Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Over benken - tips til Ekkir

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 12:15   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Over benken - tips til Ekkir

.........


Sist redigert av -ea- : 25-05-10 kl 21:23.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:17   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Så fint!

Jeg synes ikke en kokebok hadde vært bedre; den er så full av bilder at det vill blitt for rotete.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:25   #3
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Det tipset ga du meg inne på NM en gang.
Jeg endte opp med fliser. Måtte til slutt bare ta et valg etter å ha gnurt og gnaget på flere forslag over lenger tid. Holdt nesten på å klikke.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:44   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Jeg kjenner også noen som har brukt et digert verdenskart på denne måten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 19:49   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Så tøft!
Vi skal skifte ut flisene over benken og jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil ha nye fliser eller noe annet. Blir det fort skittent/ flekkete/ vanskelig å rengjøre?

Regner med at flexiglasset er festet permanent? Eller lar det seg gjøre å bytte ut det som er bak i takt med fargene ellers i kjøkkenet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:28   #6
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Kokebok der hadde vært tingen
Takk for tips!

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 03:53   #7
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Dritstilig!

Ser for meg en skikkelig gammel kokebok på samme måte, med samme gulnete papir og helt uten bilder. Dette tipset skal jeg huske til vi flytter hjem og kjøper ny leilighet/hus.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:34   #8
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Jeg tror kanskje det hadde blitt too much å ha det sånn over hele, men ved komfyren hadde det vært stilig.
Jeg burde ha oppskriften på pizza der, det er det eneste jeg kan lage

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:38   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Syns det er helt ok med oppskrifter der, mange kokebøker er jo lekre inni og dermed blir det et blikkfang av de sjeldne.
Jeg tenkte lage en collage av ungene i plexi og ha på veggen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:06   #10
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Over benken - tips til Ekkir

Det likte jeg!

Men kan du lese boken?

Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no