Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-07, 10:39   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Noen som har en god vaffeloppskrift å dele med meg, som også en slanker kan spise uten å forgå av dårlig samvittighet?
Gjerne grove vafler, men da må du skrive hva slags mel du har brukt osv.
Finnes det en ok måte og erstatte fettet med?

  Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:43   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Du kan i hvert fall erstatte fettet med sunt fett! F.eks har jeg gode erfaringer med grove vafler med fruktose og tistelolje.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:47   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

God oppskrift på grove, sunnere vafler:

3 dl havregryn
7,5 dl lettmelk
3 dl kesam
3 store egg
2 ss olivenolje
3 ss sukker
1 ts vaniljesukker
1,5 ts bakepulver
0,5 ts salt
4 del hvetemel
3 dl grov samm. hvete

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 12:28   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Vafler er dårlig slankemat. Det er masse kalorier i melet og eggene, og man kommer ikke unna stekefettet.

Det er nå min erfaring når det kommer til vafler, etter å ha prøvd å snike inn noen vaffelrunder i løpet av diverse grete roede kurs. Kaker og is er mye enklere å lage sunt, for her kan man slippe lettere unna både mel, sukker og fett.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 17:17   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Vafler er dårlig slankemat. Det er masse kalorier i melet og eggene, og man kommer ikke unna stekefettet.

Det er nå min erfaring når det kommer til vafler, etter å ha prøvd å snike inn noen vaffelrunder i løpet av diverse grete roede kurs. Kaker og is er mye enklere å lage sunt, for her kan man slippe lettere unna både mel, sukker og fett.

Har du oppskrift da? På et eller annet godt?

  Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 17:53   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Om du teller kalorier er nok vafler dårlig slankemat ja. Men spiser man lavkarbo kan man spise en god del vafler, jo fetere jo bedre. Mine vafler på lavkarbo inneholdt bla. 9 egg, 150 gram meierismør og ett beger seterrømme, så jeg skal kanskje ikke gi så mange råd i denne tråden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 18:58   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Jeg vafler heller ikke i sunnere perioder. Lager rislapper og Arme Riddere, det funker ganske bra.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 06:50   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Om du teller kalorier er nok vafler dårlig slankemat ja. Men spiser man lavkarbo kan man spise en god del vafler, jo fetere jo bedre. Mine vafler på lavkarbo inneholdt bla. 9 egg, 150 gram meierismør og ett beger seterrømme, så jeg skal kanskje ikke gi så mange råd i denne tråden.

Det var helst hvis vi skulle ha kaffegjester og et LITT sunnere alternativ enn vanlige vafler. Kan antakelig aldri bli bare sunt med vanlige vafler nei.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 07:56   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.499
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Denne oppskriften er iallefall hentet fra grethe roede sine oppskriftsbøker så den er vel litt sunnere enn vanlige vafler vil jeg tro.

Grove vafler

2 egg
1 ss sukker
6 dl melk
70 g sammalt hvete, grov
260 g hvetemel
1 ts bakepulver
1ts vaniljesukker

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 08:13   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Forresten, er det så veldig mye mer usunt med vafler laget på grovt speltmel og ørlite fruktose, enn feks. kneippbrød?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 08:31   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, er det så veldig mye mer usunt med vafler laget på grovt speltmel og ørlite fruktose, enn feks. kneippbrød?

Det kan ikke jeg skjønne heller. Jeg pleier å lage vafler med havremel og sammalt mel, og ikke sukker i det hele tatt. (Bruker syltetøy av typen 100% bær på).
Egg er jo sunt, og hvis man begrenser fettet så er vel ikke vafler mer usunt enn at det er noe de fleste kan unne seg en gang i blant.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:06   #12
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Jeg kan heller ikke skjønne at vafler eller pannekaker skal være så himla mer usunnt enn brødmat. Nå lager ikke jeg vafler da, men ungene krever pannekaker. Da bruker jeg siktet rugmel, havregryn og hvetemel. Steker i soft spesial (smør uten melk, lagd på oljer). Vil ikke tro at det er det mest usunne en kan servere.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:20   #13
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det kan ikke jeg skjønne heller. Jeg pleier å lage vafler med havremel og sammalt mel, og ikke sukker i det hele tatt. (Bruker syltetøy av typen 100% bær på).
Egg er jo sunt, og hvis man begrenser fettet så er vel ikke vafler mer usunt enn at det er noe de fleste kan unne seg en gang i blant.

