Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du et norsk hjem?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvor mange av disse tingene har du i hjemmet ditt?
Sofa med sjeselong 151 49,35%
Nespresso kaffemaskin 109 35,62%
Flatskjerm 294 96,08%
Kähler Omaggio-vasen 97 31,70%
Plakater fra New York 5 1,63%
Stockholm-teppe fra Ikea 10 3,27%
Telysholder fra Tom Dixon, Etch 5 1,63%
By Lassen-lysestaken, Kubus 7 2,29%
Urbania lyshus fra Kähler 95 31,05%
Partytelt 21 6,86%
Ting med skrift på, f.eks glass det står «redwine» på, skål det står «godis» på 67 21,90%
Ingen av delene 7 2,29%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 306. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 11:56   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du et norsk hjem?

I følge BT har "alle" norske hjem disse tingene, har du?

  1. Sofa med sjeselong
  2. Nespresso kaffemaskin
  3. Flatskjerm
  4. Kähler Omaggio-vasen
  5. Plakater fra New York
  6. Stockholm-teppe fra Ikea
  7. Telysholder fra Tom Dixon, Etch
  8. By Lassen-lysestaken, Kubus
  9. Urbania lyshus fra Kähler
  10. Partytelt
  11. Ting med skrift på, for eksempel rødvinsglass det står «redwine» på, eller godteriskål det står «godis» på
EDIT: Også trenger vi ikke gjøre det til en "Herregud, det er bare såååå ut da" eller "Jeg syns de er STYGGE"-tråd.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-01-16 kl 12:09.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 11:58   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Ja, har både flatskjerm og sofa med sjeselong. Men det er vel nesten som å svare "har bil".

Har ingen av disse typiske merkesakene. Har sikkert en eller annen skål det står noe med skrift på, er jaggu ikke sikker, men det er ikke noe hjem hvor det står skrevet ting på vegger og skap. Ei heller har vi "love" eller "home" i vinduskarmen, noe min mann mener at alle som er med i luksusfellen har.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 11:59   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Vi har flatskjerm (hele tiden) og Kubus-lysestake (til advent). Og så har vi et fotografi mannen har tatt i New York i plakatstørrelse, innrammet - teller det som "plakat fra New York", tro? Ellers er vi visst ganske unorske.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:00   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har 1-4, men ikke resten. Men det ikea-teppet var fint!

Og så syns jeg sånne saker er så utrolig dustete!!

(Ikke kritikk til deg, fint å dele, men til de derre "gud, det der er bare SÅÅÅ ute, altså!"-artiklene som det flommer over av)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:00   #5
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm. (Får man noe annet?) Ellers, nei.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:01   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Av disse har vi kun flatskjerm, og den er vel noe av det nyeste vi har i huset, dvs. kjøpt for ca. ett år siden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:01   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har sofa og flatskjerm. Ingenting annet. Hadde nespresso før, men den er byttet ut med maskin som bruker bønner. Nespressoen står på hytta til foreldrene mine.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:01   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg syns denne artikkelen var ganske fin jeg, og syns de har gjort et godt utvalg til "gjennomsnittshjemmet". Litt sånn som 2015 kunne sett ut på Folkemuseet om femti år. Noe er moteting, noe er bare sånn verden ser ut nå. Flatskjerm er jo slik TVer ser ut nå, har man TV er det det man får. Sofaer med sjeselong er jo også nesten umulig å unngå.

Vi har flatskjerm, sofa med sjeselong, også har jeg en kopp det står "jævla god morgen" på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:02   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja, har både flatskjerm og sofa med sjeselong. Men det er vel nesten som å svare "har bil".

Jeg tror det er enda vanligere med flatskjerm enn med bil. Jeg kjenner flere uten bil (blant annet oss selv), men ingen uten TV, og tror vel ikke det er så mange som har annet enn flatskjerm-TV nå?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:02   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har bare det første og tredje punktet og ønsker meg ingen av de andre tingene....

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:02   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har Nespresso-maskin og flatskjerm. Mye av det andre hadde jeg ikke hørt om en gang. Og jeg har bevisst unngått sofa med sjeselong.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:02   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Vi har nespressomaskin og flatskjerm.

I tillegg har vi plakater fra New York, men disse er nå pakket ned og står i boden. Da teller de vel ikke?

Vi har tilnærmet ikke noen pynteting, så vi har ikke noe av det andre som omtales. Teppet vi har på gulvet i stua er fra Ikea, men jeg tror ikke det er av merket Stockholm.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:03   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Nei, det kan jeg vel ikke si vi har. Vi har flatskjermTVer og Kähler lyshus (julegave i fjor), ellers ingenting på listen. Jeg synes det er en spesiell liste. Hvis jeg tenker på de andre hjemmene jeg kjenner godt så er det kun flatskjerm som går igjen, og de er da alle norske hjem likevel.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:04   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har flatskjerm og sånn vase. Vasen har jeg fått i gave, om det gjør noen forskjell.

Ellers vil jeg påstå at det som gjør hjemmet mitt mest norsk er hvor mye IKEA møbler jeg har.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:05   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm. Vi har en sjeselong i tillegg til sofaen, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:06   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har bare det første og tredje punktet og ønsker meg ingen av de andre tingene....

Hvorfor den smileyen? Er du flau over at du ikke ønsker deg tingene?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:06   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Flatskjerm. Vi har en sjeselong i tillegg til sofaen, da.

Men dere har L-formet sofa.

Jeg krysset av på at vi har sofa med sjeselong, selv om det egentlig er en slags hybrid mellom hjørnesofa og sjeselongsofa. Den har ryggstø hele veien, men mangler et armlene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:08   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har sofa med sjeselong, og flatskjerm.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:08   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men dere har L-formet sofa.

Jeg krysset av på at vi har sofa med sjeselong, selv om det egentlig er en slags hybrid mellom hjørnesofa og sjeselongsofa. Den har ryggstø hele veien, men mangler et armlene.

Men vi har armlener på begge sider. Hele poenget med hjørnesofa er jo å makse ut antall deilige hjørner. Jeg ville aldri valgt sjeselongløsning. :familien dovendyr:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:08   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Flatskjerm. Vi har en sjeselong i tillegg til sofaen, da.

Jeg ville ha hjørnesofa og ikke sofa med sjeselong, men det var utrolig lite å velge i da vi skulle kjøpe. Egentlig ganske irriterende konsept, særlig med den puta på sjeselongdelen som sklir ut hele tida.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no