Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-16, 12:06   #21
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tips til gode laken? Jeg liker egentlig aller best sånne glatte bomullslaken med strikk i hjørnene, men de er jo ikke stretchy.

Vi har formsydde bomullslaken uten hverken stretch eller strikk på overmadrassen - sitter veldig fint.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:20   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Vi bruker også stretchlaken som er til større seng. Bruker 180 str til vår 150 seng og det glir ikke.
Liker aller best stretchlaken som er kjøpt på Jysk. Merket er noe med Kron... Kronborg kanskje? Har hatt de i årevis og de holder. De er ikke helt glatte i strukturen da.
Andre som er kjøpt på Kid og Princess har ikke holdt like lenge. De er mye tynnere i kvaliteten og det blir hull.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:32   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Jeg bruker laken bare på overmadrassen. Det blir ikke noe rart med det.

Estestisk sett burde vi ha sengekappe også, men så langt har vi aldri kommet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:33   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har du kjøpt sånn flott seng med senkbar rygg?
Tar gjerne imot tips til hvor du kjøpte din? Jeg tør ikke engang si hvor gammel vår seng/madrasser er, men vi har kjøpt overmadrass ny 2 ganger.
Kanskje vi også bør bli skikkelig voksne og prioritere dette før vi får vond rygg.

Nei, vi kjøpte ikke med regulerbar rygg, det syns vi ikke var nødvendig. Vi kan lene oss mot veggen. Det er endel salg nå, og vi tittet på Skeidar og Møbelringen, og endte med å bestille på nett, for da ble det litt billigere.

Vi måtte prøve de med regulerbar rygg, da. Og sjekke om man kunne dø i dem. Kan man bli brettet helt? Ikke på Svane i allefall.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp, slik gjør jeg det også. Lakenet sitter stramt rundt overmadrass og øverste madrass. Da synes den nederste delen, men det lever, og sover, jeg ganske godt med. Jeg kjøpte faktisk et kappelaken som man legger på den nederste madrassen en gang (gamlis), men synes ikke at det ble så fint, egentlig.

Kappe vil jeg ikke ha, men jeg syns i grunn det er fint når begge madrassene syns, og ikke har et laken som går i bue opp på sine.

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Vi har formsydde bomullslaken uten hverken stretch eller strikk på overmadrassen - sitter veldig fint.

Hvilke da?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi bruker også stretchlaken som er til større seng. Bruker 180 str til vår 150 seng og det glir ikke.
Liker aller best stretchlaken som er kjøpt på Jysk. Merket er noe med Kron... Kronborg kanskje? Har hatt de i årevis og de holder. De er ikke helt glatte i strukturen da.
Andre som er kjøpt på Kid og Princess har ikke holdt like lenge. De er mye tynnere i kvaliteten og det blir hull.

Takk for tips. Vi har kjøpt en 180-seng, så det er ikke supert utvalg i større laken, dessverre. Vi får prøve oss litt frem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:33   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Du får kjøpt splittlaken hvor øverste del er delt i to, men de er nokså dyre. Vi bruker vanlige stretchlaken i stor størrelse i stedet. Det sitter godt på selv om en av oss hever hodeenden for å lese f.eks.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:33   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Jeg har aldri tenkt over at man skulle hatt sengekappe (og kjente ikke engang til ordet) før i denne tråden.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:34   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Du får kjøpt splittlaken hvor øverste del er delt i to, men de er nokså dyre. Vi bruker vanlige stretchlaken i stor størrelse i stedet. Det sitter godt på selv om en av oss hever hodeenden for å lese f.eks.

Ah, det finnes splittlaken altså. Takk for info. Ikke aktuelt for oss altså, jeg bare undret meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:35   #28
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilke da?