Vafler av den typen lager vi også med jevne mellomrom. Det har faktisk hendt at vesla har fått det til kveldsmat, til og med. Om vi får besøk midt i leggetiden til ungene, synes jeg dette er veldig ok servering, i forhold til is og kaker. *ungoguansvarlig*

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:25   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vafler av den typen lager vi også med jevne mellomrom. Det har faktisk hendt at vesla har fått det til kveldsmat, til og med. Om vi får besøk midt i leggetiden til ungene, synes jeg dette er veldig ok servering, i forhold til is og kaker. *ungoguansvarlig*

Du kan iallfall sløyfe det siste ordet ditt der, for du er helt motsatt.
Jeg får litt hakeslepp av hvor lite folk kan om ernæring enkelte ganger. De blir sjokkerte av at ungene får grove vafler uten sukker som et måltid, men gi dem en skive kneippbrød så er alt strålende. Mange tør ikke gi ungene for mye egg, men det er ingenting i veien for å gi dem kneipp med syltetøy eller Prim på. Go figure.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:43   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har du oppskrift da? På et eller annet godt?

Lettis med friske bær gir langt mere kos enn slankevafler. Jeg vet at det finnes noen helt greie kaker, noe sjokoladekaker laget på cottagecheese og litt sånn, men jeg husker ikke helt. En pudding kan også benyttes, og en lettgele.
Men jeg har ikke noe oppskrift, kanskje det ligger noe på greteroede.no.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, er det så veldig mye mer usunt med vafler laget på grovt speltmel og ørlite fruktose, enn feks. kneippbrød?

Nei, begge deler har latterlig mye kalorier, dersom man bryr seg med å telle slikt.
Men jeg burde kanskje ikke være så negativ. Klart sunne, grove vafler er bedre enn fete og hvite. Men min erfaring er altså at lavkarbo uten hvetemel er bedre kosemat dersom kalorireduksjon er målet.

Og lets face it: Dersom måler er vafler som smaker mest mulig kneipp, da kan man like godt la være. Det er vel det egentlige budskapet mitt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:21   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Grove pannekaker smaker mye bedre enn vanlig pannekaker (igjen, vafler lager jeg ikke). Ungene merker ikke forskjell på de så at det smaker kneip er ihvertfall bare tull.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:24   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Grove pannekaker smaker mye bedre enn vanlig pannekaker (igjen, vafler lager jeg ikke). Ungene merker ikke forskjell på de så at det smaker kneip er ihvertfall bare tull.

Jeg syns også vafler med grovt innslag og uten sukker er mye bedre enn vafler med bare hvetemel og masse sukker og vanilje, så det er nok mye en vanesak. Ligner ikke på kneipbrød, nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 16:41   #18
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Jeg fant denne tråden da jeg googlet etter oppskrifter på vafler til Podens fødselsdag. For noen dager siden eksperimenterte jeg og laget noen veldig gode vafler, de inneholdt følgende:

skummet kulturmelk
ekstra lett melk
fin og grov sammalt hvete
litt hvetemel
raspet gulrot
havregryn
egg
vaniljesukker
lit vita flytende smør

Laget på slump. Utrolig godt!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 17:52   #19
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

Jeg lager disse vaflene på slump, ungene elsker dem og de får av og til med seg i matboksen.
3 egg
1/2 ss sukker
1 beger vaniljeyoghurt
1 gulrot fint revet
en klunk Odelia rapsolje for baking
Bjørns havegryn med kli
grovt sammalt mel
litt hvetemel
ekstra lett melk

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:39   #20
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode og SUNNE vafler? (Les mindre kalorier)

2 egg
2 ss Bjørkesøt/Xylitol
50g kokosolje
1,5 dl rismelk/havremelk
150 g fullkornsrismel
100 g bokhvetemel
1-2 ts kardemomme
Smelt kokosoljen og la den kjøle seg litt. Bland sammen eggeplommene, bjørkesøt og kokosoljen i en bolle. Mål opp ris/havremelk og vann. Tilsett vesken og melblandingen (fullkornsmel, bokhvete, bakepulver, kardemomme) vekselvis. Til slutt pisker du eggehvitene stive og vender den inn i deigen rett før steking.

Stekes i vaffeljern smurt kokosolje.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no