Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-18, 12:16   #41
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Firkantet vask, med fænsismænsy blandebatteri som sender vannet ut som et lite fossefall.

Mannen falt altså pladask for det. Jeg prøvde å argumentere med vanntrykk og vanskelig rengjøring av vasken. Mannen ville ikke høre. Jeg fikk slite med vaskingen, og han irriterte seg over dårlig trykk på vannet. Jadda.
Og blanke vegger på dusjkabinettet. Vi valgte et stort, enkelt med dyrt et. Skulle være så stor kvalitet på det. Vi kjøpte det som heter noe sånt som showerama eller no. Joda, funka fint det, men det gikk på ingen måte an å vaske det rent. Uansett om vi var flinke til å bruke nal på veggene etter hver eneste dusj. Ingenting som funket på de glassveggene!

Nå bor vi ikke der lenger, men det er det eneste badet vi foreløpig har pusset opp. Vi har to bad som venter nå.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 12:21   #42
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Vask som ikke er av porselen, har ikke gjort den tabben selv, men har vært borti hvit vask som er fryktelig vanskelig å vaske, alt sitter fast.

Angående showerrama så er veggene lette å vaske om du bruker kalkløser eller vaskemiddelet som følger med, tar det på en fuktig klut og tørker lett over, lar det virke litt og så skyller av. Ingen skrubbing eller gnikking og bruker aldri nal etter at vi har dusjet.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 12:45   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Vask med flat bunn - definitivt! Vi fikk det på jobb da vi flyttet inn her i 2002 (knirk), og jeg skjønte med det samme at sånn vask kunne jeg aldri ha hjemme. Og så kjøpte vi nytt hus der badene var ferdig innredet, og vips, så eide vi intet mindre enn tre slike vasker. Tannkrem, slim, kremer, hår og støv - stig på og bli en stund!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 13:14   #44
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Jeg har hatt firkantvask og synes det var ganske greit. Hjørnene var litt avrundet og det var nok trykk i vannet til at jeg fikk skylt hele bunnen.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 18:39   #45
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Henger her for tips.

Vårt bad er helt ubrukelig, men det står for tur.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 19:08   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Å velge skap under vaskeservanten i stedet for skuffer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 20:13   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp badet?

Det dummeste jeg gjorde var å pusse opp badet og så skille meg så jeg måtte flytte fra det fine badet mitt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no