Det er så lenge siden vi kjøpte dem at jeg rett og slett ikke er sikker, men Kronborg som GinaK nevner høres kjent ut, så jeg trooor det kan være det.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:37   #29
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Jeg bruker kun laken på overmadrassen, den er relativt tykk, så kan bruke både stretchlaken og vanlig laken med strikk i hjørnene. Har aldri sett behov for å kjøpe noen kappe. Min madrass er mørkeblå og er fin i seg selv.

Rer sjelden opp senga med puter og sengeteppe, men har jo blitt litt oftere nå som jeg har hatt visninger på huset. Når jeg da skal legge meg så havner selvsagt putene på gulvet, eller innerst i hjørnet, siden jeg har 180 bred seng helt for meg selv uansett...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 12:39   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg har stretchlaken med veldig mye stretch som sitter godt rundt overmadrassen. Overmadrassen er ganske tung og holder seg fint på plass.

Dette.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:13   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Takk for tips. Vi har kjøpt en 180-seng, så det er ikke supert utvalg i større laken, dessverre. Vi får prøve oss litt frem.

Vi har 1,80-seng og kjøper laken på Princess eller Kid. De har laken med mer "høyde" eller hva jeg skal kalle det. De er ihvertfall laget for kontinentalsenger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:15   #32
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Man behøver ikke å ha kappelaken som er full av rysjer og bølger altså, det finnes mange fine som sitter stramt inntil begge madrassene. Da har jeg bare et laken oppå overmadrassen, og det sitter som en kule. Nå om sommeren har vi et kjempedeilig satenglaken med strikk i hjørnene, det føles som hotellseng. Masse å velge i til 180-senger også, men skal du ha det til å dekke den øverste madrassen i tillegg, må du jo opp i størrelse gigantisk.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:17   #33
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

jeg har kappelaken rundt/over madrass og base og stretchlaken rundt overmadrassen. Trodde ikke det var andre alternativer....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:18   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Man behøver ikke å ha kappelaken som er full av rysjer og bølger altså, det finnes mange fine som sitter stramt inntil begge madrassene.

Jada, jeg vet hva som finnes i sengekapper, men jeg vil ikke ha det allikevel. Jeg syns sengen er fin som den er, også har vi et ganske vilt sengeteppe som gjør at vi i grunn ikke trenger noe mer. Det kom faktisk med en sengekappe, men i en litt kjip farge. Jeg bare stua det inn i et skap.

Ok, jeg kjøper et laken til 180-madrass og prøver det bare rundt overmadrassen da. Den sklir for håpentligvis ikke like mye rundt som overmadrassen fra IKEA.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:23   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

IKEA har formsydde laken som dekker overmadrass og madrassen under, men ikke den nederste. Der kan man enten ha kappelaken eller et formsydd laken til.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:27   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Men MÅ man ha laken på den andre madrassene? De ligger jeg jo ikke på?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:27   #37
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Jeg bruker det mest for å beskytte madrassen, samt at det ser ok ut hvis jeg ikke rer skikkelig opp en dag. Ja, de blir skitne selv om man ikke ligger på dem.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:30   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Ja, de blir skitne selv om man ikke ligger på dem.

Hvordan da, støvete? Da kan jeg jo bare støvsuge dem. Eller?

Det er vel ikke noen vits i å velge farge på sengen om det allikevel er meningen at jeg skal pakke den inn i ulike former for laken?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 31-08-16 kl 13:35.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:37   #39
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Det blir selvsagt mer graps i en småbarnsfamilie med barn som spyr over kanten, skitne ben som sparker borti, merker fra støvsugeren, så det er ikke sikkert det er et like stort behov i andre hjem som det er hos oss. Det har i alle fall vært befriende ved et par anledninger å kunne ta det av og kjøre det en runde i maskinen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-16, 13:41   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan rer man egentlig opp en kontinentalseng?

Hm, ja, ser den. Vi er heldigvis over denne perioden.

Jeg er bare helt grønn på dette, jeg har hatt en madrass oppi en sengebunn tidligere, så jeg vet liksom ikke helt hva det er behov får. Nå har jeg plutselig tre madrasser å forholde meg til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no