har sett på bloggen din før.

Gi meg et pip når du syr og selger gutteklær.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 21:07   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Den der elefantdressen var knallkul!


: også Portis:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 21:19   #43
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Så mye flott du har laget!
Du har en nydelig liten modell også!

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 21:36   #44
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Åh så fint! Åh så fiiiiiint! Jeg vil også. Har du øvd lenge? Kan jeg spørre hvor du har fått tak i mønster? Den kjolen kunne kanskje jeg også klart... kanskje kanskje. Finner du brukte stoffer? De var nydelige.

Og modellen var også skjønn.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 21:50   #45
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Du er så utrolog flink!! Har sett på bloggen din før.

Gi meg et pip når du syr og selger gutteklær.

__________________
Ibland säger man at man kan dö i morgon (för at man vil kjöpa något fint)
men man kan inte dö,
i alla fall inte i morgon
Oyoy er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 22:00   #46
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Tusen takk skal dere ha!!!

Lillerosin - Mønsterene er funnet litt rundt om. Hvilken kjole mener du? Den røde,blå og hvite kjolen har jeg tegnet mønsteret på selv. Den lilla Fleece kjolen har jeg hentet mønster fra "Børnetøj du selv kan sy", den brune og grønne er en kjole jeg har sydd om av to gensere, så den er det ikke noe mønster på

Jeg har sydd siden mars i fjord

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 22:23   #47
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Ett år altså! Jeg må da kunne lære jeg og. Jeg har jo så fin symaskin! Jeg synes det er vanskelig å finne stoffer som passer. Hvor får man kjøpt sånn fin cord som du hadde i en lue, feks?

Jeg tenkte på mønster til forkelkjolen og den du hadde tegnet selv. jeg syntes det så overkommelig ut - det er sikkert ikke så lurt å begynne på heldressen.

Jeg har fått låne den berømte "Børnetøy du selv kan sy", har kjøpt mønsterark og skal nå kopiere. Skulle veldig gjerne kjøpt den, men den er jo umulig å få tak i.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 22:26   #48
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Stilige klær du syr, Shamu.

LilleRosin; på ebay kan du gå deg vill i alle stoffer og mønster. Billig er det også.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 22:36   #49
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

LilleRosin, boken kommer i nytt opplag på capris.no i år
forklekjolen er mønsteret hentet fra en bok som heter "sy forklær og smekker" tror jeg det var... en ikke så fantastisk bok bortsett fra dette mønsteret..

Den jeg har tegnet selv har jeg brukt en eksisterende kjole som grunnmal og tegnet rundt og tilpasset den slik jeg ville ha den.

Men i boken du har lånt finner du jo fine oppskrifter da.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 23:08   #50
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

ebay... er ikke det skummelt det... :gammel og redd:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 23:08   #51
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Da skal jeg kjøpe boka når den kommer, shamu! Takk for tips.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 23:29   #52
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Du er kjempeflink. Nydelig modell har du jo og.
Tror hun er jevngammel med min Hannah hvis du var Shamu på SM og. Jeg var ikke så veldig aktiv men het vel Septembermamma 2002.

MsM er ikke aktiv  
Gammel 28-01-08, 23:35   #53
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Maaange portisser og nostalgisk!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 19:40   #54
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Denne buksen er inspirert av boken "Baby Cool - sy nytt av gammelt".
Mønsteret er tatt derfra, samt ideen om å brodere navnet til Alea på lommen, å bruke ferdige bånd som bukseseler og ikke minst bruke gammelt stoff til nye klær.

Det mønstrete stoffet er ett gammelt putetrekk fra 70-tallet.
Ribben er ett Jersey stoff jeg har kjøpt på Fretex, båndet til selene har jeg fått i gave :-).

Denne buksen var morsom å sy!!
Den er übermyk og god og sitter som støpt på Alea. Den kommer nok til å bli brukt masse.
Storesøster i huset er så facinert over at enkelte ting kan være så stygge at de blir kule... hehe... Denne buksen er ett perfekt eksempel på det.





Sist redigert av Shamu : 05-02-08 kl 19:59.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 19:57   #55
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Wow, du er flink!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 20:41   #56
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Wow, så utrolig kule klær du lager! Skulle ønske jeg hadde lært meg å styre den symaskinen som står og støver ned i skapet ...

daffy er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 21:53   #57
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shamus barnetøy

WOW!!! Imponert!!!

 
Gammel 06-02-08, 00:01   #58
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Så mye fint Keep up the good work

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv  
Gammel 07-02-08, 15:22   #59
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Å, så mye fint!!!!! Du er kjempeflink!!! (Jeg lurer foresten fælt på hva en portis er.....)

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 07-02-08, 15:29   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Hei, sånne putetrekk har muttern og fattern!

Utrolig flotte klær. Jeg er vilt imponert.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no