Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hobby-skrytetråd IV

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 15:17   #41
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Siden tskjorter var så greit å lage, ble det en til i dag. Jeg fikk også ordnet en bukse som ikke var helt bra første gang, så da fikk den matchende stjerner:

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 15:59   #42
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Kjempefint, Slaraffen!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:07   #43
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd IV

KJempeflotte klær, slaraffen!!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:19   #44
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Så flott Slaraffen! Jeg lurer på hvor du har kjøpt det buksemønsteret? Jeg liker de lommene.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:21   #45
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Buksemønsteret er fra Minikrea. Kjempegreit mønster som kan varieres masse
Begge buksene i tråden er sydd fra det mønstert.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:30   #46
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Jeg har sydd en en kjole som nok er ganske så inspirert av 70-tallet.


Heiko er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:39   #47
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Takket være Heiko, så har jeg vært på Stoff og Stil og kjøpt mønster til to kjoler og stoff, så tusen takk.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 16:55   #48
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skrytetråd IV

DET tror jeg må være den fineste kjolen jeg har sett!
Både lilla OG oransje!

 
Gammel 01-05-11, 17:02   #49
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Sukk.... den som kunne sy... for en flott kjole!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 17:17   #50
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Dere er så flinke allesammen.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 20:22   #51
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Snuppa: knallfine smekker! Deler du oppskrift?

Mønster finner du her

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 21:51   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Knallfin kjole Heiko!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 01-05-11, 22:25   #53
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Den kjolen var bare superstilig, Heiko!!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 02-05-11, 23:57   #54
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Såh, da kan jeg legge ut bilder av to ting jeg ble ferdig med før påske. Måtte liksom vente til mottaker hadde fått det, før jeg viser bilder overalt.

Et strikkasett til baby. Har strikket det før en gang også, men sa gladelig ja da jeg ble forespurt om å strikke makan.

Og så har jeg sydd et sengesett til baby. Enkelt å sy, men er veldig stolt over å få det til uten noe mønster å støtte meg til :P

Vedlagte bilder
Filtype: jpg babysett1.jpg (111,0 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg sengesett1.jpg (129,5 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg sengesett2.jpg (123,0 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg sengesett5.jpg (109,5 KB, 8 visninger)
__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 03-05-11, 00:53   #55
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

En 50-tallsinspirert kjole, som er julegave til en venninne av meg. Jeg elsker prikkete stoff, jeg blir glad av det.


Sist redigert av Heiko : 03-05-11 kl 09:40.
Heiko er ikke aktiv  
Gammel 03-05-11, 08:04   #56
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Den var griselekker!
Det er sånn at man skulle ønske kroppen hadde en litt annen (og slankere) fasong, gitt

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 03-05-11, 08:40   #57
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Dere er jo så flinke alle sammen. Jeg har håndarbeidsferie. På ubestemt tid virker det som. Jeg har enda ikke strikket ferdig det fine sjalet mitt, fordi jeg mangler litt koksgrått garn. Enkelt å få tak i tror jeg, men har jeg gjort det? Nope
Jeg har en kjole halvsydd også, som bare mangler ermer. Den har ligget en stund må jeg innrømme...

 
Gammel 03-05-11, 09:31   #58
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Den var griselekker!
Det er sånn at man skulle ønske kroppen hadde en litt annen (og slankere) fasong, gitt

Takk, Slaraffen. Den prikkete "50-tallskjolen" er i samme mønster som alle de andre kjolene jeg syr, og den passer absolutt også damer som ikke er så slanke. Jeg har mange kjoler i den varianten, for å si det slik.


Sist redigert av Heiko : 03-05-11 kl 17:53.
Heiko er ikke aktiv  
Gammel 03-05-11, 09:37   #59
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Den var dritfin, Heiko

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 03-05-11, 23:06   #60
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

En liten blå bil.

Heiko er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no